Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook al veel van gemerkt, de laatste tijd is het zowel in België als Nederland zwaar negatief in de pers gekomen"
"Wat een aangrijpend verhaal man, je lef & durf om dit neer te pennen is al een stap in de goeie richting. Herkenbaar voor veel mensen die ik de laatste jaren zie in mijn omgeving. Veel sterkte"
"geen aanrader"
"Nog nooit geprobeerd maar ziet er mij vies uit"