Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou me verhaal wel willen vertelen . Echt alles gaat stuk je werk vrienden je denkt dat je het wel red . Maar echt niet bedrijf naar de klote alles weg . Alleen maar door dat gspook. Heb met idereen gebroken . En nog komen er dingen Noor boeven . Het klinkt raar maar dat ik er net mee begon hoorde ik een stem . En ik was al wakker die zie ik maak je kapot . Ik kreeg het er koud van En het kopte ook nog. Heb ect heel wat rehad ze gehad . Niks werkte ben zelf bij de scientology kerk geweest . Ben echt over al geweest vond het allemaal niks . Ze weten er nog tewijnig van. Ik zeg neem mensen die ervaring deskundige zijn . Ik kom hier snel over terug mvg alain"