Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskort hevig gebruik / 3 dagen geen slaap

kort hevig gebruik / 3 dagen geen slaap

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 nachten wakker zijn is zeer slecht voor je. Ghb gebruik is nog slechter voor je. Bij elkaar opgeteld: ja het is slecht en je zou beter niks meer kunnen nemen. Ook geen andere drug.
N
NavidadzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal maanden geleden GHB ontdekt. Lekker spul vooral als je net een nieuwe vriendin hebt die hem ook wel lust.
Ik ben nu dus in noorwegen met haar waar ze woont en we hebben 3 weken geleden 0.5L G in 2 weekjes tijd erdoor heen gejaagd met ze'n tweeen. Echt goed spul is het niet wat ik hier krijg want ik neem soms dosissen van 10ml-12 ml om een goede roes te krijgen. Me vriendin is echter zoet met een dopje van 3ml.

Na die 0.5L een weekje niks gedaan. Ging allemaal prima, ook het slapen. En daarna besloten om weer wat te halen 0.2L dit keer.
Dit ging echter dit keer in 4 dagen erdoorheen. Late nachten met stevige gerollebol en dan vervolgens om 06:00 smorgen inslaapvallen een aantal uurtjes. De laatste twee dagen van de vier heb ik smorgens weer bijgepakt om weer door te kunnen slapen. ( i know lekker dom ). en dan door de dag heen ook weer gepakt eigk 4 dagen lang kort hevig gebruikt dus.

3 dagen geleden was de laatste keer dat ik gepakt hebt. Een 15 ML dosis gepakt en toen weer in dromenland beland midden op de dag. Ik denk gooi het er maar allemaal in dan ben ik er van af. De eerste nacht heb ik dus geen oog dicht gedaan. Nada.

Tweede nacht ook niet geslapen tot 9:30 uur smorgens en toen geslapen tot 13:30.

He gelukkig dacht ik, dan komt het slapen vanavond wel goed als ik uit mezelf inslaap gevallen ben. Nu lig ik dit bericht dus te typen om 6:30 want ik heb weer geen oog dicht gegaan vannacht.

Ik voel me doordedag overigens gewoon prima, niet super moe,wordt ik wel een beetje angstig over het feit dat ik gewoon goed functioneer met amper slaap. Na eigen onderzoek zie ik dat slapeloosheid een afkickverschijnsel is maar ben ik nu een korte periode ''verslaafd'' geweest of is er een andere reden voor en is me slaapritme gwn naar de tering?

Ik reis vandaag terug naar Nederland en heb besloten om gewoon door te trekken en wakker te blijven. Hopelijk ben ik super moe vanavond. Begin me wel zorgen te maken ''wat als vanavond weer zo'n nacht wordt''. Kan eventueel me dealer contacteren voor wat slaappillen of naar de doktor gaan en het uitleggen... Heb thuis alleen wat kalmerende middelen met melatonine in verder niks anders.

Jullie advies is welkom en wordt gewaardeerd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar wil je nu precies advies over?
N
NavidadzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of het is normaal is om drie dagen wakker te zijn achter elkaar... of dat ik me zorgen moet gaan maken?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
3 nachten wakker zijn is zeer slecht voor je. Ghb gebruik is nog slechter voor je. Bij elkaar opgeteld: ja het is slecht en je zou beter niks meer kunnen nemen. Ook geen andere drug.
Klik om te vergroten...

Sorry hoor hij vraagt om advies niet iemand die je de les gaat lezen.

Navidadz zei:
Of het is normaal is om drie dagen wakker te zijn achter elkaar... of dat ik me zorgen moet gaan maken?
Klik om te vergroten...

Ja daar moet je je zorgen om maken want zo kan je in een psychose raken.
Wat ik heb ondekt door dit forum te lezen en verder onderzoek te doen is dat wanneer je ghb misbruikt hij je dopamine opslaat en vervolgens wanneer je stopt een versnelde afgifte doet.
Daarom blijf je wakker.
Dat kan wel een week duren of langer.
Daar is een medicijn voor Gabapentine die dat weer onder controle houd.
Zorg dan wel dat je valium of baclofen neemt of allebei dat je niet midden in je slaap een afkick krijgt.

Nu je deze grens bent gepasseerd zou je altijd met deze medicijnen moeten werken, want zodra je weer gaat gebruiken komen deze klachten meteen weer terug.

Zoek een dokter en leg dit voor, eentje die mee wil werken en navraag wilt doen bij een kliniek als hij niet overtuigd is. Anders een andere dokter zoeken.
Met deze medicijnen stop je gewoon met de ghb niks aan de hand.

Lees het hier waar ik en vele andere baat bij hebben gehad:

https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkicken-de-meest-humane-manier.63834/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."