Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBaclofen en ghb craving

Baclofen en ghb craving

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Het gaat sowieso niet hoger dan 800mg per ml . Als het sterkste is zou je ongeveer 1.5 gram ghb nemen . Maar toen je verslaafd was nam je wel meer toch ?
Klik om te vergroten...
Klopt ja. Tolerantie gaat snel. Maar dat wil ik niet meer. Als ik merk dat ik boven de 1.5 ml weer moet doseren stop ik ook weer. Omdat ik weet dat de lol er dan vanaf gaat
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Klopt ja. Tolerantie gaat snel. Maar dat wil ik niet meer. Als ik merk dat ik boven de 1.5 ml weer moet doseren stop ik ook weer. Omdat ik weet dat de lol er dan vanaf gaat
Klik om te vergroten...
Heb je wel geluk als je alleen maar zo een klein beetje nodig heb . Ik ken niemand die van 1 ml een zwaar effect ervaart . Zelfs mensen die het af en toe nemen minimaal 4.5 of 5ml voor een goed effect.
Mja iedereen is anders he :) overigens gaat de lol er niet van af dat is het nou juist , als dat zo was zou het nooit zo verslavend zijn ? Ghb voor velen is hoe meer gebruik hoe beter tot dat je op een status komt dat het je normaal maakt i.pv high en dan weet je meestal dat je zsm moet kappen .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Heb je wel geluk als je alleen maar zo een klein beetje nodig heb . Ik ken niemand die van 1 ml een zwaar effect ervaart . Zelfs mensen die het af en toe nemen minimaal 4.5 of 5ml voor een goed effect.
Mja iedereen is anders he :) overigens gaat de lol er niet van af dat is het nou juist , als dat zo was zou het nooit zo verslavend zijn ? Ghb voor velen is hoe meer gebruik hoe beter tot dat je op een status komt dat het je normaal maakt i.pv high en dan weet je meestal dat je zsm moet kappen .
Klik om te vergroten...
Bij mij gaat echt de lol er wel vanaf. Altijd op het moment dat ik lichamelijk afhankelijk begin te worden verdwijnen voor mij verder ook de positieve effecten. Ik kan er niet tegen dat ik gedwongen iets moet nemen en niet meer kan stoppen wanneer ik wil. Dus dan is sowieso de lol er vanaf. Het lekkere roesje gaat er voor mij al snel af na een binge. Daarom kap ik altijd weer een tijd, zodat het lekkere gevoel weer terug komt.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Bij mij gaat echt de lol er wel vanaf. Altijd op het moment dat ik lichamelijk afhankelijk begin te worden verdwijnen voor mij verder ook de positieve effecten. Ik kan er niet tegen dat ik gedwongen iets moet nemen en niet meer kan stoppen wanneer ik wil. Dus dan is sowieso de lol er vanaf. Het lekkere roesje gaat er voor mij al snel af na een binge. Daarom kap ik altijd weer een tijd, zodat het lekkere gevoel weer terug komt.
Klik om te vergroten...
Klopt , bij mij is dit zeker na dag 3 veel gebruik bereikt . Het gevaarlijke is alleen dat mijn normale status nog kutter is . Dus op een gegeven moment is het niet chill meer maar eraf komen ga je je nog kutter voelen . Dit maakt het echt gevaarlijk en nutteloos .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Klopt , bij mij is dit zeker na dag 3 veel gebruik bereikt . Het gevaarlijke is alleen dat mijn normale status nog kutter is . Dus op een gegeven moment is het niet chill meer maar eraf komen ga je je nog kutter voelen . Dit maakt het echt gevaarlijk en nutteloos .
Klik om te vergroten...
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
Klik om te vergroten...
Ik heb net gehaald :( maar ik ga 85% weggooien . Er ligt een nieuw doosje baclofen klaar voor me morgen 25mg .
Daarnaast ga ik lyrica aanvragen want wil geen benzos meer gebruiken . Ik voel me nu echt kut man zeker omdat jij nu precies zegt of ik nog clean ben . Totale voodoo , maar het ging niet meer man de depressie overwint . Hierna kan ik wel niet meer halen i.v.m geld , heb een kwart liter gehaald maar die flikker heeft me gestiert dus het is 220ml ofz ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
Klik om te vergroten...
Ik probeer van een paar dossisen nog wat dingen te doen zoals opruimen en bewegen zodat ik in een wat betere status verkeer als ik stop .. ik weet het ik lul natuurlijk maar wat en lieg tegen mezelf ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
Klik om te vergroten...
Ik voel me nu zo kut dat ik zelfs paniek krijg van 2 ml ken je die al .. kut zooi fuck deze shit ik moet het weggooien ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
Klik om te vergroten...
Klote spul werkt geen eens , het is gewoon ghb maar perma tolerantie. Snap niet eens zelf meer wst ik crave .. ik heb dit vaker gehad en ooit sinds ik zeer verslaafd ben geraakt heb ik iets raars met ghb . Namelijk dat het pas weer chill wordt na meerdere dossisen , heb dit fenomeen eerder zien beschreven worden op dit forum . Het heeft niks met de dosis te maken , maar na een tijd van constructief dosseren heb ik ineens weer een goed effect ook van bijvoorbeeld 1.5 ml . Heel raar is dit en kan nergens vinden waarom dit met ghb zo raar is . Enig idee?
Dit aspect is veranderd sinds ik 24/7 ben gaan dosseren en vaker afhankelijk ben geraakt . Voorheen werkte elke dosis hetzelfde . Of het is placebo geen idee ..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Kut allemaal man. Je bent er nu nog steeds vanaf toch?
Klik om te vergroten...
Ik ga absoluut niks weggooien .. nu na 10mg dex snatsje en wat g leef ik weer een beetje . Ooh wat is dit erg , diep triest maar het is wat het is . Wat een erge verslaving is dit voor sommigen toch zoals mij .
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Msloverdj zei:
Baclofen geeft bij normaal gebruik geen roes, en ook niet eventuele effecten als libidoverhogend, extreem ontspannend en wat dan ook.
Klik om te vergroten...

Omg dát heb ik dan weer wel. Kan beter een baclofen nemen dan een kamagra. Man, man, man 🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
roesjunkie zei:
Omg dát heb ik dan weer wel. Kan beter een baclofen nemen dan een kamagra. Man, man, man 🤣
Klik om te vergroten...
Baclofen doet helemaal geen flikker op nuchter level , hooguit beetje suf . Wonderspul voor ghb afkick is het wel uiteraard .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."