Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXyrem dosering recreatief

Xyrem dosering recreatief

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
lise zei:
Heb geen idee hoeveel ik de vorige keer had.. Ik ga denk ik met 1ml beginnen en dan 1 of 2 keer 0.5 bijnemen.
Klik om te vergroten...
Verstandige keuze! Veel plezier
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom zou je een medicijn voor narcolepsie nemen ? :tongueout:
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Waarom zou je een medicijn voor narcolepsie nemen ? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Voor de lol :upsidedown: is leuker dan nuchter zijn
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Verstandige keuze! Veel plezier
Klik om te vergroten...
Dankje :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lise zei:
Voor de lol :upsidedown: is leuker dan nuchter zijn
Klik om te vergroten...
Ik las dat het GHB light is. Ik ken het niet....

Wil geen zeurpiet zijn, maar de bijwerkingen van dit middel zijn echt wel serieus..... ben je daar bekend mee?

Bijwerkingen
Zeer vaak (> 10%): duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid (meer bij vrouwen dan bij mannen).

Vaak (1-10%): anorexia, abnormale dromen, verwardheid, desoriëntatie, nachtmerries, slaapwandelen, depressie, slaapstoornis, kataplexie, angst, slaapverlamming, slaperigheid, tremor, evenwichtsstoornis, aandachtstoornis, paresthesie, sedatie, dysgeusie, vertigo, wazig zien, hypertensie, dyspneu, snurken, verstopte neus, braken, buikpijn, diarree, hyperhidrose, huiduitslag, spierkrampen, artralgie, rugpijn, enuresis nocturna, incontinentie, asthenie, vermoeidheid, dronken gevoel, perifeer oedeem, nasofaryngitis, sinusitis, vallen.

Soms (0,1-1%): overgevoeligheid, zelfmoordpoging, psychose, abnormale gedachten, hallucinatie, agitatie, myoklonie, amnesie, rustelozebenen-syndroom, hartkloppingen, uitslag, fecesincontinentie.

Verder zijn gemeld: zelfmoordgedachten, moordgedachte, agressie, euforische gemoedstoestand, slaapgerelateerde eetstoornis, paniekaanval, manische en bipolaire stoornis, waanstoornis, bruxisme, prikkelbaarheid, verhoogd libido, seborroe, urticaria, angio-oedeem, droge mond, tinnitus, slaapapneu, ademhalingsdepressie, dehydratie, pollakisurie, toegenomen eetlust, convulsies, bewustzijnsverlies, dyskinesie.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Ik las dat het GHB light is. Ik ken het niet....

Wil geen zeurpiet zijn, maar de bijwerkingen van dit middel zijn echt wel serieus..... ben je daar bekend mee?

Bijwerkingen
Zeer vaak (> 10%): duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid (meer bij vrouwen dan bij mannen).

Vaak (1-10%): anorexia, abnormale dromen, verwardheid, desoriëntatie, nachtmerries, slaapwandelen, depressie, slaapstoornis, kataplexie, angst, slaapverlamming, slaperigheid, tremor, evenwichtsstoornis, aandachtstoornis, paresthesie, sedatie, dysgeusie, vertigo, wazig zien, hypertensie, dyspneu, snurken, verstopte neus, braken, buikpijn, diarree, hyperhidrose, huiduitslag, spierkrampen, artralgie, rugpijn, enuresis nocturna, incontinentie, asthenie, vermoeidheid, dronken gevoel, perifeer oedeem, nasofaryngitis, sinusitis, vallen.

Soms (0,1-1%): overgevoeligheid, zelfmoordpoging, psychose, abnormale gedachten, hallucinatie, agitatie, myoklonie, amnesie, rustelozebenen-syndroom, hartkloppingen, uitslag, fecesincontinentie.

Verder zijn gemeld: zelfmoordgedachten, moordgedachte, agressie, euforische gemoedstoestand, slaapgerelateerde eetstoornis, paniekaanval, manische en bipolaire stoornis, waanstoornis, bruxisme, prikkelbaarheid, verhoogd libido, seborroe, urticaria, angio-oedeem, droge mond, tinnitus, slaapapneu, ademhalingsdepressie, dehydratie, pollakisurie, toegenomen eetlust, convulsies, bewustzijnsverlies, dyskinesie.
Klik om te vergroten...
Ik wist hier niet van, maar de vorige keer ging het ook gewoon goed en had ik nergens last van dus ik maak me er niet heel veel zorgen om.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoeveel heb je gehad en hoe bevalt het?
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Hoeveel heb je gehad en hoe bevalt het?
Klik om te vergroten...
Ik heb iets meer dan 2ml genomen. Ik vind het echt chill en denk dat ik er straks echt goed door ga kunnen slapen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uh.
Je zult goed slapen voor ong 4 uur.
Plaats een redose naast je bed als je dit voor het slapen gaat gebruiken.


