#1
als je het nou eens overtypt en leesbaat maakt zou ik het wel willen lezen
maar nu probeer ik het nog geeneens
maar nu probeer ik het nog geeneens
psychopsychedelic zei:jaah dat snap ik :P maar omdat jij al na 1tje ging trippen, wel na je actie, maar alsnog, je had er maar 1 nofig, en als dat gebeurt bij mensen die helemaal geen drugs doen of zich er niet van bewust zijn, dan kan dat verkeerd aflopen, vandaar dat ik dan denk datje het risico beter helemaal kan ontlopen, niet dat ik vind dat ze het niet meer mogen verkopen hoor, ik heb genoeg mensen gehoord met positieve ervaringen (Y)
Fezz zei:Telefoon zei:.....
Slappe hap haha
DXM kan Heel intens en mooi zijn.
ja dat kan datura ook zijn :P
Drientje zei:Paar weken later had ik last van een ontzettende droge kriebelhoest en nam net voor dat ik naar mijn werk ging 1 capsule via normale manier. Om een uur of half 10 waren mijn ogen zwarte gaten en stond ik voor mijn gevoel op het dek van een schip met windkracht 10. Door mijn actie daarvoor heb ik een overgevoeligheidsreactie gekregen die zelfs zo ernstig is dat meer dan 1 capsule comatueuze gevolgen zou kunnen hebben.

joow iedereen, ik heb gister voor het eerst dxm gedaan, gewoon daro retard:P, en ik ging wel super hard, maar niet egt chill, het leek alsof ik opde grens lag van wakker en een coma ofzo,, heel eigenaardig.
maar zijn er meerdere mensen die niet goed op dxm reageerden? misselijkheid enzo en hele slappe spieren..?
psychopsychedelic zei:lopen enzo had al helemaal ni

psychopsychedelic zei:ik moest ook nog pissen, toen hebbik uit me raam gepist:P
psychopsychedelic zei:ik vond het effect lijken op dat ik alles door elkaar had gebruikt, egt xtc, coke, speed, veel alcohol..
lsd , en morfine
psychopsychedelic zei:volgens mij zatik egt op de grens
van wakker zijn en in coma ofzo

psychopsychedelic zei:kan ik ook moeilijk begrijpen dat heel amerika hier aan verslaaft ofzo was
Dumpy zei:Als ik jou was zou ik van de drugs afblijven.
ik had hem geen beter advies kunnen geven.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."