Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gevaarlijk & schadelijk is GHB?

Hoe gevaarlijk & schadelijk is GHB?

23 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
UmbraVitae zei:
Eerst über zalig gevoel en kei sociaal, ook verslaafd aan het smaakje @ the moment.
Klik om te vergroten...

Verslaafd aan het smaakje? HOE DAN. GHB is letterlijk een van de smerigste dingen die ik ooit in m'n mond heb gehad, die smaak van chemicaliën komt letterlijk overal doorheen. Verder herken ik het lekkere en sociale gevoel ook niet, vond GHB drie van de drie keer dat ik het geprobeerd heb eerder onaangenaam, maar dat ligt misschien aan mij of aan de context.

Het is inmiddels jaren later (topic komt uit 2007, lol) gelukkig wel duidelijk hoe enorm schadelijk GHB is.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHB, zeer berucht waar ik woon. Onze plaats werd de GHB hoofdstad van het noorden genoemd. GHB: Gezellig Heerenveens Borrelen. En dat terwijl wij van Friesland veruit het meest geciviliseerd zijn. :(

Wat een bagger joh
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
GHB, zeer berucht waar ik woon. Onze plaats werd de GHB hoofdstad van het noorden genoemd. GHB: Gezellig Heerenveens Borrelen. En dat terwijl wij van Friesland veruit het meest geciviliseerd zijn. :(

Wat een bagger joh
Klik om te vergroten...

Ik ben zo benieuwd wie achter dit account zit . Heb zelf ook in heerenveen gewoond 18 jaar en nu in leeuwarden maar kom er nog geregeld. Mijn schuilnaam is Dennis maar zo heet ik niet hoor
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mercedesz zei:
Ik ben zo benieuwd wie achter dit account zit . Heb zelf ook in heerenveen gewoond 18 jaar en nu in leeuwarden maar kom er nog geregeld. Mijn schuilnaam is Dennis maar zo heet ik niet hoor
Klik om te vergroten...

Hehe, ik ben hier al vet lang actief man, sinds 2014 of zo. Hoe oud ben je precies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."