En dit is geen ghb light dit is gewoon ghb.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoezo schrijven artsen ghb voor dan? 🤣🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Hoezo schrijven artsen ghb voor dan? 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Tegen narcolepsie. Dit is gewoon farmaceutische GHB en een geregistreerd geneesmiddel.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Uh.
Je zult goed slapen voor ong 4 uur.
Plaats een redose naast je bed als je dit voor het slapen gaat gebruiken.


En dit is geen ghb light dit is gewoon ghb.
Klik om te vergroten...

Wat wil je haar meteen verslaafd maken waarom moet ze dat in godsnaam doen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danny0531 zei:
Wat wil je haar meteen verslaafd maken waarom moet ze dat in godsnaam doen
Klik om te vergroten...
"Volwassenen:
Begindosering: 4,5 g/nacht verdeeld over twee gelijke doses; de eerste dosis vlak voor het slapen en de tweede dosis 2,5–4 uur later, indien nodig hiervoor een wekker zetten."(farmaceutisch kompas)

Het is bekent dat er met ghb een rebound effect is.
Dit Houd in dat je na 4 uur wakker word en klaar wakker bent.

Als je een goede nacht rust wil met ghb dan is het absoluut nodig om een redose te pakken tenzij je het met 4 uur slaap wilt doen.
Verder zal 2 dosering PER nacht geen zware lichamelijke afhankelijk veroorzaken als je het hier bij houd.

Safety Overview of Postmarketing and Clinical Experience of Sodium Oxybate (Xyrem): Abuse, Misuse, Dependence, and Diversion - PMC

This study reviewed the cumulative postmarketing and clinical safety experience with sodium oxybate (Xyrem®), a treatment approved for cataplexy and excessive daytime sleepiness in narcolepsy. Study objectives were to investigate the occurrence of ...
www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov

"Approximately 26,000 patients worldwide received sodium oxybate from first market introduction in 2002 through March 2008. Of those 26,000 patients, 0.2% reported ≥ 1 of the events studied. These included 10 cases (0.039%) meeting DSM-IV abuse criteria, 4 cases (0.016%) meeting DSM-IV dependence criteria, 8 cases (0.031%, including 3 of the previous 4) with withdrawal symptoms reported after discontinuation of sodium oxybate"

En ik kan hiervoor zelf getuigen na 10 dagen land iedere avond een aantal doseringen te hebben gebruikt.

Ik raad absoluut niet aan om dit te gebruiken voor slaap zonder een recept maar als voor wat voor reden het voorkomt dat je dit eenmalig gaat doen zet dan vast een redose klaar zodat je 8 uur aan slaap kunt krijgen...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap het niet helemaal hoor. Toen ik net begon met GHB kon ik met een dosis prima slapen als deze was uitgewerkt. Er was van een redose nog helemaal geen sprake, dit is pas na een aantal weken ontstaan. Waarom zou ze een redose moeten nemen dan? Of is dat normaal wel gebruikelijk? 🤔
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik word met ghb altijd wakker na 4-5 uur en ben dan klaar wakker.
Als ik de 8-9 uur wil hallen die ik nodig heb dan is een redose nodig.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ooit ergens gelezen dat Xyrem amper of niet verslavend werkt voor de doelgroep waar het voor bedoeld is: narcolepsiepatiënten met kataplexie. De groep mensen waar dat onderzoek wat jij deelde over gaat.

De hersens werken anders en zijn weinig of niet gevoelig voor verslaving, wordt er gesteld. Ik kan de bron niet zo snel terug vinden, maar hier in deze huisarts brochure wordt het ook even genoemd.

Dus die vogel gaat voor ons niet zomaar op, denk ik. Het zal waarschijnlijk ontwenningsverschijnselen gaan geven op den duur zoals ook is met de GHB die wij gebruiken. Inderdaad bij eenmalig proberen te houden.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan ook heel goed zijn dat dit het geval is omdat ghb zeer snel afgebroken word en dat er na 5-+ uur vrijwel niks meer in je systeem zit.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu 20ml Xyrem (ghb). Heb gelezen dat het 500mg is. Ik ben jong en weeg weinig. Heb hiervoor maar 1x ghb gedaan. Wat is de beste start dosis en hoeveel moet ik bijnemen?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Doe je voorzichtig. Beter iets te weinig en dan de volgende keer wat meer.
Klik om te vergroten...
Ja, ga ik doen. Is 1ml een goede startdosis of moet het nog iets lager?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."