Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB dosering

GHB dosering

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Roos955Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik vragen wat jullie precies voelen?
Dit weekend gedaan, dosering steeds 2ml.
Maar ik voelde me dan even fijn, energiek, beetje melig en af en toe beetje duizelig. Maar dat gevoel ging vrij snel weer weg..
Is dat dan te weinig wat ik steeds doseer. Die 2ml,
Overigens de 1e dosis: 2ml werd ik suuuper duizelig, dat trok gauw weg.

Kan ik beter de 1e dosis dan meer nemen, of de 2e, ik vind het zo moeilijk in te schatten welke dosis prettig is.

Ook is mij opgevallen dat je denkt; ah wil wel weer een beetje. Maar dit dus niet mag.
Lastig lastig.

Overigens ga ik het deze week laten testen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roos955 zei:
Maar ik voelde me dan even fijn, energiek, beetje melig en af en toe beetje duizelig. Maar dat gevoel ging vrij snel weer weg..
Is dat dan te weinig wat ik steeds doseer. Die 2ml,
Overigens de 1e dosis: 2ml werd ik suuuper duizelig, dat trok gauw weg.
Klik om te vergroten...


Bij het begin van ghb gebruik is dat normaal.
Dan lijkt het alsof je teveel heb gedronken.
Na vaker gebruik leer je de echte euforie kennen en die is niet mis!
Het beste gevoel en het lekkerste wat er is daar kan geen andere drugs tegen op.
Daar zit ook het gevaar in.
Dan kan je niet meer stoppen.

De vllgende keer is dat weg als het goed is en kan je de juiste dosis gaan zoeken dat tegen het randje van out gaan ligt en de maximale euforie heeft.
Dat is even zoeken.

Mijn eerste dosis is altijd het hoogst en pak daarna snel bij.
Daarna moet ik voorzichtig zijn...
Dan heb ik genoeg in mijn systeem.

2.5ml is wel het minimale wat mensen gebruiken om zich fijn te voelen meestal.
Een half buisje ken er maar weinig die minder nemen. Tenzij je 40kg weegt.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
ketakoekjes zei:
Testen, testen, testen, en nog eens testen om zeker te zijn van je zaak! Voor hetzelfde geld zit er allerlei troep in je GHB gemengd die zorgt voor nare bijwerkingen.
Klik om te vergroten...

Ph waarde is belangerijk!
Voor de rest mengen mensen echt bijna nooit wat door ghb.
Weet niet waar jij deze informatie vandaan haalt maar gebruik al jaren en heb daar nog nooit van gehoord.
Broodje aap verhaal!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is absoluut geen broodje aap dat drugs versneden, aangelegd en bevuild worden met andere, al dan geen psychoactieve stoffen. Uiteraard gebeurt dat bij bepaalde drugs meer dan bij andere drugs, bij sommige drugs is het zelfs standaard. Bij GHB komt het inderdaad weinig voor dat die verlengd/vervuild wordt met andere stoffen maar dat is nog geen reden om te stellen dat dit bij GHB helemaal nooit voorkomt. Daarnaast verschilt de kwaliteit, zuurgraad en sterkte nogal eens, en meten is weten en is dus per definitie veiliger dan dat helemaal na te laten.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit gaat over ghb @acht.zes meneer de ghb specialist. Andere drugs is een heel ander verhaal.
Je besteld online van die strips om de zuurgraad te meten. Die moet rond de 7 zijn.
Na 3 buisjes weet je ongeveer wel wat voor een ghb je in huis hebt. Het ligt er maar aan hoe je in je vel zit en hoe gezond je op dat moment bent dus het is altijd even uitvogelen wat de juiste dosering is voor jou op dat moment. Hoe sterk hij ook is.
Je begint gewoon rustig.

Ph waarde dat is iets wat je moet testen voor de rest is ghb niet iets waar mensen gekke dingen doorheen mixen. Nooit van gehoord en kom maar met een bron. Ik wil dat wel eens lezen.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Roos955 Je had het spul niet getest, dus dan kan er geen duidelijk antwoord over doseringen gegeven worden. Wil je dat andere mensen maar gewoon gaan speculeren voor je? Als je wilt weten hoe je iets het beste kunt gebruiken dan stel ik überhaupt voor dat je je eerst in grote lijnen inleest over het middel. Ik krijg bijvoorbeeld niet de indruk dat je doorhebt hoe riskant GHB gebruik is als je maar wat aan moddert en dat herdoseren een stapelende werking heeft. Op deze manier ga je straks out op de dansvloer, of neem je een bijtende substantie in.

Het is in ieder geval goed dat je inmiddels je GHB laat testen.
R
Roos955Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag dag,

Mijn 1e keer GHB, heb ik steeds om de 1,5 uur 2ml genomen.
De 1e 2ml voelde ik niet echt. Na de 2e keer wel. Ik was vrolijk, had zin om te dansen, maar was ook wel duizelig af en toe.
Kon de duizeligheid niet echt plaatsen, hoort dat er voortdurend bij?
3e buis geen last van duizeligheid en tegen de avond aan rond 21.00 af en toe weer duizelig. Maar niet perce vervelend.
Ik vond het effect niet dat ik dacht; wauw voel mij heerlijk.
Is dit dan de juiste dosering ?
Om de 1,5 uur 2ml.
Ik ben een vrouw van 1,63 en weeg 68kg.

