Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag dag, Mijn 1e keer GHB, heb ik steeds om de 1,5 uur 2ml genomen. De 1e 2ml voelde ik niet echt. Na de 2e keer wel. Ik was vrolijk, had zin om te dansen, maar was ook wel duizelig af en toe. Kon de duizeligheid niet echt plaatsen, hoort dat er voortdurend bij? 3e buis geen last van duizeligheid en tegen de avond aan rond 21.00 af en toe weer duizelig. Maar niet perce vervelend. Ik vond het effect niet dat ik dacht; wauw voel mij heerlijk. Is dit dan de juiste dosering ? Om de 1,5 uur 2ml. Ik ben een vrouw van 1,63 en weeg 68kg. Ik vind het lastig te bepalen. Omdat ik vorige keer de 1e buis niet voelde, kan ik dan het beste nu 2,5 nemen en dan steeds na 1,5 uur 2ml. Ik hoor jullie graag. Liefs"
"ketakoekjes zei: Testen, testen, testen, en nog eens testen om zeker te zijn van je zaak! Voor hetzelfde geld zit er allerlei troep in je GHB gemengd die zorgt voor nare bijwerkingen. Klik om te vergroten... Nu ben ik te laat voor testen, morgen heb ik het feestje. Ik had graag tips over de dosering gewild.. lukt dat?"
"Jmths zei: Jep, het duizelige hoort er bij, vooral als je wat hoger doseert. Beetje zoals je wellicht gewent bent van alcohol gebruik. Het is ook lastig te bepalen, doseren komt met GHB vrij nauw en de ideale dosering ligt vaak per persoon anders. Kleine meisjes hebben vaak minder nodig van drugs om eenzelfde effect te ervaren. Daarom durven mensen meestal ook geen advies te geven wanneer het aan komt op GHB doseren. Het best kun je op een lage dosering beginnen en dan langzaam opbouwen. GHB te hoog doseren is een beetje vergelijkbaar aan teveel alcohol consumeren en kan dus zeer onprettig wezen. Bij de 1e dosering had ik meestal net iets meer nodig dan bij de 2e en 3e dosering voor eenzelfde effect. Maar ik weet dus niet zeker of dat voor iedereen op gaat. Klik om te vergroten... Nee begrijpelijk. Maar is hef verstandig om 2,5 te beginnen en dan steeds op 2 te houden, of moet je die 2 afbouwen?"
"Serieus ? wat heb ik nou aan zulke reacties. Daar vroeg ik niet om."
"Mag ik vragen wat jullie precies voelen? Dit weekend gedaan, dosering steeds 2ml. Maar ik voelde me dan even fijn, energiek, beetje melig en af en toe beetje duizelig. Maar dat gevoel ging vrij snel weer weg.. Is dat dan te weinig wat ik steeds doseer. Die 2ml, Overigens de 1e dosis: 2ml werd ik suuuper duizelig, dat trok gauw weg. Kan ik beter de 1e dosis dan meer nemen, of de 2e, ik vind het zo moeilijk in te schatten welke dosis prettig is. Ook is mij opgevallen dat je denkt; ah wil wel weer een beetje. Maar dit dus niet mag. Lastig lastig. Overigens ga ik het deze week laten testen."