#1
Verstandige keuze! Veel plezierHeb geen idee hoeveel ik de vorige keer had.. Ik ga denk ik met 1ml beginnen en dan 1 of 2 keer 0.5 bijnemen.
Verstandige keuze! Veel plezierHeb geen idee hoeveel ik de vorige keer had.. Ik ga denk ik met 1ml beginnen en dan 1 of 2 keer 0.5 bijnemen.
Voor de lolWaarom zou je een medicijn voor narcolepsie nemen ?![]()
DankjeVerstandige keuze! Veel plezier
Ik las dat het GHB light is. Ik ken het niet....Voor de lolis leuker dan nuchter zijn
Ik wist hier niet van, maar de vorige keer ging het ook gewoon goed en had ik nergens last van dus ik maak me er niet heel veel zorgen om.Ik las dat het GHB light is. Ik ken het niet....
Wil geen zeurpiet zijn, maar de bijwerkingen van dit middel zijn echt wel serieus..... ben je daar bekend mee?
Bijwerkingen
Zeer vaak (> 10%): duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid (meer bij vrouwen dan bij mannen).
Vaak (1-10%): anorexia, abnormale dromen, verwardheid, desoriëntatie, nachtmerries, slaapwandelen, depressie, slaapstoornis, kataplexie, angst, slaapverlamming, slaperigheid, tremor, evenwichtsstoornis, aandachtstoornis, paresthesie, sedatie, dysgeusie, vertigo, wazig zien, hypertensie, dyspneu, snurken, verstopte neus, braken, buikpijn, diarree, hyperhidrose, huiduitslag, spierkrampen, artralgie, rugpijn, enuresis nocturna, incontinentie, asthenie, vermoeidheid, dronken gevoel, perifeer oedeem, nasofaryngitis, sinusitis, vallen.
Soms (0,1-1%): overgevoeligheid, zelfmoordpoging, psychose, abnormale gedachten, hallucinatie, agitatie, myoklonie, amnesie, rustelozebenen-syndroom, hartkloppingen, uitslag, fecesincontinentie.
Verder zijn gemeld: zelfmoordgedachten, moordgedachte, agressie, euforische gemoedstoestand, slaapgerelateerde eetstoornis, paniekaanval, manische en bipolaire stoornis, waanstoornis, bruxisme, prikkelbaarheid, verhoogd libido, seborroe, urticaria, angio-oedeem, droge mond, tinnitus, slaapapneu, ademhalingsdepressie, dehydratie, pollakisurie, toegenomen eetlust, convulsies, bewustzijnsverlies, dyskinesie.
Ik heb iets meer dan 2ml genomen. Ik vind het echt chill en denk dat ik er straks echt goed door ga kunnen slapen.Hoeveel heb je gehad en hoe bevalt het?
Tegen narcolepsie. Dit is gewoon farmaceutische GHB en een geregistreerd geneesmiddel.Hoezo schrijven artsen ghb voor dan? 🤣🤣
Uh.
Je zult goed slapen voor ong 4 uur.
Plaats een redose naast je bed als je dit voor het slapen gaat gebruiken.
En dit is geen ghb light dit is gewoon ghb.
"Volwassenen:Wat wil je haar meteen verslaafd maken waarom moet ze dat in godsnaam doen
Ja, ga ik doen. Is 1ml een goede startdosis of moet het nog iets lager?Doe je voorzichtig. Beter iets te weinig en dan de volgende keer wat meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."