Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb gekocht , maar geen smaak en geur van ghb

Ghb gekocht , maar geen smaak en geur van ghb

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen,

Ik had vandaag weer ghb gehaald van een bekende . Ik had eerder van hem gehaald en toen smaakte zijn g gewoon zout en hoe g hoort de zijn, gewoon heel zout en stroperig om te zien. De ghb die ik vandaag heb gekocht heeft helemaal geen g smaak of geur , en het is veel wateriger Dan normaal. Het lijkt gewoon water met een hele lichte anijs smaak. Heel raar en heel vervelend dat ik moeite heb gedaan voor niks , en dat ik nu geen g lijkt te hebben. Heb ook op internet gelezen dat sommige g smaakloos en geurloos kan zijn. Weet ook niet echt zeker of ik er wat van merkte, want tegenwoordig werkt g bij mij niet als ik heb gegeten. Hoewel ik wel een paar uur na me maaltijd pas g heb genomen. Hoe kan het dat wat ik gekocht heb helemaal niet naar g ruikt of proeft. Vooral dat het gewoon naar water met een slappe anijs smaak proeft.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghb is iets wat ik een lastig goedje vind ik. Maar speculeren mag hier niet dus zal ik ook niet doen. Zeg altijd bij twijfel niet gebruiken zou zeker niet te veel gaan nemen aangezien je dus geen idee heb wat er nu allemaal wel in het flesje zit.
Weggooien kan misschien zonde lijken maar je gezondheid staat voorop lijkt me.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat het testen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weggooien.

GHB die niet naar rubberen banden smaakt is óf enorm verdunt óf geen GHB. Trouwens die anijsgeur duidt eerder aan naar MDMA.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Weggooien.

GHB die niet naar rubberen banden smaakt is óf enorm verdunt óf geen GHB. Trouwens die anijsgeur duidt eerder aan naar MDMA.
Klik om te vergroten...
Dit is nieuw voor me. Maar heb dan ook nog niet aan rubberen banden zitten likken. Toch eens doen dus.

Wat mij vooral opviel was dat het erg zout was.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Dit is nieuw voor me. Maar heb dan ook nog niet aan rubberen banden zitten likken. Toch eens doen dus.

Wat mij vooral opviel was dat het erg zout was.
Klik om te vergroten...
Ik zeg wel eens als je hele bek samentrekt omdat het zo vies is is het goed spul maar klopt natuurlijk ook geen ene zak van. Zout idd maar wat je nou echt proeft ik heb eigenlijk geen idee ik zet als ik ghb neem meteen glas drinken ernaast zodat de smaak meteen weg is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn G smaakt echt naar auto band 😂
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Mijn G smaakt echt naar auto band 😂
Klik om te vergroten...
Nu ben ik echt benieuwd naar die smaak hoe suf...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Nu ben ik echt benieuwd naar die smaak hoe suf...
Klik om te vergroten...
Je kunt vast wel een auto met banden vinden.. even bijten!

Maarre, @Aron Kurwa777 , zo ongeveer je vorige activiteit op het forum was ook speculeren, daar heb ik je toen op aangesproken. Hoezo doe je het dan nu gewoon weer?

Bij deze een officiële waarschuwing, de volgende keer kun je een korte ban verwachten :)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Je kunt vast wel een auto met banden vinden.. even bijten!

Maarre, @Aron Kurwa777 , zo ongeveer je vorige activiteit op het forum was ook speculeren, daar heb ik je toen op aangesproken. Hoezo doe je het dan nu gewoon weer?

Bij deze een officiële waarschuwing, de volgende keer kun je een korte ban verwachten :)
Klik om te vergroten...

Hij speelt denk ik graag op de beurs en lust gaarne speculoos.
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Je kunt vast wel een auto met banden vinden.. even bijten!

Maarre, @Aron Kurwa777 , zo ongeveer je vorige activiteit op het forum was ook speculeren, daar heb ik je toen op aangesproken. Hoezo doe je het dan nu gewoon weer?

Bij deze een officiële waarschuwing, de volgende keer kun je een korte ban verwachten :)
Klik om te vergroten...
Oke , ik heb het weg gegooid . En zal niet meer gebeuren
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kurwaaaaa, mijn ghb smaakt niet naar autoband!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."