Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afkick?

Ghb afkick?

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, das niet in handbereik, maar k zal is naar de dokter gaan, misschien krijg ik t mee.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer genoeg woensdag weer de fout ingegaan. Wat speed en ghb gehaalt en weer gaan zitten. De speed heb ik gebruikt woensdag van 17:00 tot 01:00 snachts. Denk iets van 0.2 gram. De Ghb vele malen meer. Uiteindelijk kon ik niet meer slapen. En ben ik tot de volgende dag 23:00 wakker gebleven. Denk ik dat ik op 5ml per uur zat. En heb ik dus wel zon goede 100 ml in die tijd weggetikt. Vannacht met 3 tussen pozen wakker geworden. Trillend en onrustig. Toen 4ml bijgenomen. Om weer te slapen. Vsndaag ben ik redelijk rustig wakker geworden. Maar na een uur veranderde dit snel. Onrustig worden. Wat trillen. En koude handen? Als ik 4 ml bij neem woed het allemaal weer even beter. Vandaag maar even goed veel gegeten ook. Voor de woensdag had ik een paar dagen geen g gebruikt. Mijn vraag is of ik toch door deze idioot hoge dosering in korte tijd een afkick ervaar. Ik heb de speed gelijk masr de vullisbak in gegooit. Ik heb nog G. Oxazepam. En zolpidem. Hoe kan ik nu het best verder. En dan vooral rustig de nacht doorkomen
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee. Ben er nu ook egt wel even klaar mee. De comedown na dit soort avonden word steers erger. En het gebeurt tog wel 2 a 3 keer in de week. Heb de afgelopen dagen ook van meerdere mensen gehoort dat het lijkt of ik heel erg afgevallen ben.

Ga er nu alles aan doen om even een tijdje nuchter door het leven te gaan. Ongemerkt is allemaal wat uit de hand gelopen. Maar het besef is er wel dat ik niet zo door moet gaan.

Die koude handen zijn wel een beetje een vaag iets. Dat heb ik nog niet eerder gehad
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een steady dosis vinden zodat je geen rush ervaart, maar wel de ongemakkelijke afkick kunt vermijden.

Vanaf daar langzaam afbouwen en desnoods de laatste loodjes je Oxa inzetten.

Slechte nachten kunnen nog wel even aanhouden.

En absoluut geen speed nemen! Maakt alles erger kwa afkick.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is het beste als je stopt met g?
Afbouwen tot je bijna op 0 zit of in 1x stoppen met hulp van phenibut?
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Moer zeggen dat ik vannacht vrij goed doorkwam. Had om 20:30 me laatste dosis. Van 22:00 tot 06:00 redelijk doorgeslapen op zolpidem. Toen werd ik wel redelijk nerveus wakker. Toen weer dosis genomen. Redelijk geslapen nog even tot 10:00 zojuist weer een dosis genomen. Probeer de tussenpozen nu zolang mogenlijk te houden. En dan helemaal stoppen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
N1987 zei:
Wat is het beste als je stopt met g?
Afbouwen tot je bijna op 0 zit of in 1x stoppen met hulp van phenibut?
Klik om te vergroten...
Ligt er aan hoe lang je aan zit.
Een beetje afbouwen is altijd beter.
Maar je kan met een hoge dosis phenibut altijd afbouwen.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een kleine maand met wel tussenstops.
Waarvan wel de laatste 2,5 weken 24/7 helaas.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat kan je opvangen met phenibut.
Ik zou het doen zo spoedig mogelijk.
En dan in een keer stoppen en overgaan.
Want je mag ze absoluut niet samen tegelijk nemen.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het wel af en toe tegelijk genomen, ik denk zoon klein weekje dan af en toe.
Ik heb morgen van de dokter wel 20 temazepam en 20 lorazepam.
Moet ik na de phenibut over gaan op dat?
Hoeveel phenibut?, heb net 2gr op en vanochtend 1gr. Vanochtend wel met g op en laatste g was rond 17:00
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 gram phenibut is meer dan genoeg.
Neem daar echt geen ghb bij of slaapmiddelen.
Na 3 dagen puur alleen phenibut te hebben gebruikt ben je er vanaf.
Je kan daarna een benzo nemen meestal hoeft het geeneens.
Phenibut werkt 24 lang door dat weet je toch.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja klopt,
Maar ik doe wel vaker pheni met g of pammetjes door elkaar, soms weleens alle 3, wist niet dat dat zo slecht was, achteraf werkt het natuurlijk allemaal op dezelfde gaba🙈
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je werkt jezelf alleen maar in de nesten..
Zo verliest elk ding individueel zijn eigen kracht.
En word jou verslaving alleen maar erger.
En alle 3 door elkaar? Heb je ook daadwerkelijk de kans dat je niet meer wakker word.
Je leest het wel vaker, vaak zwaar overdreven.
Maar alleen phenibut en Ghb kunnen daar al snel voor zorgen.

Echt een gevaarlijk spelletje....
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh ik wist niet dat het zo erg was, ik dacht alleen dat de kans op out gaan groter werd.
Maar thnx voor de tip!
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vorig jaar een liter gekocht en ben er een maand mee toegekomen, van 3ml was ik keer op keer zwaar weg.

Heb er geen afkick van gehad, it's all in your head for a big part.
l
lijpveterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou phenibut stelt bij mij alleen de afkick uit en zorgt echt niet dat ik ba de phenibut weer beter kan slapen. Koop baclofen werkt veel beter er tegen
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Helpt lorazepam ook als je afkicks verschijnselen krijgt om wat rustiger te worden of val je dan gelijk in slaap?
D
DeMickelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Phenibut, pammetjes en/of langzaam afbouwen💪
GHB met wat Speed.... ❤️😇

Groetjes,
Michaël
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
GHB afbouwen tot onder 40ml per dag dan moet phenibut 5 4 3 deed het voor mij de laatste keer maar ik heb bijvoorbeeld nooit tril handjes gehad toch anderhalfjaar stevig gebruikt
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DeMickelaar zei:
Phenibut, pammetjes en/of langzaam afbouwen💪
GHB met wat Speed.... ❤️😇

Groetjes,
Michaël
Klik om te vergroten...
Serieus kerel wat een advies als je aan het afkicken bent ga je er niet nog extra beetje speed bijnemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."