Hallo,
Dit was de 2e keer dat ik XTC had gedaan. Na mijn eerste ervaring was ik er eerlijk gezegd nogal bang voor geworden omdat ie in 1 keer insloeg, met als gevolgen een aantal paniek aanvallen.
Nu besloot ik dit weer te doen alleen op een rustigere plek, met vertrouwde mensen.
Drugs: Rode Kersjes (geloof ik niet naar gekeken)
Dosering: 2,5 pil
Tripgenoten: 3 ik ga geen namen noemen
Nou het was weer zover, ik had eigenlijk niet zo heel goed gegeten enzo, daarom had ik daarvoor nog wat chips gekocht, maar ik kreeg het niet naar binnen. Ik was in het begin nog wel zenuwachtig, maar toen zag ik hoe ze zich hadden voorbereid, ik mocht gewoon blijven slapen enzo. Ze hadden voor allemaal een deken en een bed geregeld.
Dus wij eerst met z'n allen op de bank, jointje roken, wat eten en drinken. Daarna namen de eerste 3 hun pil (wat ik overigens niet doorhad :P , en bedankt) een half uur later zeg ik, ja gaan we dat ding nog innemen of wat? Iedereen lachen natuurlijk
Toen besloten we alle matrassen op de grond te leggen zodat we daar op konden liggen. Heerlijk, met tv ervoor, muziekje erbij (iedereen had zijn eigen mp3) en een deken.
Dus ik begon met een halfje (onder hevig protest van de andere, die zeiden neem gewoon een hele). Ik nam toch een halve, na een half uurtje begon ik er licht wat van te merken, dus besloot ik nog een half uurtje te wachten tot het donker was en de volgende helft in te nemen met de rest.
De rest zat al aan 2 pillen, we hebben ze niet allemaal tegelijk genomen, ik zal het ff uitlegen:
Ik noem de personen even jan, kees en hans.
Jan en kees begonnen samen met 1 pil, en na een uur de volgende pil.
Nu zag ik aan hun al dat ze eigenlijk al bommehard gingen. Een half uur na inname van de 2e, begon Kees voor zich uit te staren en te wiebelen. Ik maakte dat ik wegkwam van het bed, want ja hoor, na een aantal seconden liet hij zich vallen op het bed, waarna hij daar 5 minuten gek had gelegen, stond ie op, ging die naar de wc en kwam terug met een natgemaakt gezicht. Die zit er ook aardig in dacht ik
Toen weer een uur later namen jan en kees weer een pil, en geloof me ze gingen al bommehard. Ik zal de tussenstand even opschrijven:
Jan: 3
Kees: 3
Hans: 2
Ik: 1,5
(even tussendoor: Ik werd net weer even bang dat er mCCP in mijn pil zat, maar dan zou ik er nu toch wel last van hebben? Ik heb de pil op vrijdag genomen en nu is het zondag, had gister alleen last van buikpijn en ik moest de hele tijd bouten laten)
Ok weer terug naar het verhaal;
We besloten met z'n allen naar buiten te gaan, het was heel rustig. We gingen met onze mp3's op een bankje zitten. Toen zag ik iets waarvan ik echt in een chill roes kwam; De teksten van mijn liedje verschenen op de wand van de muur, heel vaag, wel net leesbaar in een oranje gloed..
Het was echt geweldig, de rest ging weer naar binnen, maar ik besloot buiten even wat tijd voor mezelf te nemen, mp3 op, rustige muziek op. Toen besloot ik met een deken opgerold op de bank te gaan liggen (ja met een deken, het was niet koud buiten en ik had het ook warm, ik zweette me kapot zelfs, maar ik liep zonder shirt, en ik wou geen kou vatten, bovendien voelde die deken zo fijn aan
![:hearteyes:]()
, ook mijn bezweette handen in elkaar wrijven voelde heerlijk
![:hearteyes:]()
) Maarja, ik lag dus op dat bankje naar de hemel te kijken, ik zag werkelijk niets, er waren geen sterren, maar ik zag wel, Miljarden, triljoenen stofdeeltjes naar beneden komen, echt te mooi. Nou na dat gezien te hebben ging ik weer ff rechtop zitten. Ik keek een straat in omdat ik iets in mijn linker ooghoek dacht te zien.. En ja hoor, een schim schoot weg, het was geloof ik een vrouw met een hond, en ik wist dat ik dit hallucineerde. Normaal zou ik bang worden en in paniek raken, maar ik had geen angstgevoelens, vond het erg interessant.
Toen ik weer naar binnen ging lag iedereen op de matrassen naast elkaar in een deken gewikkeld. Ik besloot er bij te gaan liggen. Na 5 minuten moest ik plassen, eenmaal aangekomen bij de wc wist ik bij god niet hoe ik nou die vloeistof uit me leuter moest laten stromen.. Dus ik riep naar de rest: Hey man, ik kan niet pissen! Ik was niet de enige die niet kon pissen, de andere jongen Kees kon het ook niet. Ik was gewoon vergeten hoe ik moest plassen
![:confused:]()
Na een kwartier voor de pot te hebben gestaan kwam er een klein beetje druk op mijn blaas te staan, nu moet ik ingrijpen dacht ik, en ik drukte zo hard als ik kon! Eindelijk, wat begon met een pietpeuterig straaltje, eindigde in een harde straal die maar niet op hield!Blij deelde ik iedereen mee dat ik weer wist hoe ik kon plassen. Ik bleef maar pissen, voor mijn gevoel 5 minuten lang. Het voelde ook heerlijk aan om die druk van je af te hebben. Toen ging ik weer terug liggen. Het licht hadden we intussen uit gedaan, de tv ook. We hadden de boxjes aan gezet met wat rustige muziek. Toen begon Jan opeens gekke geluiden te maken, ik merkte al snel dat het kotsgeluiden waren, dus hij rende naar de wc en kotste de rest uit. Toen zei iedereen opeens: Aaah, dat vind ik echt jammer man, dat hij dat nu weer moet hebben.
