Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca; het begin van iets moois

Ayahuasca; het begin van iets moois

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
In een omgeving, met amsterdammers die de boel begeleiden; lijkt het mij niks om daar te gaan trippen. Stel dat ik begin te janken, dan wil ik overigens wel met rust gelaten worden en niet worden uitgelachen of worden getroost :angry: Ik wil indianen, dan zwaar linkse hippies in een lullig appartementje en daarna wil ik het misschien wel met deze vlotte amsterdammers proberen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
jcutter zei:
In een omgeving, met amsterdammers die de boel begeleiden; lijkt het mij niks om daar te gaan trippen. Stel dat ik begin te janken, dan wil ik overigens wel met rust gelaten worden en niet worden uitgelachen of worden getroost :angry: Ik wil indianen, dan zwaar linkse hippies in een lullig appartementje en daarna wil ik het misschien wel met deze vlotte amsterdammers proberen.
Klik om te vergroten...

Er werd niemand uitgelachen, en er word ook niet getroost. Je zit in je eigen proces, het verwerken kan niemand voor je doen en je word er dan ook alleen mee gelaten. Je zou natuurlijk aan de sjamaan vragen of hij je kan helpen, maar hij zal zich niet opdringen aan jou.
Dat er van die 3 luidruchtige amsterdammers waren is volgens mij ook best zeldzaam, iedereen keek in ieder geval redelijk verbaasd om hun opmerkingen.

Als ik jou was zou ik het echt gaan proberen daar, ik ben ervan overtuigd dat er in nederland geen betere plek is om Ayahuasca te doen dan daar. Het is echt een hele mooie ervaring die je daar meemaakt.

Zelf wilde ik ook perse een 'echte' sjamaan. Mijn eerste ceremonie was met een sjamaan die net was overgevolgen uit Peru. Maar daar had ik echt niks aan, die man kan niet met je communiceren en was er ook helemaal niet bij voor m'n gevoel. Dus een 'echte' indianen sjamaan zeg ook helemaal niks of je dan een goed proces hebt.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter zei:
In een omgeving, met amsterdammers die de boel begeleiden; lijkt het mij niks om daar te gaan trippen. Stel dat ik begin te janken, dan wil ik overigens wel met rust gelaten worden en niet worden uitgelachen of worden getroost :angry: Ik wil indianen, dan zwaar linkse hippies in een lullig appartementje en daarna wil ik het misschien wel met deze vlotte amsterdammers proberen.
Klik om te vergroten...

Jochie niemand hier wilt jou daar hebben hoor, tis aan jezelf om die stap te zetten, mij zal het me reet roesten wat jij wel en niet in je ceremonie wilt.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Adrenochroom zei:
jcutter zei:
In een omgeving, met amsterdammers die de boel begeleiden; lijkt het mij niks om daar te gaan trippen. Stel dat ik begin te janken, dan wil ik overigens wel met rust gelaten worden en niet worden uitgelachen of worden getroost :angry: Ik wil indianen, dan zwaar linkse hippies in een lullig appartementje en daarna wil ik het misschien wel met deze vlotte amsterdammers proberen.
Klik om te vergroten...

Jochie niemand hier wilt jou daar hebben hoor, tis aan jezelf om die stap te zetten, mij zal het me reet roesten wat jij wel en niet in je ceremonie wilt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
jcutter zei:
In een omgeving, met amsterdammers die de boel begeleiden; lijkt het mij niks om daar te gaan trippen. Stel dat ik begin te janken, dan wil ik overigens wel met rust gelaten worden en niet worden uitgelachen of worden getroost :angry: Ik wil indianen, dan zwaar linkse hippies in een lullig appartementje en daarna wil ik het misschien wel met deze vlotte amsterdammers proberen.
Klik om te vergroten...

Jochie niemand hier wilt jou daar hebben hoor, tis aan jezelf om die stap te zetten, mij zal het me reet roesten wat jij wel en niet in je ceremonie wilt.
Klik om te vergroten...
Haha, veel sterkte om te trippen op een plek met dansende amsterdammers op nikes :tearsofjoy:
Dat lijkt mij dus helemaal niks. Vooral niet als je daar harstikke bad gaat.
Maar jochie; ik wens jou veel plezier in de tripscene en ik hoop dat jouw kleine vriendjes je gefascineerd aan zullen kijken; als jij verteld hoeveel lsd zegels je wel niet op kan.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had al gemaild voor binnenkort, maar die was vol en haal ik zowiezo niet qua geld, dus het word een andere keer, k laat het zeker horen. :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha brilliant!

heeujj Dumpy, moet je is kijken hoeveel acid ik neem, vind je me al stoer!? :tearsofjoy:

Maar oke genoeg gegrapt, bad gaan op Ayahuasca (mits in een ceremonie) kan simpelweg niet, het kan intens zwaar zijn dat wel.

