#1
Na een week ghb te gebruiken is een sauna goed om alles uit je lichaam te halen
Ghb zit sowieso al in je lijf , na 2 uur is het uit je lichaam , sauna of geen sauna .Sauna is goed maar of het echt specifiek GHB uit je lijf haalt lijkt me sterk.
Kan nooit tegen sauna, veel te benauwd . Een keer aan de keta gedaan en toen ging het helemaal mis 😅Zeker weten! Sauna is altijd goed om te ontgiften en genoeg drinken ervoor en erna.
Haha ja dat moet je ook niet met keta doen! 😜 Ik heb ooit een keer perongeluk een punt ket ipv 3mmc genomen op een afterparty. Was al een tijdje bezig dus de punten waren inmiddels behoorlijk groot. En sinds dien nooit meer ket gedaan. Ben niet bad gegaan maar ik keek naar het raam en dacht dat ik de hemel zag (de zon was net aan het opkomen door het witte doorzichtige gordijn) Voor sommige zou dit vast een leuke ervaring geweest zijn maar ik hou van controle dus ket is niet echt mijn drug.Kan nooit tegen sauna, veel te benauwd . Een keer aan de keta gedaan en toen ging het helemaal mis 😅
Ja keta kan soms aardig weird zijn . Voor mij is het geen party middel of iets. Wat ik wel cool vind met keta is keta nemen en dan spacen op 4k natuur filmpjes , srsly is echt de bom !Haha ja dat moet je ook niet met keta doen! 😜 Ik heb ooit een keer perongeluk een punt ket ipv 3mmc genomen op een afterparty. Was al een tijdje bezig dus de punten waren inmiddels behoorlijk groot. En sinds dien nooit meer ket gedaan. Ben niet bad gegaan maar ik keek naar het raam en dacht dat ik de hemel zag (de zon was net aan het opkomen door het witte doorzichtige gordijn) Voor sommige zou dit vast een leuke ervaring geweest zijn maar ik hou van controle dus ket is niet echt mijn drug.
Ja dus?Ghb zit sowieso al in je lijf , na 2 uur is het uit je lichaam , sauna of geen sauna .
Ja dus?
Niks ,dat ghb snel uit je lichaam is alleen ..Ja dus?
Dat doet het niet, je kan namelijk wel meer zweten maar het vermogen van het lichaam om de ghb uit ge scheiden, wat volgens mij net als alcohol deels gebeurt in zweet en adem, wordt niet versneld.Sauna is goed maar of het echt specifiek GHB uit je lijf haalt lijkt me sterk.
Heb wel gemerkt een keer dat als ik ging trainen aan de ghb het sneller uitwerkte . Maar of dit iets zegt over de totale uitwerking kwa tijd weet ik niet .Dat doet het niet, je kan namelijk wel meer zweten maar het vermogen van het lichaam om de ghb uit ge scheiden, wat volgens mij net als alcohol deels gebeurt in zweet en adem, wordt niet versneld.
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat dat iets te maken heeft met hoe snel het uit je lichaam is. Effecten voelen en de drug in je lichaam hebben zitten staat niet in verband met elkaar.Heb wel gemerkt een keer dat als ik ging trainen aan de ghb het sneller uitwerkte . Maar of dit iets zegt over de totale uitwerking kwa tijd weet ik niet .
Klopt dat dacht ik dus ook .Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat dat iets te maken heeft met hoe snel het uit je lichaam is. Effecten voelen en de drug in je lichaam hebben zitten staat niet in verband met elkaar.
Zeker weten! Sauna is altijd goed om te ontgiften en genoeg drinken ervoor en erna.
Sauna is goed maar of het echt specifiek GHB uit je lijf haalt lijkt me sterk.
In dat geval raad ik een zout grot / kamer aan. Blijkt heel goed te zijn voor je longen ook tegen COPD. Een familie lid heeft COPD en die heeft daar heel veel baat bij.Sauna is niet altijd goed. Als je gezond bent en niet uitgedroogd door bv drugsgebruik is het gezond en HEERLIJK!
Maar heb je bv longontsteking moet je absoluut NIET naar de sauna gaan of lang in een vochtige/warme omgeving gaan.
Droge niet té warme sauna kan wel maar Turkse stoombaden niet. En vaak is het gehele sauna gedeelte, dus de openbare ruimtes (tussen de sauna’s en zwembaden) ook erg vochtig.
Ik heb zelf 2x longontsteking gehad, 1x een enkele en 1x een dubbele.
Huisarts en een kennis die fysiotherapeute is zeiden dat dat heel slecht is. Bij ontstekingen aan lage luchtwegen.
Kan er op internet niets ober vinden. Wel dat DROGE sauna’s goed zijn voor mensen met astma en nv copd.
Infra rood sauna kan altijd.
Just saying.
The future is here.
Google?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."