ik wou graag weten of meerdere mensen hier ervaring mee hebben en of iemand mij hier wat uitleg over kan geven
#2
Iemand hier ervaring mee?
#3
Zucht....
Slechts een domme vraag: Waarom zou je je risico willen vergroten van een drug die als drank vrij makkelijk in te nemen en te doseren is ?
#4
ja, niet doen
#5
pakt a dopke , en steek dan een saf aan? slimme
#6
Ghb kookt op 204 graden, dit is aardig warm, ik heb geen idee of oplossen in glycerine te doen is want je hebt in verhouding zoveel meer ghb nodig, zoveel dat je een jaar aan een e-sigaret aan het paffen zou zijn om 1 dosis binnen te krijgen.
#7
geen aanrader
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.