Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSinds gisteren cold turkey gestopt met G

Sinds gisteren cold turkey gestopt met G

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal. Ben sinds gisteren cold turkey gestopt met GHB, om 17.00 mn laatste dosis genomen.

Het was niet de bedoeling maar was vergeten mn flesje mee te nemen naar werk.. gelukkig werkte ik maar 3 uur, haalde gelijk daarna 6 sterke biertjes(10%) en besloot het gewoon maar te proberen.

Heb ook rond de 10 oxazepammetjes, nu iets van 5 over. Ik voel me wel redelijk maar had verwacht dat het sneller zou gaan, denk ik. Mn handen en voeten zweten best erg, ik voel me niet super maar ook niet heel slecht. Ga zo bv naar de winkel om meer bier te halen.

Ik twijfel nu wat ik moet doen: doorzetten met biertjes en oxa’s of toch weer G afbouwen? Was 2 maanden verslaafd, daarvoor 4 maanden gestopt door af te bouwen en daarvoor was ik 6 maanden verslaafd. Ben nu 27,5 uur helemaal ghb vrij.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen g meer halen. Doorzetten nu.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Geen g meer halen. Doorzetten nu.
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet halen! Nooit meer, niet eens over 5 jaar op een feestje, wat een gif. Maar ik heb nog daarom zei ik het en bij een ander topic las ik dat iemand hetzelfde deed: afkicken met alcohol en dat je lichaam toch blijft vragen om G waardoor je problemen houdt. Het lijkt mij ook dat het ergste is geweest en ik niet ineens nu in levensgevaar ben maar was benieuwd naar de meningen. Bedankt voor je reactie.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoop dat het lukt met die dokter!
:praying3:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat laat misschien, maar toch.

Voor anderen.

Blijf van die drank af.
Je verwisselt de ene ellende met de navolgende ...
Zo weinig mogelijk andere rotzooi nemen!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey man tof om te horen! Hoop dat je nu alles kan regelen met de autoriteiten en dan kan je een frisse start maken! Zorg inderdaad dat je niet van de ene verslaving zo in een andere loopt!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super goed bezig jij!! :handok2:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."