Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB cold turkey stoppen

GHB cold turkey stoppen

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd
R
RXEFCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
RXEFC zei:
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Klik om te vergroten...
Je moet echt even GHB bij iemand zien te regelen! Desnoods geld lenen bij een vriend, wat dan ook. Want je mag echt niet cold turkey!! Probeer het niet alsjeblieft. Blijven doseren tot je detox.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
RXEFC zei:
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Klik om te vergroten...
Nooit cold turkey! Dosis is veel te hoog en te lang doorgegaan, bij het stoppen zal je mentaal heel vaag worden 6 uur na laatste in name en mogelijks naar de delirium staat gaan.

Of je fixt nog een halve L, of je haalt baclofen en pregabaline in huis met een langwerkende benzo..

Weer typisch zo'n lange wachtlijst.
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Freakingfreak zei:
is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.
Klik om te vergroten...
Volgens mij weet jij er ook niks van want prijzen noemen mag hier niet.
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik noem niet exact een prijs. ik weet dat het niet mag dus vandaar dat ik dat typte. en dat neemt niet weg dat hij niks weet over een wachtlijst. maar thanks voor het doorgeven man
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Freakingfreak zei:
ik noem niet exact een prijs. ik weet dat het niet mag dus vandaar dat ik dat typte. en dat neemt niet weg dat hij niks weet over een wachtlijst. maar thanks voor het doorgeven man
Klik om te vergroten...
Iedereen weet van de wachtlijsten in NL bij de GGZ dus wat is je punt?
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wist het voor de intake nog niet net als vele andere het niet weten voor de intake. dat wordt pas op die dag vertelt als je er ook nog eens zelf naar moet vragen en sowieso als je jezelf pas hebt aangemeld weet men van niks. en wie zegt dat ik naar Nederland ga?

heb je een document of bron van alle wachtlijsten voor alle drugs? ben benieuwd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freakingfreak zei:
ik wist het voor de intake nog niet net als vele andere het niet weten voor de intake. dat wordt pas op die dag vertelt als je er ook nog eens zelf naar moet vragen en sowieso als je jezelf pas hebt aangemeld weet men van niks. en wie zegt dat ik naar Nederland ga?

heb je een document of bron van alle wachtlijsten voor alle drugs? ben benieuwd
Klik om te vergroten...
In Nederland is het algemeen bekend dat minimaal een half jaar op de wachtlijst staat bij de GGZ. Dit staat vaak ook vermeldt op de websites van de instellingen/behandelaren.

Verder weet ik niet waar jij heen gaat, je begint zelf tegen @GABA-B Bonanza te mekkeren over een wachtlijst terwijl hij dat reeds benoemd. Waar wil je heen met deze opmerkingen?

Google op wachtlijst/wachttijd GGZ Nederland, dan vind je genoeg. Ik neem aan dat dit in andere landen in West-Europa niet anders is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Freakingfreak zei:
stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd
Klik om te vergroten...
Tis zelfs verplicht: https://www.nza.nl/zorgsectoren/gee...:~:text=Vanaf 1 januari 2018 zijn,NR/REG-2219).
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe het altijd zo : avond van te voren afbouwen en stoppen en dan de dagen erna elke 2-3uur oxazepam pakken en ben ik er binnen 1-2dg max vanaf.
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stop ook altijd met als afsluiter wat sterke drank en hoge percentage bier, en 2 pillen van 2.5mg lorazepam. Geen last meer daarna.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freakingfreak zei:
is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.
Klik om te vergroten...
Ik merk vaak dat G verslaafden die vlug om hulp komen vragen op DF denken dat er een quick fix is, maar gewoon hun 2 uur dosis nog niet eens stabiel krijgen.
Dus waardoor ze overmoedig worden en een grote mond gaan opzetten.. neen ik ga niet met de vinger wijzen. Merk meteen of iemand nog een klein beetje geholpen kan/wil worden op het forum met wat raad. Maar meeste mensen zijn too far gone. Waarom moeite in steken?

Weet gewoon één ding, als je lekker snel je laatste MLs er door aan het jagen bent "want toch bijna de professionele hulp in zicht": in de kliniek is het meteen titratie fase, kan je even ervaren hoe het is om een dag lang soort van G afkick te hebben en een toontje lager zingen.
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat ik nog aan ghb thuis heb staan zou ik nog een aantal weken mee vooruit kunnen maar geen kans want ik wordt 18 juli opgenomen @GABA-B Bonanza 🤣
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Freakingfreak zei:
stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd
Klik om te vergroten...
Ja is me niet helemaal duidelijk uit je uiteenzetting hierboven of je meteen wordt opgenomen of op intake mag, waar ze paar vragen zullen stellen en dan kijken waar je mag plaatsnemen in de rij wachtenden. Maar met de prijzen G die je benoemt kan je nog paar maandjes doorgaan.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Georgie J. zei:
Ik doe het altijd zo : avond van te voren afbouwen en stoppen en dan de dagen erna elke 2-3uur oxazepam pakken en ben ik er binnen 1-2dg max vanaf.
Klik om te vergroten...
Beyond Machine zei:
Ik stop ook altijd met als afsluiter wat sterke drank en hoge percentage bier, en 2 pillen van 2.5mg lorazepam. Geen last meer daarna.
Klik om te vergroten...

Helemaal goed!

Maar hoe lang zaten jullie dan aan de G en welke dosis per 2 uur??
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van vrijdagavond tot zondagavond, nam 5ml om de 2 uur samen met wat pep het hele weekend door.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beyond Machine zei:
Van vrijdagavond tot zondagavond, nam 5ml om de 2 uur samen met wat pep het hele weekend door.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat stoppen na 2 dagen te vergelijken is met cold turkey stoppen na 8 maanden dagelijks gebruik. Voor TS zal het waarschijnlijk geen heel handig advies zijn om te stoppen met behulp van een wat sterke drank en een benzo.
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
GABA-B Bonanza zei:
Helemaal goed!

Maar hoe lang zaten jullie dan aan de G en welke dosis per 2 uur??
Klik om te vergroten...
Maand of 2/3 elke 2-3uur 3.5 tot 4ml. Snachts kon ik gewoon slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."