3 nachten wakker zijn is zeer slecht voor je. Ghb gebruik is nog slechter voor je. Bij elkaar opgeteld: ja het is slecht en je zou beter niks meer kunnen nemen. Ook geen andere drug.
Sorry hoor hij vraagt om advies niet iemand die je de les gaat lezen.
Of het is normaal is om drie dagen wakker te zijn achter elkaar... of dat ik me zorgen moet gaan maken?
Ja daar moet je je zorgen om maken want zo kan je in een psychose raken.
Wat ik heb ondekt door dit forum te lezen en verder onderzoek te doen is dat wanneer je ghb misbruikt hij je dopamine opslaat en vervolgens wanneer je stopt een versnelde afgifte doet.
Daarom blijf je wakker.
Dat kan wel een week duren of langer.
Daar is een medicijn voor Gabapentine die dat weer onder controle houd.
Zorg dan wel dat je valium of baclofen neemt of allebei dat je niet midden in je slaap een afkick krijgt.
Nu je deze grens bent gepasseerd zou je altijd met deze medicijnen moeten werken, want zodra je weer gaat gebruiken komen deze klachten meteen weer terug.
Zoek een dokter en leg dit voor, eentje die mee wil werken en navraag wilt doen bij een kliniek als hij niet overtuigd is. Anders een andere dokter zoeken.
Met deze medicijnen stop je gewoon met de ghb niks aan de hand.
Lees het hier waar ik en vele andere baat bij hebben gehad:
https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkicken-de-meest-humane-manier.63834/