Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect Ghb...

Geen effect Ghb...

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
+ je krijgt honger van G
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo

Ik heb na lang afwegen voor de eerste keer ghb gebruikt, na veel positieve reacties hier te lezen, gestart met 1.5ml... na 30min buiten warm gevoel niet veel anders te merken.

Na gelezen te hebben zeker 2 uur tussen te laten terug nieuwe dosis van 1.5, terug niets te merken.

Ten einde raad dan maar wat 3mmc/4mmc oraal genomen, kwam ik een beetje in the mood... sex met mijn vriendin en wonderbaarlijk kon ik een erectie verkrijgen wat anders eigenlijk niet kan met 3m of 4m, algemeen stimulerende middelen.

Dus voor mij met die dosis was ghb teleurstellend buiten natuurlijk een bovenstaand verschil.

Wat moet ik mij er verder van voostellen? Dosis te laag, wat deed ik verkeerd of is ghb gewoon niet aan mij besteed?

Kijk uit naar jullie nuttige reacties.
Dankuwel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Magic zei:
Hallo

Ik heb na lang afwegen voor de eerste keer ghb gebruikt, na veel positieve reacties hier te lezen, gestart met 1.5ml... na 30min buiten warm gevoel niet veel anders te merken.

Na gelezen te hebben zeker 2 uur tussen te laten terug nieuwe dosis van 1.5, terug niets te merken.

Ten einde raad dan maar wat 3mmc/4mmc oraal genomen, kwam ik een beetje in the mood... sex met mijn vriendin en wonderbaarlijk kon ik een erectie verkrijgen wat anders eigenlijk niet kan met 3m of 4m, algemeen stimulerende middelen.

Dus voor mij met die dosis was ghb teleurstellend buiten natuurlijk een bovenstaand verschil.

Wat moet ik mij er verder van voostellen? Dosis te laag, wat deed ik verkeerd of is ghb gewoon niet aan mij besteed?

Kijk uit naar jullie nuttige reacties.
Dankuwel
Klik om te vergroten...
Prima dat je met een lage dosis bent begonnen.
Ik herken wat je schrijft van mijn eerste keer.
Probeer het over een paar weken nog eens met een iets hogere dosering, bijvoorbeeld 2ml.
Lukt dat niet probeer een paar weken later 2,5ml.
Ik heb echt 3-4 keer geprobeerd om de juiste dosering te vinden.
Ben er achter dat wij Ghb alleen leuk vinden in het staartje van xtc of 3-mmc bijvoorbeeld.
Dan is 2ml-2,5ml onze sweetspot.
Ik heb nog nooit gelezen dat iemand deze bij de eerste keer Ghb heeft gevonden.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
GHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt.
Klik om te vergroten...
Dit is de eerste keer dat ik een vergelijkbaar comment over ghb (en pheni) lees. Ik ben werkelijk overal verslavingsgevoelig voor, maar ghb: nee. Ik snap niets van dat spul. En heb echt m'n best gedaan. Zeker een liter geprobeerd in totaal.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste ghb bracht mij in slaap. Geen knock-out. Ik heb het in de avond genomen, was al best moe en na min of 40-50 gewoon in slaap gevallen. Mijn tweede keer was ook teleurstellend. Ik dacht als de derde niet gaat lukken dan stop ik er mee. Maar de derde werd super leuk. De beste sex ooit:)
Achteraf denk ik soms “had ik maar bij de tweede gebleven “ omdat ik al redelijk verslaafd werd . Voorlopig nog maar geestelijk en nu ben ik bezig mijn gebruik verminderen tot max 1x per maand. Pas op met ghb! Zonder verantwoordelijkheid en zelfdiscipline kan je redelijk snel in de problemen terechtkomen!
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
GHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt.
Klik om te vergroten...
Dank voor je uitgebreid antwoord
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Prima dat je met een lage dosis bent begonnen.
Ik herken wat je schrijft van mijn eerste keer.
Probeer het over een paar weken nog eens met een iets hogere dosering, bijvoorbeeld 2ml.
Lukt dat niet probeer een paar weken later 2,5ml.
Ik heb echt 3-4 keer geprobeerd om de juiste dosering te vinden.
Ben er achter dat wij Ghb alleen leuk vinden in het staartje van xtc of 3-mmc bijvoorbeeld.
Dan is 2ml-2,5ml onze sweetspot.
Ik heb nog nooit gelezen dat iemand deze bij de eerste keer Ghb heeft gevonden.
Klik om te vergroten...
Thanks
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Dit is de eerste keer dat ik een vergelijkbaar comment over ghb (en pheni) lees. Ik ben werkelijk overal verslavingsgevoelig voor, maar ghb: nee. Ik snap niets van dat spul. En heb echt m'n best gedaan. Zeker een liter geprobeerd in totaal.
Klik om te vergroten...

Same! Ik heb echt moeite gedaan om het te ontdekken, maar nee. Fysiek was het heel naar die laatste keer, kotsen, misselijk, beroerd/slaperig zijn, heel erg te vergelijken met dat gevoel wat je vroegah had als je bezopen thuis kwam van het stappen en overwoog op de bank te blijven liggen omdat het simpelweg teveel moeite leek om je pyjama aan te gaan trekken, tanden te poetsen en naar bed te gaan. Maar dan zonder de leuke avond eraan voorafgaand. Op het moment dat ik kotsend van de GHB (teveel, lijkt me dan, dat was nu eenmaal het risico van de fuck-it-gamble die ik toen nam) een vriendin (@StimsalaBanne) aan de telefoon had, was ik mentaal voor mijn gevoel nog praktisch nuchter, wat zij denk ik wel kan bevestigen. Ik voelde me niet anders dan normaal, hoogstens wat simpeler, ik kwam niet echt lekker op woorden en had dus ook geen 'praatzin', wat erin resulteerde dat zij mij enkele uren heeft ge-entertained met komische verhalen en anekdotes tot de misselijkheid en slaperigheid weg was. Mijn ervaring met GHB is dan ook dat het (voor mij!) het effect van alcohol heeft, maar saaier. Helderder, daardoor gevoelsmatig nuchterder, en zonder dat relaxte-grappig-dommige wat alcohol nog heeft.

