#1
Hallo allemaal. Ben sinds gisteren cold turkey gestopt met GHB, om 17.00 mn laatste dosis genomen.
Het was niet de bedoeling maar was vergeten mn flesje mee te nemen naar werk.. gelukkig werkte ik maar 3 uur, haalde gelijk daarna 6 sterke biertjes(10%) en besloot het gewoon maar te proberen.
Heb ook rond de 10 oxazepammetjes, nu iets van 5 over. Ik voel me wel redelijk maar had verwacht dat het sneller zou gaan, denk ik. Mn handen en voeten zweten best erg, ik voel me niet super maar ook niet heel slecht. Ga zo bv naar de winkel om meer bier te halen.
Ik twijfel nu wat ik moet doen: doorzetten met biertjes en oxa’s of toch weer G afbouwen? Was 2 maanden verslaafd, daarvoor 4 maanden gestopt door af te bouwen en daarvoor was ik 6 maanden verslaafd. Ben nu 27,5 uur helemaal ghb vrij.
Het was niet de bedoeling maar was vergeten mn flesje mee te nemen naar werk.. gelukkig werkte ik maar 3 uur, haalde gelijk daarna 6 sterke biertjes(10%) en besloot het gewoon maar te proberen.
Heb ook rond de 10 oxazepammetjes, nu iets van 5 over. Ik voel me wel redelijk maar had verwacht dat het sneller zou gaan, denk ik. Mn handen en voeten zweten best erg, ik voel me niet super maar ook niet heel slecht. Ga zo bv naar de winkel om meer bier te halen.
Ik twijfel nu wat ik moet doen: doorzetten met biertjes en oxa’s of toch weer G afbouwen? Was 2 maanden verslaafd, daarvoor 4 maanden gestopt door af te bouwen en daarvoor was ik 6 maanden verslaafd. Ben nu 27,5 uur helemaal ghb vrij.