Toen hij terugkwam zag hij er weer redelijk normaal uit. Ik lag naast hem en opeens zag ik vanuit mijn ooghoek dat hij een kotsbeweging maakte en zon geluid, dus van schrik schoot ik letterlijk van het matras af. Iedereen keek me echt zo aan:
Ik was een beetje para aan het worden, maar wel lekker para
Dus besloot ik nog een helft te nemen
Had er nu in totaal 2 op. Ik stond wel echt strak, maar ik was toch in een ultieme rust (daarom die titel) Vooral omdat het zo vertrouwd was, het was lekker warm, geen herrie.. Heerlijk!
![:hearteyes:]()
Het valt niet uit te leggen, maar ik ondervond echt ultieme rust, alles was fijn, iedereen was rustig tegen elkaar. Dat vond ik echt het meest relaxte eraan, iedereen bleef rustig, ook toen Jan hevig begon te ademen (leek een beetje op hyperventilatie). Toen zei hans rustig tegen hem: Je moet rustig ademen jonge, rustig ademen, dan gaat het vanzelf over, we zijn hier voor je. Na een tijdje werd ie weer rustig.
Toen besloten we dat we nog wat extra pillen wouden, dus wij op de brommer pinnen ( we reden levensgevaarlijk maar ik vond het heerlijk
![:grin:]()
) Toen reden we naar waar we die noten gingen halen, ik bleef eventjes alleen. Toen begon ik schimmen te zien, van de jongen die de noten ging halen, want hij kwam maar niet terug. Ik dacht de hele tijd; Is dat m? Is dat M?
Ook zag ik een licht vanuit mijn linkerooghoek, het leek op een koplamp van een stilstaande auto. Maar wacht eens..?! Die auto had politie kleuren! M'n hart ging tekeer! Toen keek ik nog eens goed en wat bleek, Het was een straatlamp en die kleuren had ik er zelf bij verzonnen.. Later zag ik ook nog heel veel jongetjes die een bushokje probeerden te slopen, jongetjes van 5 jaar ongeveer. Ik snapte het niet echt meer, volgens mij was ik even van de wereld want toen stond ik er ongeveer 5 meter vandaan, terwijl ik in het echt 50 meter ervandaan stond. Nja, ik vond het best interessant, ik kan nu nog niet geloven dat ik niet ben gaan flippen :P
Toen kwam die jongen eindelijk terug, we reden terug op de brommer, we namen nog allemaal 1tje, ik een halve.. wat we hierna hebben gedaan weet ik niet, volgens mij niet veel, ondanks dat we nog een noot hadden gehad had niemand echt energie meer, heel veel vlakken zijn bij mij ook gewoon zwart, ik weet wel dat we rond een uur of 4 smorgens gingen slapen.
Day after
Iedereen was rond een uur of 10 al wakker en Jan en kees bleven nog liggen.. Jan liep nog ff naar de wc om te
En viel daarna weer in slaap. Jan en kees waren toch wel het meest verrot van allemaal..
Ik en hans hadden niet zoveel last van iets, behalve dat ik hele tijd moest bouten en last van me buik had, en een droge mond maarja.. Dat was niets vergeleken met hun. En ohja, me kaken deden pijn, van het kauwen, en ik heb me wang helemaal kapot gebeten van binnen. Maar dat nam ik maar voor lief.
Toch was dit niet de afloop die ik verwacht had. Bij mijn eerste ervaring had ik veel meer love gevoel (wat overigens al 6 maanden geleden is..) Die dag daarna had ik het nog steeds en ik kon maar niet wachten om me vriendin weer te zien! Nu had ik buikpijn en ik kreeg niets naar binnen. En het lullige was, dat ik die avond uit eten moest met mijn vriendin.
Nu
Ik heb nu geen buikpijn meer, nog wel een beetje klamme handjes en een beetje met de kaken kloten maar dat word al minder.. Gelukkig. Ik ga dit zeker nog een keer doen, zelfde setting, alleen iets meer voorbereiding. Dus goed eten, goed uitgerust zijn etc etc.
Nawoord
Het kan zijn dat ik een aantal dingen ben vergeten, maar ik wou gewoon zeggen dat het een geweldige avond was, een relaxte avond, ik had even rust gevonden. Heerlijk, precies wat ik nodig had. Ik ga het zeker nog een keer doen, maar wel pas over een maandje. Of desnoods 3 maanden.
-edit- Ohja en ik kan ook al 2 dagen niet klaarkomen, niet dat het een wereldramp is, maarja
![:(]()
wel vervelend...