Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand met ervaring graag!

Iemand met ervaring graag!

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik zou zeggen: zoek een paar tripreports op :)
x
xLittlePrincessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haai iedereen,

Ik had het met mn vriend over GHB en we zijn er eigenlijk best nieuwsgierig naar. Iemand die er ervaring mee heeft (goed en/of slecht) en die me daarover wilt vertellen? Thanksss guys. :) :grin:

Liefsss xx
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, hierbij alle berichten in het subforum Trip Reports met het woord GHB erin:

search.php?keywords=GHB&terms=all&author=&fid%5B%5D=21&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Dan moet je een heel eind komen :) Ik vind het persoonlijk een erg fijn middel waar je wel écht voorzichtig mee om moet gaan. Goed inlezen, zorg voor goede GHB en zorg voor zorgvuldige dosering, dan kun je het relatief veilig gebruiken.

http://www.unity.nl/ghb
B
B@rtezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb GHB 3x gebruikt, meestal zitten ze in buisjes van 10 ml, en doseerde die met een sterk smakende drank want de smaak is echt ranzig, dosering aanbevolen 3x 3ml. een uur er tussen laten, en dan bij de laatste keer de laatste ml na een halfuurtje, Waar je rekening mee moet houden is dat je nouwelijks tot niet onthoud wat je gedaan hebt dus beveel het aan thuis te doen in een * veilige omgeving * en je wordt er opgewonden van.

veel water drinken en minimaal met alcohol nuttigen is een tip. Het gevoel is heerlijk zweverig.

hoop je zo genoeg te hebben informeerd als je nog vragen hebt hoor ik wel,

Greetz
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
B@rtezz zei:
dosering aanbevolen 3x 3ml
Klik om te vergroten...

3ml per uur is teveel, dan is het logisch dat je nauwelijks iets onthoud. 3ml per twee uur maximaal...

B@rtezz zei:
meestal zitten ze in buisjes van 10 ml
Klik om te vergroten...

Verder zit GHB vrijwel nooit in buisjes van 10ml, als je het in buisjes krijgt is het bijna altijd een buisje van 5 ml.

B@rtezz zei:
veel water drinken
Klik om te vergroten...

Hoezo? Van teveel water word je misselijk, GHB kan ook misselijkheid veroorzaken. Gewoon drinken als je dorst hebt. Van GHB ga je zelfs vocht vasthouden dus niet overdreven drinken...

B@rtezz zei:
hoop je zo genoeg te hebben informeerd als je nog vragen hebt hoor ik wel,
Klik om te vergroten...

Niet zo maar dingen op internet gooien als je denkt dat je er verstand van hebt... Brengt alleen maar risico's met zich mee.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Luister alstjeblieft naar de bovenstaande post. GHB kan mega leuk zijn maar ook echt link. Liever te weinig dan iets te veel. De drempel bij GHB is heel klein 1ml teveel en je gaat nokkie.

Neem een klein beetje 2,5 ml voor de eerste dosis en na anderhalf uur neem je bijvoorbeeld de helft bij. Koop een 5ml spuitje (zonder naald) bij de apotheek. Zeg gewoon dat je het voor je kookkunsten gaat gebruiken heb ik ook gedaan :wink:

Het is ook niet erg als je wat te weinig neemt. Maar als je niks voelt na 40 minuten wacht dan nog 15 minuten en neem dan pas weer bij maar dan maar 1ml zodat je niet teveel gaat stapelen dat kan namelijk gebeuren bij GHB.

Neem het ook op een lege maag zorg dat je 2,5 uur niet hebt gegeten misschien zelfs langer als je een dik bord spaghetti op hebt :P

Mochten er dingen van mijn verhaal niet kloppen zeg het alstjeblieft...

Hier kan je een ervaring van mij lezen. In dit verhaal lees je de leuke kanten maar ook zeker de vervelende kant. Het was ook een thuissetting met een vriendinnetje.

viewtopic.php?f=21&t=54267



B@rtezz zei:
Ik heb GHB 3x gebruikt, meestal zitten ze in buisjes van 10 ml, en doseerde die met een sterk smakende drank want de smaak is echt ranzig, dosering aanbevolen 3x 3ml. een uur er tussen laten, en dan bij de laatste keer de laatste ml na een halfuurtje, Waar je rekening mee moet houden is dat je nouwelijks tot niet onthoud wat je gedaan hebt dus beveel het aan thuis te doen in een * veilige omgeving * en je wordt er opgewonden van.

veel water drinken en minimaal met alcohol nuttigen is een tip. Het gevoel is heerlijk zweverig.

hoop je zo genoeg te hebben informeerd als je nog vragen hebt hoor ik wel,

Greetz
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
bobsacamano zei:
Koop een 5ml spuitje (zonder naald) bij de apotheek. Zeg gewoon dat je het voor je kookkunsten gaat gebruiken heb ik ook gedaan
Klik om te vergroten...

Of bij de Kruidvat voor 2,60. Ligt bij de hoestdrank :wink:

bobsacamano zei:
Neem het ook op een lege maag zorg dat je 2,5 uur niet hebt gegeten misschien zelfs langer als je een dik bord spaghetti op hebt
Klik om te vergroten...

Een paar uur niet eten is voldoende. Een helemaal lege maag kan ook weer zorgen dat je beroerd wordt, en eten vinden veel mensen niet fijn onder invloed van GHB.