Ik vind het lastig te bepalen. Omdat ik vorige keer de 1e buis niet voelde, kan ik dan het beste nu 2,5 nemen en dan steeds na 1,5 uur 2ml.

Ik hoor jullie graag.

Liefs
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Roos955 zei:
Dag dag,

Mijn 1e keer GHB, heb ik steeds om de 1,5 uur 2ml genomen.
De 1e 2ml voelde ik niet echt. Na de 2e keer wel. Ik was vrolijk, had zin om te dansen, maar was ook wel duizelig af en toe.
Kon de duizeligheid niet echt plaatsen, hoort dat er voortdurend bij?
3e buis geen last van duizeligheid en tegen de avond aan rond 21.00 af en toe weer duizelig. Maar niet perce vervelend.
Ik vond het effect niet dat ik dacht; wauw voel mij heerlijk.
Is dit dan de juiste dosering ?
Om de 1,5 uur 2ml.
Ik ben een vrouw van 1,63 en weeg 68kg.

Ik vind het lastig te bepalen. Omdat ik vorige keer de 1e buis niet voelde, kan ik dan het beste nu 2,5 nemen en dan steeds na 1,5 uur 2ml.

Ik hoor jullie graag.

Liefs
Klik om te vergroten...

Testen, testen, testen, en nog eens testen om zeker te zijn van je zaak! Voor hetzelfde geld zit er allerlei troep in je GHB gemengd die zorgt voor nare bijwerkingen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roos955 zei:
Kon de duizeligheid niet echt plaatsen, hoort dat er voortdurend bij?
Klik om te vergroten...
Jep, het duizelige hoort er bij, vooral als je wat hoger doseert. Beetje zoals je wellicht gewent bent van alcohol gebruik.
Roos955 zei:
Ik vind het lastig te bepalen.
Klik om te vergroten...
Het is ook lastig te bepalen, doseren komt met GHB vrij nauw en de ideale dosering ligt vaak per persoon anders. Kleine meisjes hebben vaak minder nodig van drugs om eenzelfde effect te ervaren. Daarom durven mensen meestal ook geen advies te geven wanneer het aan komt op GHB doseren. Het best kun je op een lage dosering beginnen en dan langzaam opbouwen. GHB te hoog doseren is een beetje vergelijkbaar aan teveel alcohol consumeren en kan dus zeer onprettig wezen.

Bij de 1e dosering had ik meestal net iets meer nodig dan bij de 2e en 3e dosering voor eenzelfde effect. Maar ik weet dus niet zeker of dat voor iedereen op gaat.
R
Roos955Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ketakoekjes zei:
Testen, testen, testen, en nog eens testen om zeker te zijn van je zaak! Voor hetzelfde geld zit er allerlei troep in je GHB gemengd die zorgt voor nare bijwerkingen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik te laat voor testen, morgen heb ik het feestje. Ik had graag tips over de dosering gewild.. lukt dat?
R
Roos955Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Jep, het duizelige hoort er bij, vooral als je wat hoger doseert. Beetje zoals je wellicht gewent bent van alcohol gebruik.

Het is ook lastig te bepalen, doseren komt met GHB vrij nauw en de ideale dosering ligt vaak per persoon anders. Kleine meisjes hebben vaak minder nodig van drugs om eenzelfde effect te ervaren. Daarom durven mensen meestal ook geen advies te geven wanneer het aan komt op GHB doseren. Het best kun je op een lage dosering beginnen en dan langzaam opbouwen. GHB te hoog doseren is een beetje vergelijkbaar aan teveel alcohol consumeren en kan dus zeer onprettig wezen.

Bij de 1e dosering had ik meestal net iets meer nodig dan bij de 2e en 3e dosering voor eenzelfde effect. Maar ik weet dus niet zeker of dat voor iedereen op gaat.
Klik om te vergroten...

Nee begrijpelijk.
Maar is hef verstandig om 2,5 te beginnen en dan steeds op 2 te houden, of moet je die 2 afbouwen?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roos955 zei:
Nee begrijpelijk.
Maar is hef verstandig om 2,5 te beginnen en dan steeds op 2 te houden, of moet je die 2 afbouwen?
Klik om te vergroten...
Ik had het wel aangedurfd. 2,5 > 2 > 2 dan. Zelf als man van 82kg was ik voor 3,5 > 3 > 3 gegaan denk ik, maar dat ben ik natuurlijk.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roos955 zei:
Nu ben ik te laat voor testen, morgen heb ik het feestje. Ik had graag tips over de dosering gewild.. lukt dat?
Klik om te vergroten...

Wat is belangrijker? Je gezondheid of een feestje? Tja, je hebt het al een keer genomen en je bent nog niet dood, dus volgens mij is het wel goed.
R
Roos955Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Serieus ? wat heb ik nou aan zulke reacties. Daar vroeg ik niet om.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."