Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hans123 zei: Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met ghb. Dit was eigenlijk meteen elke dag een paar ml in de avond. Dit heeft zon 3 maanden geduurt. Ik nam meestal 3x3 ml ongeveer soms wat meer soms wat minder. Mede door lezen op dit forum ben ik bang geworden voor het afkicken en ben ik toen gaan minderen. Na 2 weken nog eens 60ml gebruikt in het weekend en daarna weer een aantal weken niks. Ik merkte toen ook al lichte afkickverschijnselen maar heb de dag na het stoppen wat alcohol gedronken geblowd en kwam hier vrij makkelijk doorheen. Nu zit ik met het volgende probleem, heb ongeveer 4 weken daarna een binge gehad van 3/4 dagen en heb dus om te kunnen slapen de 5e 6e en 7e dag wat gebruikt in de avond laat. Vanochtend om 3:00 mijn laatste 4 ml genomen en sindien niks meer genomen. Ik voel me nu 12 uur verder wel oke. Kan ik mijn fles ghb weggooien? Wat denken jullie? Wil er zo snel mogelijk van af eigenlijk maar ben bang voor angstklachten en niet kunnen slapen. Heb al valeriaan extract van de drogist gehaald en wiet, maar las ook dat cannabis het kan verergeren, iemand ideeën hierover? P.s. Ben al heel erg geholpen met andere topics. Ik heb afgelopen 2 dagen zon beetje alles wat op forums staat over ghb gelezen. Was erg bruikbare informatie om niet te gek te worden van de angst. Klik om te vergroten... Probeer pure melatonine om te slapen, het helpt mij direct heel goed. Dubbele dosis"
"Snot aap zei: Goedemiddag beste mensen van het df, Lees hier al een tijdje mee en de meeste vragen wat ik heb zijn al wel beantwoord ergens op het forum. waardoor ik dus normaal gesproken geen nieuw topic hoeft te openen, maar goed op deze vraag kon ik niet echt een duidelijk antwoord vinden, dus bij deze. Ik heb al wat jaren ervaring met verschillende soorten drugs. maar het laatste jaar bevalt mij de combi van pep+ghb echt super goed, of het nou een avondje doorhalen met maten is of een festival ik ga er altijd super lekker op. Nu is het zo dat als ik het gebruik (ongeveer 5-10x per jaar) ik dus vaak zaterdags avond begint met 1 van de 2 of beide tegelijk. en dat dan tot een uurtje of 3 a 6 snachts/sochtens pak, om vervolgens alleen op g verder te gaan. omdat ik dan meestal nog een paar uurtjes kan slapen met nadruk op meestal.... nu is dat nooit meer dan 3 a 4 uur omdat je dan wakker "schrikt" van de dopamine rebound, dat is opzich geen probleem zondags, ben dan al lang blij dat ik wat geslapen heb dan. Maar om dus de speed kater op te vangen, en de dag door te komen gebruik zondags dus ook de hele dag g. Vroeger ging ik de hele dag blowen en chillen. maar ben al een aantal jaren gestopt met blowen na een 10-jarige verslaving. dus dat is geen optie meer vandaar de g. Nu werkt dat opzich perfect MAAR voordat ik dus ga slapen neem ik nog een laatste dosis tussen 22.00 en 23.00. waardoor ik rond 3 uur weer wakker "schrik" en er direct een nieuwe dosis in knal, om weer verder te kunnen slapen. Dit is dus totaal niet optimaal en de laatste keer werdt ik zelfs pas na 4.00 wakker. waarna ik dus direct een dosis erin gooide en opeens het besef kreeg dat ik er over 2 uur alweer uit moest voor mijn werk..... nu ben je gevoelsmatig wel weer aardig nuchter na 2 uurtjes maar de realiteit is wel dat je gewoon onder invloed rijd en ook werkt.... dit wil ik dus absoluut niet weer meemaken. Vandaag sta ik nu weer voor het zelfde "probleem" ik heb van 11.00 tot 14.00 "geslapen" waarna ik wakker werdt van de dopamine rebound. Normaal neem ik dan direct een nieuwe dosis en dan niet om verder te slapen, maar voor de kater op te vangen en om de dag door te komen. Dit heb ik nu niet gedaan met het idee om alles weer "neutraal" te krijgen (g uit laten werken en de dopamine weer te laten stabiliseren) nu heb ik eerst een uur gewacht tot ik voelde dat ik niet meer opgejaagd/onrustig was maar vraag ik mij af hoelang duurd dit normaal? Heel veel heb ik niet gebruikt? Ik gok ongeveer in een tijdsbestek van 12 uur 6-7 dosisen van 2,5-3ml. Ik heb dus na het wakker worden een uur niks gebruikt en daarna wel weer 3ml. Mijn idee is om nu de laatse dosis te nemen om die vervolgens uit te laten werken (dat zal 3 a 4 uur later zijn dus een uurtje of 22.00) en een uur later te gaan slapen rond 23.00. Gaat dit zo werken? Of kan ik mij er nu beter bij gaan neerleggen en doornemen en het zondags nooit weer doen? Of is wat benzo's regelen voor savonds de volgende keer een betere optie? Ik zal vast niet de enige zijn met dit "probleem" dus hoe doen jullie dit? Of zouden jullie dit doen? Klik om te vergroten... Probeer een massage, dat helpt mij bij elke kater die ik heb."
"Ik heb het een paar keer gebruikt, mijn hersenen werken echt beter."