Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hans123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met ghb. Dit was eigenlijk meteen elke dag een paar ml in de avond. Dit heeft zon 3 maanden geduurt. Ik nam meestal 3x3 ml ongeveer soms wat meer soms wat minder. Mede door lezen op dit forum ben ik bang geworden voor het afkicken en ben ik toen gaan minderen. Na 2 weken nog eens 60ml gebruikt in het weekend en daarna weer een aantal weken niks. Ik merkte toen ook al lichte afkickverschijnselen maar heb de dag na het stoppen wat alcohol gedronken geblowd en kwam hier vrij makkelijk doorheen. Nu zit ik met het volgende probleem, heb ongeveer 4 weken daarna een binge gehad van 3/4 dagen en heb dus om te kunnen slapen de 5e 6e en 7e dag wat gebruikt in de avond laat. Vanochtend om 3:00 mijn laatste 4 ml genomen en sindien niks meer genomen. Ik voel me nu 12 uur verder wel oke. Kan ik mijn fles ghb weggooien? Wat denken jullie? Wil er zo snel mogelijk van af eigenlijk maar ben bang voor angstklachten en niet kunnen slapen. Heb al valeriaan extract van de drogist gehaald en wiet, maar las ook dat cannabis het kan verergeren, iemand ideeën hierover?

P.s.

Ben al heel erg geholpen met andere topics. Ik heb afgelopen 2 dagen zon beetje alles wat op forums staat over ghb gelezen. Was erg bruikbare informatie om niet te gek te worden van de angst.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supplementen gaan nu zeker niet helpen,
Ik zou het nog even bijhouden!
wat je hebt gebruikt valt nog heel goed mee dus ja gaat niet onmiddellijk in gevaar komen, wel blijven de nachten altijd kut en terug je normale slaap vinden gaat even duren. En dat is net het punt waar de meeste falen en dan gaan bij pakken omdat we die slaap absoluut nodig hebben.
hoe gaat het ondertussen? Zijn toch weer een aantal uur verder..
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
& je mindset is trouwens ook heel belangrijk,
laat je idd niet gek maken want op die manier begin je vaak dingen te voelen die er niet zijn en dingen ook erger te maken. Rustig aan maar en komt weer helemaal 👍
h
hans123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je reactie. Ben vanmiddag boodschappen wezen doen met een vriend afgesproken en gaat al stukken beter. Op een gegeven moment was de angst weg en voelde ik me weer normaal. Wel 2 dagen extreem angstig geweest. Meerdere dagen non stop gebruiken kan ik iedereen afraden.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
hans123 zei:
Wel 2 dagen extreem angstig geweest
Klik om te vergroten...
Probeer box breathing als je angstig wordt. Bekijk eens ademhalingsoefeningen. Veel succes maatje.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
hans123 zei:
Bedankt voor je reactie. Ben vanmiddag boodschappen wezen doen met een vriend afgesproken en gaat al stukken beter. Op een gegeven moment was de angst weg en voelde ik me weer normaal. Wel 2 dagen extreem angstig geweest. Meerdere dagen non stop gebruiken kan ik iedereen afraden.
Klik om te vergroten...
Ja echt 24/7 is killer man!!
ben al ettelijke keren verslaafd geweest maar heb na de eerste keer 24/7 dit wel niet meer gedaan, ik hield er altijd wel eens een keer minstens 14u tussen.. en vooral de avonden zijn belangrijk om eraf te blijven.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
hans123 zei:
Meerdere dagen non stop gebruiken kan ik iedereen afraden.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zeker waar.
En dan maakt het niet eens zo heel veel uit welke drugs je gebruikt. Maar bij GHB is het net wat lastiger denk ik.
Goed om te horen dat je angst minder is. Je hebt het ook goed gedaan door afleiding etc te zoeken. Ga zo door
b
billyrobertsLid
01-01-2024, 00:00
#8
hans123 zei:
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met ghb. Dit was eigenlijk meteen elke dag een paar ml in de avond. Dit heeft zon 3 maanden geduurt. Ik nam meestal 3x3 ml ongeveer soms wat meer soms wat minder. Mede door lezen op dit forum ben ik bang geworden voor het afkicken en ben ik toen gaan minderen. Na 2 weken nog eens 60ml gebruikt in het weekend en daarna weer een aantal weken niks. Ik merkte toen ook al lichte afkickverschijnselen maar heb de dag na het stoppen wat alcohol gedronken geblowd en kwam hier vrij makkelijk doorheen. Nu zit ik met het volgende probleem, heb ongeveer 4 weken daarna een binge gehad van 3/4 dagen en heb dus om te kunnen slapen de 5e 6e en 7e dag wat gebruikt in de avond laat. Vanochtend om 3:00 mijn laatste 4 ml genomen en sindien niks meer genomen. Ik voel me nu 12 uur verder wel oke. Kan ik mijn fles ghb weggooien? Wat denken jullie? Wil er zo snel mogelijk van af eigenlijk maar ben bang voor angstklachten en niet kunnen slapen. Heb al valeriaan extract van de drogist gehaald en wiet, maar las ook dat cannabis het kan verergeren, iemand ideeën hierover?

P.s.

Ben al heel erg geholpen met andere topics. Ik heb afgelopen 2 dagen zon beetje alles wat op forums staat over ghb gelezen. Was erg bruikbare informatie om niet te gek te worden van de angst.
Klik om te vergroten...
Probeer pure melatonine om te slapen, het helpt mij direct heel goed. Dubbele dosis
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
billyroberts zei:
Probeer pure melatonine om te slapen, het helpt mij direct heel goed. Dubbele dosis
Klik om te vergroten...
Welke dosis is dit dan?? En direct voor het slapen gaan??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."