#1
Hoi Siemen,
Sorry, dat weet niemand hier want niemand weet hoe sterk de GHB van je dealer is. Misschien kan je het het beste aan je dealer zelf vragen, als het een beetje een goede kerel is heeft hij in ieder geval een idee van hoe sterk zijn eigen spul is en met welke dosis je kan beginnen.
Mijn advies: begin uiterst conservatief. Doe eerst maximaal 2 ml, als je na een half uur niets voelt doe je een ml erbij, net zo lang tot je heb hebt.
Nou zullen een hoop mensen zeggen dat een half uur te kort is, omdat afhankelijk van de persoon en enkele lichamelijke en externe factoren het soms langer duurt voordat de GHB werkt. Maar als je rustig met 2 ml begonnen bent en je neemt er nog 1 ml bij vlak voordat het inslaat, dan ga je alsnog niet volledig uit je stekker als wat je hebt bijgenomen gaat werken. Het gevaar van te lang wachten (een uur of meer) is dat een groot deel van de eerste dosis alweer is uitgewerkt zonder dat je het echt hebt gevoeld. En dan kom ik meteen op het volgende punt: als je (bijvoorbeeld) 2ml + 1ml + 1ml neemt en hij komt dan binnen, neem dan niet de volgende keer meteen 4ml, maar bijvoorbeeld 3ml, want de eerste dosis was in jou geval waarschijnlijk al deels uitgewerkt.
Tot slot: ga niet lopen kutten met dopjes, dat is hartstikke onbetrouwbaar en met GHB zeer gevaarlijk. Het is voor niemand leuk als je op de grond belandt, vooral niet voor jezelf. Een doseer spuitje is voor minder dan een euro te koop bij de apotheek, beste investering die ik ooit heb gedaan. Meten is weten!
Sorry, dat weet niemand hier want niemand weet hoe sterk de GHB van je dealer is. Misschien kan je het het beste aan je dealer zelf vragen, als het een beetje een goede kerel is heeft hij in ieder geval een idee van hoe sterk zijn eigen spul is en met welke dosis je kan beginnen.
Mijn advies: begin uiterst conservatief. Doe eerst maximaal 2 ml, als je na een half uur niets voelt doe je een ml erbij, net zo lang tot je heb hebt.
Nou zullen een hoop mensen zeggen dat een half uur te kort is, omdat afhankelijk van de persoon en enkele lichamelijke en externe factoren het soms langer duurt voordat de GHB werkt. Maar als je rustig met 2 ml begonnen bent en je neemt er nog 1 ml bij vlak voordat het inslaat, dan ga je alsnog niet volledig uit je stekker als wat je hebt bijgenomen gaat werken. Het gevaar van te lang wachten (een uur of meer) is dat een groot deel van de eerste dosis alweer is uitgewerkt zonder dat je het echt hebt gevoeld. En dan kom ik meteen op het volgende punt: als je (bijvoorbeeld) 2ml + 1ml + 1ml neemt en hij komt dan binnen, neem dan niet de volgende keer meteen 4ml, maar bijvoorbeeld 3ml, want de eerste dosis was in jou geval waarschijnlijk al deels uitgewerkt.
Tot slot: ga niet lopen kutten met dopjes, dat is hartstikke onbetrouwbaar en met GHB zeer gevaarlijk. Het is voor niemand leuk als je op de grond belandt, vooral niet voor jezelf. Een doseer spuitje is voor minder dan een euro te koop bij de apotheek, beste investering die ik ooit heb gedaan. Meten is weten!