Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb het ideale middel tegen een kater....of toch niet?

Ghb het ideale middel tegen een kater....of toch niet?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
verrekijker zei:
Dat niet slapen heeft ook met veel andere dingen te maken, zoals ik vaak heb aangehaald is het belangrijk (naar mijn mening) om na 18h geen G meer te gebruiken en dan slaap je normaal wel beter.
Als je bvb in dat weekend een nacht bent doorgegaan met ook nog andere dope heeft dit ook heel je systeem overhoop gehaald. Het hangt allemaal vast aan verschillende factoren.
Als ik een weekend gewoon veel G doe de hele dag maar s’avonds niet meer dan slaap ik ook nog redelijk normaal, maar als je dit combineert met andere dingen wordt dit een stuk moeilijker.
Quasi alle drugs/alcohol verstoren je GABA receptoren waardoor slapen altijd het grootste probleem is.
Klik om te vergroten...
Niet de hele dag door G doen schijnt ook te helpen
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Niet de hele dag door G doen schijnt ook te helpen
Klik om te vergroten...
Haha natuurlijk 😜
Helemaal niets doen is nog beter
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#3
verrekijker zei:
Dat niet slapen heeft ook met veel andere dingen te maken, zoals ik vaak heb aangehaald is het belangrijk (naar mijn mening) om na 18h geen G meer te gebruiken en dan slaap je normaal wel beter.
Als je bvb in dat weekend een nacht bent doorgegaan met ook nog andere dope heeft dit ook heel je systeem overhoop gehaald. Het hangt allemaal vast aan verschillende factoren.
Als ik een weekend gewoon veel G doe de hele dag maar s’avonds niet meer dan slaap ik ook nog redelijk normaal, maar als je dit combineert met andere dingen wordt dit een stuk moeilijker.
Quasi alle drugs/alcohol verstoren je GABA receptoren waardoor slapen altijd het grootste probleem is.
Klik om te vergroten...
Dus als je bijv. Zaterdag op zondag doorhaald dus een 24 uur sessie doet en je stopt zondag avond 18.00 dan kun je "normaal" slapen rond 23.00/24.00? Vraag het mij af of dat ook wel voor iedereen opgaat? Aangezien ik na een 38 uur sessie 24 uur later nog steeds niet kon slapen....
FredKroket zei:
Niet de hele dag door G doen schijnt ook te helpen
Klik om te vergroten...
Niet slapen met de vinger in de kont schijnt ook goed te helpen tegen een stinkvinger! No shit sherlock!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snot aap zei:
Dus als je bijv. Zaterdag op zondag doorhaald dus een 24 uur sessie doet en je stopt zondag avond 18.00 dan kun je "normaal" slapen rond 23.00/24.00? Vraag het mij af of dat ook wel voor iedereen opgaat? Aangezien ik na een 38 uur sessie 24 uur later nog steeds niet kon slapen....

Niet slapen met de vinger in de kont schijnt ook goed te helpen tegen een stinkvinger! No shit sherlock!
Klik om te vergroten...
Ik was mijn anus voor het slapen, nergens last van, Dr. Watson!
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Ik was mijn anus voor het slapen, nergens last van, Dr. Watson!
Klik om te vergroten...
Nu je mond nog, want er komt alleen maar poep uit!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snot aap zei:
Nu je mond nog, want er komt alleen maar poep uit!
Klik om te vergroten...
Bah vies aapje
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snot aap zei:
Dus als je bijv. Zaterdag op zondag doorhaald dus een 24 uur sessie doet en je stopt zondag avond 18.00 dan kun je "normaal" slapen rond 23.00/24.00? Vraag het mij af of dat ook wel voor iedereen opgaat? Aangezien ik na een 38 uur sessie 24 uur later nog steeds niet kon slapen....

Niet slapen met de vinger in de kont schijnt ook goed te helpen tegen een stinkvinger! No shit sherlock!
Klik om te vergroten...
Bij heel jouw verhaal denk ik “no shit”. Of dealen met de consequenties, of gewoon niet doen.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snot aap zei:
Dus als je bijv. Zaterdag op zondag doorhaald dus een 24 uur sessie doet en je stopt zondag avond 18.00 dan kun je "normaal" slapen rond 23.00/24.00? Vraag het mij af of dat ook wel voor iedereen opgaat? Aangezien ik na een 38 uur sessie 24 uur later nog steeds niet kon slapen....