Verder helemaal gelijk :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind GHB zo ongeveer 1 van de gevaarlijkste drug die er bestaat. Vrijwel iedereen die er in mijn plaats is aan begonnen is er hooked aan geraakt. Je hebt genoeg andere middelen die minder verslavend zijn, maar toch heel leuk kunnen uitpakken. Ik zou GHB gewoon laten staan. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach ieder zo zijn ding. Ik ken persoonlijk niemand die eraan verslaafd is geraakt, al mijn vrienden gebruiken het al jaren recreatief. Het is net hoe je ermee omgaat.. Heb niet het idee dat het verslavender is dan bv coke of pep.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt er zo lekker geen last van erna dat maakt het wel heel aanlokkelijk moet ik zeggen.
Dus wil vooral niet teveel er van in huis hebben liggen.

SmartieAndMe zei:
Ach ieder zo zijn ding. Ik ken persoonlijk niemand die eraan verslaafd is geraakt, al mijn vrienden gebruiken het al jaren recreatief. Het is net hoe je ermee omgaat.. Heb niet het idee dat het verslavender is dan bv coke of pep.
Klik om te vergroten...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ook heel erg afhankelijk is van waar je vandaan komt. Ik kom zelf uit de ''GHB hoofdstad'' van het noorden, dus bij ons is GHB een serieus probleem. Ik ken zelf een jongen persoonlijk die er hooked aan is geraakt. In mijn vriendengroep -en ook bij kennissen- is G gewoon uit den boze. Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen. Ook in de dorpen om ons heen wordt gewoon veel G gebruikt, en daar is doelgroep eigenlijk wel een beetje hetzelfde.

Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. :P )
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed verhaal en erg verantwoordelijk besluit. Goed dat je er van af blijft. Ik heb het nu 2 keer gebruikt in 3 maanden of zo. En heb niet het idee dat ik er snel weer mee begin. Vind het een interessante stof met een leuk effect. Vooral een keer leuk met je vriend of vriendin.



leipebaviaan zei:
Ik denk dat ook heel erg afhankelijk is van waar je vandaan komt. Ik kom zelf uit de ''GHB hoofdstad'' van het noorden, dus bij ons is GHB een serieus probleem. Ik ken zelf een jongen persoonlijk die er hooked aan is geraakt. In mijn vriendengroep -en ook bij kennissen- is G gewoon uit den boze. Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen. Ook in de dorpen om ons heen wordt gewoon veel G gebruikt, en daar is doelgroep eigenlijk wel een beetje hetzelfde.

Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. :P )
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. )
Klik om te vergroten...

Gezien jouw verleden (van wat ik gelezen heb hier op het forum) zou het ook absoluut geen verstandig middel voor jou zijn. GHB heeft dezelfde voordelen als benzo's bij dagelijks gebruik, helaas ook grotendeels dezelfde nadelen :P

leipebaviaan zei:
Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen.
Klik om te vergroten...

Och associaties, blech. Dingen over één kamscheren en bla bla, dat is net zo iets als roepen dat alle buitenlanders hetzelfde zijn. In mijn omgeving zijn het vooral de hoogopgeleide figuren die GHB gebruiken, eigen omgeving is nooit bepalend Leipebaviaan :wink: Eigen omgeving heeft het huidige drugsbeleid gevormd en da's tot noch toe geen succes
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gezien jouw verleden (van wat ik gelezen heb hier op het forum) zou het ook absoluut geen verstandig middel voor jou zijn. GHB heeft dezelfde voordelen als benzo's bij dagelijks gebruik, helaas ook grotendeels dezelfde nadelen :P
Klik om te vergroten...

En dat is inderdaad precies de reden waarom ik het nooit zou doen.

Och associaties, blech. Dingen over één kamscheren en bla bla, dat is net zo iets als roepen dat alle buitenlanders hetzelfde zijn.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin, ik scheer helemaal niemand over één kam. Natuurlijk weet ik dat er ook hoogopgeleide individuen GHB gebruiken. Het slechts mijn associatie ermee, daarmee scheer ik niet gelijk iedereen over één kam. Je referentiekader wordt bepaald door je omgeving, dus dat wat je ziet is altijd subjectief. Waarschijnlijk doe je zelf ook aan generaliseren.

Eigen omgeving heeft het huidige drugsbeleid gevormd en da's tot noch toe geen succes
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je precies hiermee? Dat de huidige beleidsmakers nooit enige kennis van drugs hebben genomen en er daarom zo een strak beleid gehanteerd wordt?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Wat bedoel je precies hiermee? Dat de huidige beleidsmakers nooit enige kennis van drugs hebben genomen en er daarom zo een strak beleid gehanteerd wordt?
Klik om te vergroten...

Ja het beleid is niet gemaakt obv een reële risicoinschatting maar op taboes. Het is puur gebaseerd op Drugs is slecht, iets wat vanuit opvoeding en omgeving komt. Mensen oordelen dus op basis van hun eigen referentiekader.

Natuurlijk generaliseer ik ook. Ik probeer het zo veel mogelijk te voorkomen maar je kunt helaas nooit 100% objectief zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben blij dat ik een wietverslaving gehad heb, daardoor weet ik hoe makkelijk ik in een verslaving verval en gelukkig heb ik dat geleerd met wiet en niet met GHB :P Op de een of andere manier heeft me dat altijd weerhouden van harddrugs gebruik doordeweeks. Komt echt hééél zelden eens voor, al jarenlang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."