#1
Heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik zou zeggen: zoek een paar tripreports op ![:)]()
B@rtezz zei:dosering aanbevolen 3x 3ml
B@rtezz zei:meestal zitten ze in buisjes van 10 ml
B@rtezz zei:veel water drinken
B@rtezz zei:hoop je zo genoeg te hebben informeerd als je nog vragen hebt hoor ik wel,
B@rtezz zei:Ik heb GHB 3x gebruikt, meestal zitten ze in buisjes van 10 ml, en doseerde die met een sterk smakende drank want de smaak is echt ranzig, dosering aanbevolen 3x 3ml. een uur er tussen laten, en dan bij de laatste keer de laatste ml na een halfuurtje, Waar je rekening mee moet houden is dat je nouwelijks tot niet onthoud wat je gedaan hebt dus beveel het aan thuis te doen in een * veilige omgeving * en je wordt er opgewonden van.
veel water drinken en minimaal met alcohol nuttigen is een tip. Het gevoel is heerlijk zweverig.
hoop je zo genoeg te hebben informeerd als je nog vragen hebt hoor ik wel,
Greetz
bobsacamano zei:Koop een 5ml spuitje (zonder naald) bij de apotheek. Zeg gewoon dat je het voor je kookkunsten gaat gebruiken heb ik ook gedaan
bobsacamano zei:Neem het ook op een lege maag zorg dat je 2,5 uur niet hebt gegeten misschien zelfs langer als je een dik bord spaghetti op hebt
SmartieAndMe zei:Ach ieder zo zijn ding. Ik ken persoonlijk niemand die eraan verslaafd is geraakt, al mijn vrienden gebruiken het al jaren recreatief. Het is net hoe je ermee omgaat.. Heb niet het idee dat het verslavender is dan bv coke of pep.
leipebaviaan zei:Ik denk dat ook heel erg afhankelijk is van waar je vandaan komt. Ik kom zelf uit de ''GHB hoofdstad'' van het noorden, dus bij ons is GHB een serieus probleem. Ik ken zelf een jongen persoonlijk die er hooked aan is geraakt. In mijn vriendengroep -en ook bij kennissen- is G gewoon uit den boze. Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen. Ook in de dorpen om ons heen wordt gewoon veel G gebruikt, en daar is doelgroep eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. :P )
leipebaviaan zei:Ik geloof zeker smartieandme dat er mensen GHB recreatief gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf nieuwsgierig naar dit middel en wat het met je doet. Maar zoals je misschien weet heb ik er een wiet en benzo verslaving opzitten + pep misbruik. Daarom blijf ik er ook vanaf, maar neemt niet weg dat ik interesse in het middel blijf houden. (maar dan meer op de manier van informatie inwinnen, geen praktijk gedeelte graag. )
leipebaviaan zei:Daarnaast associeer ik GHB gebruikers ook altijd met een bepaald soort mensen. Bij ons zijn dat met alle respect, ongeschoolde, ingevallen, met petjes beklede mensen.
Gezien jouw verleden (van wat ik gelezen heb hier op het forum) zou het ook absoluut geen verstandig middel voor jou zijn. GHB heeft dezelfde voordelen als benzo's bij dagelijks gebruik, helaas ook grotendeels dezelfde nadelen :P
Och associaties, blech. Dingen over één kamscheren en bla bla, dat is net zo iets als roepen dat alle buitenlanders hetzelfde zijn.
Eigen omgeving heeft het huidige drugsbeleid gevormd en da's tot noch toe geen succes
leipebaviaan zei:Wat bedoel je precies hiermee? Dat de huidige beleidsmakers nooit enige kennis van drugs hebben genomen en er daarom zo een strak beleid gehanteerd wordt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."