Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerug val en dit keer een stuk erger..

Terug val en dit keer een stuk erger..

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Natuurlijk richt het schade aan dat is duidelijk.
En dat het met je geheugen te maken heeft ook.
Maar dat stukje dat je hersencellen voor altijd kan verliezen probeer ik me in te verdiepen.
Want al in verschillende topics hebben we het hier over gehad en onderzoeken gedeeld.
De hersens zijn flexibeler dan je denkt.
Ze kunnen aanmaken en kwijt raken.
Vandaar mijn vergelijking net LSD want na gebruik lijkt het net of ik weer dingen beter kan revitaliseren.
Dus door jaren blowen een stukje van mijn hersens een 'zombie' is geworden.
En na de bom van prikkels na Lsd weer zijn geactiveerd en daardoor weer hersencellen kan aanmaken wat ik daarvoor niet deed.
Klik om te vergroten...

Leuke theorie, maar ik zou er maar niet op rekenen 😂
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Leuke theorie, maar ik zou er maar niet op rekenen 😂
Klik om te vergroten...

Is geen theorie van mij maar iets waar ik me aan het inlezen ben.
Ze doen hele interessante onderzoeken met LSD ze hebben dus ook mensen die onder invloed waren van LSD onder de scan gelegd.
En de hersenactiviteit gemeten.
Dus het is al zeker dat het hersendelen actief maakt die normaal niet actief zijn.
Maar gaat te veel offtopic.
Lees je maar eens in.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Maar gaat te veel offtopic.
Klik om te vergroten...

Ik hoopte al niet dat je hiermee wil zeggen dat het schade ongedaan maakt.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi allemaal, ik heb al eens iets gepost over GHB gebruik waar ik toen der tijd vanaf ben gekomen. Ik heb alleen een terug val gehad en dit keer zo erg dat iedereen het om me heen weet en heeft gezien. Het is zo erg dat ik vanmiddag een intake heb bij Bouwman kliniek. Ik heb afgelopen zaterdag ongeveer een kwart gehaald en heb nu nog maar een beetje over. Ik word weer elke 2 uur wakker om bij te moeten nemen en heb geen phenibut meer (daarmee lukte het mij om af te kicken). Ik heb alleen 4 oxa’s maar gisteravond 2 genomen en alsnog wakker geworden om de 2 uur. En aangezien ik straks een intake heb dat 4 uur duurt weet ik niet hoe ik het moet gaan doen want ik krijg na 2 uur ontwenningsverschijnselen.. Helpt OXA daar ook tegen of is dat enkel goed om in slaap te vallen?
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je flink verslaafd bent of hoge tolerantie hebt dan is oxa niet meer voldoende om je kalm te houden. Ik zou blijven doseren om de zoveel uur zoals je al bent gewend, en je vanmiddag overgeven aan professionals. Laat even weten hoe het is gegaan en wat het plan is? Sterkte ermee
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
newone19 zei:
Helpt OXA daar ook tegen of is dat enkel goed om in slaap te vallen?
Klik om te vergroten...

@Coffeecup heeft gelijk.
Hopen dat het niet zo een langdradige intake is waar ze geen medicijnen hebben.
Misschien zit je er nu.
Maar je hebt minimaal Diazepam nodig en het liefst Baclofen.
Misschien kan je meteen door naar de huisarts daarna met advies van hun?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."