#1
3 nachten wakker zijn is zeer slecht voor je. Ghb gebruik is nog slechter voor je. Bij elkaar opgeteld: ja het is slecht en je zou beter niks meer kunnen nemen. Ook geen andere drug.
3 nachten wakker zijn is zeer slecht voor je. Ghb gebruik is nog slechter voor je. Bij elkaar opgeteld: ja het is slecht en je zou beter niks meer kunnen nemen. Ook geen andere drug.
Of het is normaal is om drie dagen wakker te zijn achter elkaar... of dat ik me zorgen moet gaan maken?
Sorry hoor hij vraagt om advies niet iemand die je de les gaat lezen.
Kan eventueel me dealer contacteren voor wat slaappillen of naar de doktor gaan en het uitleggen... Heb thuis alleen wat kalmerende middelen met melatonine in verder niks anders.
Toch heb ik een punt vind ik. Meer drugs als je al een drugsprobleem hebt is niet altijd de juiste oplossing.Om te gaan zeggen dat drugs niet goed is en hij geen drugs meer moet gebruiken is gewoon flauw.
Je geeft topicstarter nu tips om misbruik te laten doorzetten wat ik op zijn minst uiterst discutabel vind.Nu je deze grens bent gepasseerd zou je altijd met deze medicijnen moeten werken, want zodra je weer gaat gebruiken komen deze klachten meteen weer terug.
Toch heb ik een punt vind ik. Meer drugs als je al een drugsprobleem hebt is niet altijd de juiste oplossing.
Ik vind dat @De Dunne hier gelijk heeft, we hebben het hier over precies 4 dagen non-stop gebruik, om daar nu al gabapentine, valium en baclofen tegenaan te gooien lijkt me uiterst onverstandig.
Dus dan adviseer je maar andere drugs te nemen? Ik denk dat het beter is als ts geen ghb meer neemt. Het is idd gebleken dat ie in de risico fase zit.Waarschijnlijk drinkt hij binnenkort weer een halve liter weg en dan zit hij echt met een probleem.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."