#1
Er zijn niet zulke duidelijke regels bij GHB. Bij XTC wordt heel duidelijk 2-3 maanden aangegeven omdat je serotoninesysteem vrij gevoelig is en echt even nodig heeft om te herstellen.
GHB werkt op je GABA receptoren en deze zijn een stuk minder gevoelig. Verder werkt GHB op een andere manier. XTC laat de serotonine vrij die je al in je hoofd hebt en brengt daarmee de hoeveelheden serotonine die je beschikbaar hebt in het dagelijks leven op een geheel ander peil. GHB bind zelf aan de receptoren en beïnvloed de systemen en balans in je hoofd daarom een stuk minder. Onder andere om die reden heb je dus veel minder tot geen kater van GHB.
Het grootste risico bij GHB is verslavingsgevoeligheid, dus eens in de maand is geen probleem. Stel voor jezelf grenzen en overschrijd die niet. Dan is er niets aan de hand![:)]()
GHB werkt op je GABA receptoren en deze zijn een stuk minder gevoelig. Verder werkt GHB op een andere manier. XTC laat de serotonine vrij die je al in je hoofd hebt en brengt daarmee de hoeveelheden serotonine die je beschikbaar hebt in het dagelijks leven op een geheel ander peil. GHB bind zelf aan de receptoren en beïnvloed de systemen en balans in je hoofd daarom een stuk minder. Onder andere om die reden heb je dus veel minder tot geen kater van GHB.
Het grootste risico bij GHB is verslavingsgevoeligheid, dus eens in de maand is geen probleem. Stel voor jezelf grenzen en overschrijd die niet. Dan is er niets aan de hand