#1
+ je krijgt honger van G
Prima dat je met een lage dosis bent begonnen.Hallo
Ik heb na lang afwegen voor de eerste keer ghb gebruikt, na veel positieve reacties hier te lezen, gestart met 1.5ml... na 30min buiten warm gevoel niet veel anders te merken.
Na gelezen te hebben zeker 2 uur tussen te laten terug nieuwe dosis van 1.5, terug niets te merken.
Ten einde raad dan maar wat 3mmc/4mmc oraal genomen, kwam ik een beetje in the mood... sex met mijn vriendin en wonderbaarlijk kon ik een erectie verkrijgen wat anders eigenlijk niet kan met 3m of 4m, algemeen stimulerende middelen.
Dus voor mij met die dosis was ghb teleurstellend buiten natuurlijk een bovenstaand verschil.
Wat moet ik mij er verder van voostellen? Dosis te laag, wat deed ik verkeerd of is ghb gewoon niet aan mij besteed?
Kijk uit naar jullie nuttige reacties.
Dankuwel
Dit is de eerste keer dat ik een vergelijkbaar comment over ghb (en pheni) lees. Ik ben werkelijk overal verslavingsgevoelig voor, maar ghb: nee. Ik snap niets van dat spul. En heb echt m'n best gedaan. Zeker een liter geprobeerd in totaal.GHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt.
Dank voor je uitgebreid antwoordGHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt.
ThanksPrima dat je met een lage dosis bent begonnen.
Ik herken wat je schrijft van mijn eerste keer.
Probeer het over een paar weken nog eens met een iets hogere dosering, bijvoorbeeld 2ml.
Lukt dat niet probeer een paar weken later 2,5ml.
Ik heb echt 3-4 keer geprobeerd om de juiste dosering te vinden.
Ben er achter dat wij Ghb alleen leuk vinden in het staartje van xtc of 3-mmc bijvoorbeeld.
Dan is 2ml-2,5ml onze sweetspot.
Ik heb nog nooit gelezen dat iemand deze bij de eerste keer Ghb heeft gevonden.
Dit is de eerste keer dat ik een vergelijkbaar comment over ghb (en pheni) lees. Ik ben werkelijk overal verslavingsgevoelig voor, maar ghb: nee. Ik snap niets van dat spul. En heb echt m'n best gedaan. Zeker een liter geprobeerd in totaal.
Los van het kotsen, ja. Gewoon een belabberd 'ik heb een speciaalbiertje gedronken en that's it' gevoel.Jij hebt dus dezelfde ervaring?
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)Los van het kotsen, ja. Gewoon een belabberd 'ik heb een speciaalbiertje gedronken en that's it' gevoel.
Ik ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apartWow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)
Gek spulletje.
Das de reboundIk ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apart
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)
Gek spulletje.
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)
Gek spulletje.
In mijn geval haalde het eigenlijk al mijn ptss-klachten weg naast de overige effecten dus dit telde heel erg mee in mijn gebruik en de ‘positieve’ uitwerking die ik ervoer.Klinkt alsof het effect wat jij ervan hebt beter is!
Ik zocht toen wel een beetje de grens op, met het kotsen. Mijn tweede flesje was bijna leeg, en ik had een soort 'now or never' gevoel, dus ik nam waarschijnlijk gewoon teveel. Ik denk dat ook wel meespeelt dat nét toen ik de GHB die ik de allereerste keer had (eerste flesje) enigszins wist te doseren - althans wat ik denk dat een goede dosering was - het spul op was. De nieuwe GHB was weer anders, dus duurde het opnieuw een paar doseringen tot ik in de buurt zat van de 'sweet spot' (hoewel ik die dus nooit écht heb gevonden, maar in ieder geval zodanig dat het leuker was dan nuchter). Ik vond het al met al teveel gedoe voor wat ik ervoor terug kreeg.
Maar ik denk er wel over het weer eens te bestellen. Toch een soort ambitie om te willen ervaren wat jullie ervaren. :')
Ja, zin in seks heb ik sowieso wel hahaIk ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apart
Ok wat raad je aan voor volgende keer aub1.5 ml is erg weinig, ook kan het zijn dat hij pas na een aantal keren redosen lekker valt. Dat is wel met meer drugs zo. Zowel coke als ghb had ik in het begin niks mee en daarna toch mijn DoC’s geworden. GHB is bij pas bij de tweede of derde lekker. Ik begin altijd met 3.5ml maar ik ben 185 en 95 kilo.
Wat is jou dosis dan?Mdma geeft idd vergelijkbare effect. Maar met mdma heb ik meer kater ( maar minder eerlust) en ook qua sex is het zeer lastig orgasme te krijgen. Met G is het zooooo anders. Lang en super intens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."