Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM vage trip,

DXM vage trip,

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
een kleine groep mensen heeft een bepaald gen minder waardoor ze veel gevoeliger zijn voor DXM, gevaarlijk voor de eerste keer maar nu kan je wel goedkoop trippen
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
lopen enzo had al helemaal ni
Klik om te vergroten...

Haha, duidelijk eerste keer Dissociatives :beer:

psychopsychedelic zei:
ik moest ook nog pissen, toen hebbik uit me raam gepist:P
Klik om te vergroten...

Wij effe blij dat we niet net de hond uit aan het laten waren, onder jou raam :P

psychopsychedelic zei:
ik vond het effect lijken op dat ik alles door elkaar had gebruikt, egt xtc, coke, speed, veel alcohol..
lsd , en morfine
Klik om te vergroten...

Heb je al die middelen dan wel eens door elkaar gebruikt ?

psychopsychedelic zei:
volgens mij zatik egt op de grens
van wakker zijn en in coma ofzo
Klik om te vergroten...

Ja zo voelt dat nou eenmaal met dissociatieven. Het is net alsof je lichaam verdoofd is, en je zelf nog wakker bent. In verre staat zou je wel nog alles meekrijgen, maar niets meer kunnen zeggen.

Ohnee wacht, dat is echt zo :beer:

psychopsychedelic zei:
kan ik ook moeilijk begrijpen dat heel amerika hier aan verslaaft ofzo was
Klik om te vergroten...

Nou, dat hoef je niet te begrijpen, het is namelijk niet waar. Word daar miscchien net wat meer gebruikt als hier, maar heel amerika is hieraan zeker niet verslaafd !

Dumpy zei:
Als ik jou was zou ik van de drugs afblijven.
Klik om te vergroten...

+1 :beer: ik had hem geen beter advies kunnen geven.

En tja... het abn blijft een geval op zich he. Je komt nu zo over alsof je een 15 jarige puber bent, die daro hoestcapsules neemt, omdat de dealers je te jong vinden om aan te verkopen :wink: hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar die BrEeZah AllEhNd0h geeft nogal die indruk.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
whahah sorry, ik was niet egt nuchter toen ik het verslag schreef en had ook niet veel zin in typen vandaar maar wat msn taal ofzo gebruikt( werkt wat sneller) maar ik ga het report idd maar eens overschrijven
en spor: nee ik he die middelen niet allemaal al een x door elkaar gebruikt maar het was even een vage schatting omdat ik verdooft(sos, morfine:P) was maar ik had ook klappertanden en spierspanningen(xtc, speed) en dat dronken gevoel kent iedereen wel die het heeft gebruikt, en nog het trippy effect, vandaar dat ik het zo vermeld had :P en dat heel amerika eraan verslaaft was ofzo is idd niet zo maar op tv bij bijv: docter phill maakten ze er zo een groot probleem van en op het nieuws is het ook eens gekomen dat dat daar een probleem aan het worden was.. en ik had inderdaad gelezen en al de indruk gekregen dat ik dat enzym als 12 procent mis, en daardoor de volle dosering dxm binnenkreeg en zelf niks afbrak, maar voor de mensen die willen dat ik het report even leesbaar maak, dat ga ik nu even doen,, peace! :wave: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."