Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkick probleem!!help me. ben al 4dagen ghb clean

afkick probleem!!help me. ben al 4dagen ghb clean

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#1
het nuchter gevoel trug gewoon worde en gevoel van ghb niet in u hoofd steken is de beste raad dat ik je kan geven 2jaar verslaafd geweest, 2maand echt slecht gevoelt en heel veel afkick pogingen
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vooral zo veel mogelijk fruit en groente eten en sporten inderdaad. Probeer op een natuurlijke manier je serotonine aanmaak te stimuleren. Hierbij is sport uitstekend.
Zelf geen ervaring met afkicken of GHB. Heb 1x GHB gebruikt, vond het heerlijk, maar vond het niet waard om het vaker te gebruiken.

Ik wens je veel succes. Afkicken schijnt makkelijker te zijn, dan clean blijven.
p
pietfrietLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb non-stop ongeveer 1 jaar gebruikt.. om de 2/3uur wel een potje...ik ben begonnen als verkoper...deur aan deur. en geloof me haha niemand staat te wachten op zoh'n irritante man aan de deur die je wat probeert aan te smeren. toch door gaaan,regen,wint,sneeuw enzzzz. op een dag was het 1graden buiten en een collega gebruikte wel eens potjes (ghb) hij zegt ik heb totaaaal geen last van de kou man. kheb dr wel zin in vandaag eigenlijk. en hij haalt een flesje uit zijn zak en een potje hij vult dat potje drinkt hem op met een blikje redbull... en na 10minuuten was hij supper vrolijk zelfs bij de shagerijnigste mensen gingen de deur open.. en hoppa de 1e sale was binnen. hij zegt tegen me doe er ook een man! je bent al zo goed kan je nagaan hoe goed je het dan zou doen... ik twijfelllen... maaar ik had al wel eens vaker potjes gedaan dus wist wel wat het was. en inderdaat je word dan supper vrolijk en actief ja... dus ik dacht waarom niet. hoppa 1 er in. knallen met de handel....na 2uur hoppa nog een.. de rest zal ik je wel besparen... snachts slaap je niet meer dus...... er nog maar een pakken om te ''slapen'' no way slapen dus gewoon knock out liggen ja en niet slapen. k ben nu na ongeveer een jaar gestopt met diazepam .ben nu al 4dagen 100% clean. mijn handen trillen nog een heel klein beetje. alleen die stemmingswisselingen daar word ik zo moe van. en prikkels in mijn rug ,net of ze met kleine naaltjes in me prikken maar dat word ook met de dag minder. ik slaap voor geen meter geen fut om iets of wat te doen. ik heb thuis alles verteld om gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn. daar waren ze heel blij mee. hophop gelijk op internet opgezocht welke vitamines enzzz ik nodig had.

wat ik nu heb:
vitamine a t/m z
vitamine b
groene thee speciaal voor lever schoon te maken.

mijn grootste probleem is dat ik gewoon mezelf kwijt ben geraakt! waar is die leuke spontane jongen die iedereen aan het lachen maakte? ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag als verkoper! en dan moet ik weer op en top fit zijn. mijn idee is om vannaf maandag ook weer elke dag te gaan sporten om mijn lijf weer lekker op conditie te krijgen. is dit een goed plan?

zelf heb ik nog 9diazepam tabletjes maar daar ben ik niet zo fan van omdat ze 12uur kunnen werken schijnt.

dusssss wie kan mijn advies geven om mij zo snel mogelijk mezelf weer te laten worden. k ben nu 4dagen al 100% clean what to do.

en kan een paar biertjes om savonds in slaap ta vallen kwaad in deze situatie?


is er iemand die er toevallig een soort afkick dieet heeft heeft ofzo.. want ik hoorde dat melk voedingsstoffen heel goed zijn. zelf heb ik heel veel in de sportschool gezeten en heb nog allerlij shakes. ik wil zooo graag weer mijn oude ik trug. ik heb er echt van geleerd en ik hoop dat ik met deze post ook anderre mensen laat inzien wat die troep met je kan doen. dus voor diegene die willen stoppen of er mee bezig zijn RESPECT!! en als er mensen vragen voor mij hebben beandwoord ik die ook graag!
p
pietfrietLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat is dit voor forum? zijn er wel mensen die verstand hebben van drugs of is dit gewoon een leuk freak forumpje waar iedereen zijn verhaaltjes over drugs verteld? ik zit met een probleem k ben nu al weer 1dag verder ..maar no response hmmmmm :rolleyes:
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
universal*flow zei:
Ik wens je veel succes. Afkicken schijnt makkelijker te zijn, dan clean blijven.
Klik om te vergroten...

Ken mensen die inderdaad dit "probleem" hebben.

Verder inderdaad veel fruit, sporten enzo. Probeer een vast dag- en nachtritme te vinden.
a
ambusyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Remarkable idea and it is duly

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."