#1
Ik weet het niet, rekenen is niet een van mijn sterkte kanten. Ga je dalijk al beginnen?Ja, ga ik doen. Is 1ml een goede startdosis of moet het nog iets lager?
Ik weet het niet, rekenen is niet een van mijn sterkte kanten. Ga je dalijk al beginnen?Ja, ga ik doen. Is 1ml een goede startdosis of moet het nog iets lager?
Ja, over een paar uur.Ik weet het niet, rekenen is niet een van mijn sterkte kanten. Ga je dalijk al beginnen?
Ik bedoelde de sterkte 500mg/mlWaar heb je dat gelezen over die 500 mg? Zit er een bijsluiter bij? Een gemiddelde dosering is 2,5 mg. Google eens op dosering Xyrem of bijsluiter Xyrem?
Is dat niet te veel? Ik wil echt voorzichtig doen. Een vriend heeft een paar dagen geleden een overdosis gehad en ik heb geen idee hoe mijn tolerantie is.Begin met 2ml.
Ik zou zeker niet met 2 ml beginnen.Is dat niet te veel? Ik wil echt voorzichtig doen. Een vriend heeft een paar dagen geleden een overdosis gehad en ik heb geen idee hoe mijn tolerantie is.
Heb geen idee hoeveel ik de vorige keer had.. Ik ga denk ik met 1ml beginnen en dan 1 of 2 keer 0.5 bijnemen.Ik zou zeker niet met 2 ml beginnen.
Hoeveel heb je de vorige keer genomen? Ik zou lekker rond de 1.5 ml blijven. Dan zit je sowieso safe, bijnemen kan altijd nog.
Verstandige keuze! Veel plezierHeb geen idee hoeveel ik de vorige keer had.. Ik ga denk ik met 1ml beginnen en dan 1 of 2 keer 0.5 bijnemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."