Verder moet je natuurlijk niet een ceremonie afschrijven om wat je leest over de deelnemers.

Maar goed jij en ik weten allebei best dat het gewoon die angst is die nu voor jou excuusjes aan het verzinnen is om niet te gaan he Jeffrey. :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een super mooi report meis! Ik had van de anderen al gehoord dat je een mooie ervaring had gehad. Fijn dat je je nu zo goed voelt! Met die antennes, bedoel je soms een wichelroede? Enne.. Ik ga 26 juli, dus misschien tot dan!!!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat speelt idd ook mee,
maar is de omgeving niet datgene wat zo belangrijk is voor tripmiddelen?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ieder aspect van de omgeving is daar perfect en dat zou ik niet durven schrijven over zoiets als ik het niet 100% zou menen. Verder zullen de deelnemers je altijd verbazen maar zijn zij ook deel van jou proces, in mijn eerste report is goed te lezen hoeveel ik juist van een andere deelnemer leer. Verder is op het hoogtepunt iedereen helemaal stil en dan maakt het niet uit of er allemaal hippies of snelle amderdammers om je heen zitten, je concentreerd je dan gewoon op wat belangrijk voor jou is en krijgt wat je nodig hebt.

Ik hoop echt dat je het snel gaat proberen want je zult me gelijk geven als ik zeg dat jij dit niet vroeg genoeg kan doen, innerlijke rust hoeft niet meer zo verweg te zijn :wink:

Succes he! :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, ik kan zeer moeilijk tegen dat sentimentele gedoe, wanneer iemand wel gaat lopen janken of zo. Dan schaam ik me wel een jaar lang kapot, als ik ben getroost door mensen of dat ik word geknuffeld door allemaal mafketels, haha :tearsofjoy:
Maar ach, dit is sowiezo een maanden plan.
Ik ga het soweizo doen, maar ik moet even van dat psychotische aandoeningen af zijn en geld speelt ook een grote rol.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Tripper zei:
Leuk report, nice beschreven en welkom to the club!!
Klik om te vergroten...

Dank je wel!!! Wanneer ga ik jou nou eens meeten? Binnenkort wel weer underground mét Bemmel... maar das volgens mij op de 21e en ik wou eigenlijk naar Amsterdam dan...

X
Klik om te vergroten...

Binnenkort.. Als ik een buitenfeestje ga geven, maar die weer uitgesteld. Waarschijnlijk 5 juli. Vrij houden. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog even een korte aanvulling op het verhaal, ik merk dat ik veel meer energie over heb dan eerst en ook meer zin om dingen te gaan onder nemen. Voorbeeld: mijn zusje heeft 2,5 km verderop een huis gekocht, normaal als ik ga helpen neem ik de auto, nu ga ik elke avond een stuk wandelen, daarna helpen met verbouwen en dan weer terug wandelen en nog heb ik energie over! Ik merk ook dat ik veel meer zin heb gekregen om te koken en gezonde dingen te eten dan voorheen! Nu eet ik lekker veel sla en komkommer en neem ik fruit mee als ik naar mijn opleiding ga! T zijn kleine dingetjes maar ze maken een wereld van verschil in hoe ik me erbij voel!

En tripper: 5 juli kan ik helaas niet, dan zit ik in Duitsland... Weet nog niet of ik naar Ruigoord ga, denk het wel... Misschien kan ik het andere feestje combineren met Ruigoord!!

Love&Peace!!!!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oftewel; je gaat gewoon hardlopen inplaats van Ayahuasca drinken :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien gaan wij dan wel samen!!!

X
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardlopen is slecht voor je knieen... Om ook nog maar niet te spreken van het borstgedeelte, dat doet pas zeer....

X
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook een prachtig report! :grin:
Steeds als ik een ayahuasca report lees is het alsof ik er een stukje van de positiviteit van meekrijg :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Watje!
En het is helemaal niet slecht voor je knieen met de juiste hardloop schoenen :angry:
Soeverein Der Indolentie!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
KSSSST! Weg jij, ga andermans topic maar bevuilen!!! Open maar lekker een hardloop topic in onzin ofzo....
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi report en een geweldige ervaring lijkt me...óóit wil ik het ook nog eens gaan doen! :hearteyes:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."