#1
Haha, dat herken ik heel goed. Bij mij haalt het ook de cravings niet weg.
Hebben wij even geluk![:)]()
Hebben wij even geluk
Hoevaak gebruik of haal jij ghb ?Het is iets waar je mee moet leren leven, die GHB craving.
Bij GHB heb je ook niet voor niets de meeste mensen die weer terugvallen na een intensief afkick traject. Dat is met geen één drugs zo hoog als met GHB.
Ik heb het ook nog steeds hoor. Maar wel met vlagen. Maar eenmaal weer in gebruik móet de fles leeg.
Kan het daarna wel weer een periode laten staan, maar de craving komt na een periode net zo hard weer terug.
Ik bedoelde meer dat het gespecialiseerde ghb team bestaat uit mensen die werkelijk helemaal geen enkel verstand hebben van ghb of überhaupt iets . Verhalen als "ik had een client waarbij het huid los liet die ghb verslaafd was " "ghb is zo erg gevaarlijk" nou daar zit je dan met 7 jaar gebruik ... gaat dat helpen denk je dat ik geen ghb meer haal terwijl ik me uiterst suicidaal voel ? Werkt medicatie ? Nee allemaal nee .Voor suïcidale gedachten zal een ghb team, zoals jij het omschrijft, niet helpen.
De naam zegt het al, een ghb team is er voor..ghb
Niet voor depressie en suïcidale gedachten.
Ik hoop echt voor je dat je eruit komt. Dat je uiteindelijk in de juiste omgeving komt (of dat nou vrienden, partner, familie of deskundigen zijn) die hierin met je mee kunnen denken.
Voor sommigen werkt medicatie wel, wat jammer dat het voor jou niet werkt.
Ben het met je eens dat je vaak veel meer hebt aan ervaringsdeskundigen dan 'professionals' die ghb alleen kennen in theorie.
Ik weet niet waarom je suïcidale gedachtes hebt. Ik weet wel dat ghb dit tijdelijk weg kan nemen.
Heb je een mogelijkheid om in real life met iemand te praten die weet wat het is om ghb te gebruiken, die weet hoe het voelt om suïcidale gedachtes te hebben?
Ik heb gelukkig nog een aantal vrienden ,hier heb ik heel erg geluk mee want ik had ook zomaar 0 vrienden kunnen hebben . Dit probleem had ik vroeger dus wel op school . Anyway ik loop in behandeling bij de brijder , ik heb daar een vaste psycholoog en psychiater dit gaat opzich wel . Vanaf deze week krijg ik hulp van de sociale wijkteam of hoe dit ook heet , vrijdag een gesprek . Misschien moet ik kiezen voor een opnamen weer helaas , als het me niet lukt om clean te blijven . Het leven is gewoon kut voor sommigen , mijn lijden stelt niet veel voor als je kijkt wat er in de wereld gebeurt, dit probeer ik mij altijd in te zien.Het kan altijd erger . Bedankt voor je positieve reacties en advies , dit waardeer ik . Daarom vind ik dit forum wel tof !Hey @Pleuny
Ik vind het heel herkenbaar. Eenzaamheid sucks.
Vrienden en liefde kan je niet voor je neus toveren
Wat wel kan is mensen in je leven brengen zoals een buddy. Ken je die optie? Ik weet niet of dit mogelijk is in je woonplaats als je het zou willen.
Verschilt heel erg. Heb er lang tussen gehad (jaar), soms halfjaar, soms 3 maanden. Soms een maand ertussen. Maar ik zorg ervoor dat ik niet meer in die 24/7 cyclus kom. Ben dat afkicken zat. Dus ik maak wel de fles leeg tegenwoordig, maar dan wel in mate. Dus bijvoorbeeld spreek ik met mezelf af dat ik er 4 per dag mag, na het werk bijvoorbeeld. Of in het weekend wat meer, maar dan alleen overdag en voor een bepaald tijdstip stoppen zodat ik gewoon kan slapen. Laatst ook een halve liter op zonder problemen. Nu totaal geen craving.Hoevaak gebruik of haal jij ghb ?
Dus als je een halve liter heb gebruik je gemiddeld 20 a 25 ml per dag ? En kun je dan wel slapen na jaren lang misbruikt te hebben , of gebruik je dan wel direct baclofen ?Verschilt heel erg. Heb er lang tussen gehad (jaar), soms halfjaar, soms 3 maanden. Soms een maand ertussen. Maar ik zorg ervoor dat ik niet meer in die 24/7 cyclus kom. Ben dat afkicken zat. Dus ik maak wel de fles leeg tegenwoordig, maar dan wel in mate. Dus bijvoorbeeld spreek ik met mezelf af dat ik er 4 per dag mag, na het werk bijvoorbeeld. Of in het weekend wat meer, maar dan alleen overdag en voor een bepaald tijdstip stoppen zodat ik gewoon kan slapen. Laatst ook een halve liter op zonder problemen. Nu totaal geen craving.
Ik gebruik geen Baclo. En nee, ik gebruik maar 1.5 ml per Gtje. Dus ik gebruik niet veel. En ik heb gewoon hele goede G. Als ik meer neem ga ik nokkie. Ik stop iedere dag op tijd, dus kan gewoon slapen.Dus als je een halve liter heb gebruik je gemiddeld 20 a 25 ml per dag ? En kun je dan wel slapen na jaren lang misbruikt te hebben , of gebruik je dan wel direct baclofen ?
Hoeveel mg per ml dan ?Ik gebruik geen Baclo. En nee, ik gebruik maar 1.5 ml per Gtje. Dus ik gebruik niet veel. En ik heb gewoon hele goede G. Als ik meer neem ga ik nokkie. Ik stop iedere dag op tijd, dus kan gewoon slapen.
Ik laat mijn GHB niet testen omdat het toch steeds een andere batch is. Begin altijd voor de zekerheid met 1 ml. Maar ik kom meestal gewoon op 1.5 uit. Voor zowel mij, als mijn partner. Ruim voldoende. Dus geen idee. Zal wel boven het gemiddelde zitten, gok ik. Maar dat zijn speculaties.Hoeveel mg per ml dan ?
Waar hebben mensen het over "craving weghalen " zit dit gewoon tussen jullie oren ? Placebo heet dit , maar mijn brein kijkt en ziet door placebo heen helaas .
Ja ontwenning weet ik , vroeg me alleen hoe mensen als anti craving ervaren . Ik weet dat er studies zijn van alcohol enzo .
Je zou juist denken dat het beter tegen g craving zou werken dan alcohol aangezoen het op de gaba b werkt .
Het gaat sowieso niet hoger dan 800mg per ml . Als het sterkste is zou je ongeveer 1.5 gram ghb nemen . Maar toen je verslaafd was nam je wel meer toch ?Ik laat mijn GHB niet testen omdat het toch steeds een andere batch is. Begin altijd voor de zekerheid met 1 ml. Maar ik kom meestal gewoon op 1.5 uit. Voor zowel mij, als mijn partner. Ruim voldoende. Dus geen idee. Zal wel boven het gemiddelde zitten, gok ik. Maar dat zijn speculaties.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."