#1
Niet om je te beledigen, maar als je ze wijs bent en hoog opgeleid, waarom post je in gods naam zo'n waardeloze berichtgeving hierzo? Als ik eerlijk moet zijn, heb ik het idee dat je een beetje met je ego aan het masterberen bent. En dat vind ik persoonlijk niet iets waar je trots op moet zijn.
Groetjes,
Mystic.
Groetjes,
Mystic.