Als ik dingen lees over vloeibare MDMA en 'veel euforischer dan alcohol', dan denk ik nog altijd dat ik het punt van deze drug wel haast gemist móet hebben. Maar ik weet niet waar dat hem dan in zit.

Jij hebt dus dezelfde ervaring?

* Edit: phenibut dus ongeveer hetzelfde. Geen effect, of lichamelijk veel te heftig waardoor duizelig, slaperig etc., maar dan mentaal alsnog amper iets te merken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Jij hebt dus dezelfde ervaring?
Klik om te vergroten...
Los van het kotsen, ja. Gewoon een belabberd 'ik heb een speciaalbiertje gedronken en that's it' gevoel.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
1.5 ml is erg weinig, ook kan het zijn dat hij pas na een aantal keren redosen lekker valt. Dat is wel met meer drugs zo. Zowel coke als ghb had ik in het begin niks mee en daarna toch mijn DoC’s geworden. GHB is bij pas bij de tweede of derde lekker. Ik begin altijd met 3.5ml maar ik ben 185 en 95 kilo.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga tering goed op 1.5 ml.

Maar heb ook wel een fijne G dealer.

Heb nog nooit gehad dat ik niets voelde. Maar blijkbaar zit dit voor veel mensen toch verschillend in elkaar als ik het zo lees.

G is zeker nog wel een favorietje van me.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Los van het kotsen, ja. Gewoon een belabberd 'ik heb een speciaalbiertje gedronken en that's it' gevoel.
Klik om te vergroten...
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)

Gek spulletje.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)

Gek spulletje.
Klik om te vergroten...
Ik ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apart
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
JavelinBayraktar zei:
Ik ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apart
Klik om te vergroten...
Das de rebound


Spyro zei:
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)

Gek spulletje.
Klik om te vergroten...

Same here ook nooit kotsen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Wow, heb echt nog nooit overgegeven van GHB… En ben best vaak out gegaan. En op het randje van… (Ook niet misselijk)

Gek spulletje.
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof het effect wat jij ervan hebt beter is! :wink:

Ik zocht toen wel een beetje de grens op, met het kotsen. Mijn tweede flesje was bijna leeg, en ik had een soort 'now or never' gevoel, dus ik nam waarschijnlijk gewoon teveel. Ik denk dat ook wel meespeelt dat nét toen ik de GHB die ik de allereerste keer had (eerste flesje) enigszins wist te doseren - althans wat ik denk dat een goede dosering was - het spul op was. De nieuwe GHB was weer anders, dus duurde het opnieuw een paar doseringen tot ik in de buurt zat van de 'sweet spot' (hoewel ik die dus nooit écht heb gevonden, maar in ieder geval zodanig dat het leuker was dan nuchter). Ik vond het al met al teveel gedoe voor wat ik ervoor terug kreeg.

Maar ik denk er wel over het weer eens te bestellen. Toch een soort ambitie om te willen ervaren wat jullie ervaren. :')
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Klinkt alsof het effect wat jij ervan hebt beter is! :wink:

Ik zocht toen wel een beetje de grens op, met het kotsen. Mijn tweede flesje was bijna leeg, en ik had een soort 'now or never' gevoel, dus ik nam waarschijnlijk gewoon teveel. Ik denk dat ook wel meespeelt dat nét toen ik de GHB die ik de allereerste keer had (eerste flesje) enigszins wist te doseren - althans wat ik denk dat een goede dosering was - het spul op was. De nieuwe GHB was weer anders, dus duurde het opnieuw een paar doseringen tot ik in de buurt zat van de 'sweet spot' (hoewel ik die dus nooit écht heb gevonden, maar in ieder geval zodanig dat het leuker was dan nuchter). Ik vond het al met al teveel gedoe voor wat ik ervoor terug kreeg.

Maar ik denk er wel over het weer eens te bestellen. Toch een soort ambitie om te willen ervaren wat jullie ervaren. :')
Klik om te vergroten...
In mijn geval haalde het eigenlijk al mijn ptss-klachten weg naast de overige effecten dus dit telde heel erg mee in mijn gebruik en de ‘positieve’ uitwerking die ik ervoer.

Neemt niet weg dat het uiteindelijk voor mij meer nadelen dan voordelen kreeg. Maar dit had ook met misbruik te maken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
JavelinBayraktar zei:
Ik ook regelmatig out gegaan. Allergekste is dat toen ik weer wakker was had ik enorm veel energie en zin in sex. Heel apart
Klik om te vergroten...
Ja, zin in seks heb ik sowieso wel haha
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
1.5 ml is erg weinig, ook kan het zijn dat hij pas na een aantal keren redosen lekker valt. Dat is wel met meer drugs zo. Zowel coke als ghb had ik in het begin niks mee en daarna toch mijn DoC’s geworden. GHB is bij pas bij de tweede of derde lekker. Ik begin altijd met 3.5ml maar ik ben 185 en 95 kilo.
Klik om te vergroten...
Ok wat raad je aan voor volgende keer aub
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#20
JavelinBayraktar zei:
Mdma geeft idd vergelijkbare effect. Maar met mdma heb ik meer kater ( maar minder eerlust) en ook qua sex is het zeer lastig orgasme te krijgen. Met G is het zooooo anders. Lang en super intens.
Klik om te vergroten...
Wat is jou dosis dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."