Niet slapen met de vinger in de kont schijnt ook goed te helpen tegen een stinkvinger! No shit sherlock!
Klik om te vergroten...
En wat had je nog gebruikt tijdens die sessie??
Alcohol heeft natuurlijk ook invloed
b
billyrobertsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snot aap zei:
Goedemiddag beste mensen van het df,

Lees hier al een tijdje mee en de meeste vragen wat ik heb zijn al wel beantwoord ergens op het forum. waardoor ik dus normaal gesproken geen nieuw topic hoeft te openen, maar goed op deze vraag kon ik niet echt een duidelijk antwoord vinden, dus bij deze.

Ik heb al wat jaren ervaring met verschillende soorten drugs. maar het laatste jaar bevalt mij de combi van pep+ghb echt super goed, of het nou een avondje doorhalen met maten is of een festival ik ga er altijd super lekker op. Nu is het zo dat als ik het gebruik (ongeveer 5-10x per jaar) ik dus vaak zaterdags avond begint met 1 van de 2 of beide tegelijk. en dat dan tot een uurtje of 3 a 6 snachts/sochtens pak, om vervolgens alleen op g verder te gaan. omdat ik dan meestal nog een paar uurtjes kan slapen met nadruk op meestal.... nu is dat nooit meer dan 3 a 4 uur omdat je dan wakker "schrikt" van de dopamine rebound, dat is opzich geen probleem zondags, ben dan al lang blij dat ik wat geslapen heb dan. Maar om dus de speed kater op te vangen, en de dag door te komen gebruik zondags dus ook de hele dag g. Vroeger ging ik de hele dag blowen en chillen. maar ben al een aantal jaren gestopt met blowen na een 10-jarige verslaving. dus dat is geen optie meer vandaar de g. Nu werkt dat opzich perfect MAAR voordat ik dus ga slapen neem ik nog een laatste dosis tussen 22.00 en 23.00. waardoor ik rond 3 uur weer wakker "schrik" en er direct een nieuwe dosis in knal, om weer verder te kunnen slapen. Dit is dus totaal niet optimaal en de laatste keer werdt ik zelfs pas na 4.00 wakker. waarna ik dus direct een dosis erin gooide en opeens het besef kreeg dat ik er over 2 uur alweer uit moest voor mijn werk..... nu ben je gevoelsmatig wel weer aardig nuchter na 2 uurtjes maar de realiteit is wel dat je gewoon onder invloed rijd en ook werkt.... dit wil ik dus absoluut niet weer meemaken.

Vandaag sta ik nu weer voor het zelfde "probleem" ik heb van 11.00 tot 14.00 "geslapen" waarna ik wakker werdt van de dopamine rebound. Normaal neem ik dan direct een nieuwe dosis en dan niet om verder te slapen, maar voor de kater op te vangen en om de dag door te komen. Dit heb ik nu niet gedaan met het idee om alles weer "neutraal" te krijgen (g uit laten werken en de dopamine weer te laten stabiliseren) nu heb ik eerst een uur gewacht tot ik voelde dat ik niet meer opgejaagd/onrustig was maar vraag ik mij af hoelang duurd dit normaal? Heel veel heb ik niet gebruikt? Ik gok ongeveer in een tijdsbestek van 12 uur 6-7 dosisen van 2,5-3ml. Ik heb dus na het wakker worden een uur niks gebruikt en daarna wel weer 3ml. Mijn idee is om nu de laatse dosis te nemen om die vervolgens uit te laten werken (dat zal 3 a 4 uur later zijn dus een uurtje of 22.00) en een uur later te gaan slapen rond 23.00. Gaat dit zo werken? Of kan ik mij er nu beter bij gaan neerleggen en doornemen en het zondags nooit weer doen? Of is wat benzo's regelen voor savonds de volgende keer een betere optie? Ik zal vast niet de enige zijn met dit "probleem" dus hoe doen jullie dit? Of zouden jullie dit doen?
Klik om te vergroten...
Probeer een massage, dat helpt mij bij elke kater die ik heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."