Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen op de blauwe mitshi's

Trippen op de blauwe mitshi's

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is een trip report van een tijdje geleden maar ik vind hem wel vermeldingswaardig :mrgreen:

Het was op een zaterdag middag en ik had van L gehoord dat er weer blauwe driehoekjes waren, toen ik die avond op me werk was leek me het wel mooi om maar weer eens één (of een paar) op te eten :). Toen ik uit me werk kwam (ca. 01.00) had ik L gebeld of hij die blauwe kon regelen, en dat kon hij zeker :mrgreen: . Toen L mij vijf blauwe en vijf rolex'jes (kroontjes) voor mij en vier van mijn vrienden gaf, kon het feest beginnen.

Ik was samen met een kameraad van mij toen ik deze lekkere pilletjes kocht. Wij zijn daarna naar mijn huis gegaan om drinken op te halen want we zouden gaan trippen met 2 andere kameraden bij onze vaste trip plek "het parkje". Eenmaal bij mijn huis aangekomen hebben ik en kameraad B allebei anderhalf blauwe mitshi ingenomen, daarna zijn wij gelijk door gelopen naar het parkje. Aangekomen in het parkje stonden kameraad P en W te wachten op ons en de mitshi's :smoke: . Toen we net de pillen verdeeld hadden en een joint gerookt hadden, sloegen ze er bij mij net in :hearteyes: .

Ik ben best wel wat gewend, maar toen ze erin sloegen moest ik even gaan zitten, wat uiteindelijk resulteerde in liggen. Toen begon B te schreeuwen dat de gene die omgekeerd over het plavond liep d'r vanaf moest komen :confused:. De pillen begonnen na dit rare tafereel ook bij P en W in te slaan en ik was in middels al weer opgestaan, en B lag nog te raar te doen op kleed wat op de grond lag. Toen ginge P, W en ik een heel vaag wartaal geprek voeren wat onderbroken werd door: "huh kijk daar dan bij dat bankje aan de overkant daar staan allemaal mensen". toen we daar gingen kijken vervaagde alle mensen en wij allemaal zo van "huh wat de fok?" :confused: :mrgreen:. Ik werd ineens af geleid doordat ik dacht dat ik een veld met heel hoog gras stond, sta ik dus aan al die hoge gras sprieten te voelen en iedereen zo: "He gast wat doe je?" toen was het ineens weg en besloten we een rondje te lopen door het park en B met rust te laten omdat hij te gek was om normaal mee te praten.

Toen we net aan het lopen waren dacht ik dat ik naast P en W liep terwijl ik alleen naast W liep, ik keek achterom en zag een oud vrouwtje lopen met een hond ik schrok me de tyfes tewijl dat gewoon P was die achter ons liep. Na een stukje lopen gingen we op een chill bankje een joint roken :stoned: . Tijdens het joint roken zag ik een man en en vrouw achter een boom vandaan komen en naar mij zwaaien toen gingen ze een rondje dansen en weer voor de boom staan en toen smolten ze samen met de boom :openmouth: . Ik was echt zwaar aan het hallucineren. Later toen we weer op de plek waren waar het begon zag ik bij iedereen brillen, werkbrouw piercings, vervormde gezicht met van die spleet ogen de neus helemaal scheef en de met z'on "s" Mond (als die msn smiley weet je wel.)

Toen lekker genieten op in bankje met W peukies roken. Ik zag allemaal kleine vliegjes om ons heen en telkens als ze op me afvlogen dook ik ook echt weg :mrgreen: :smoke: . Toen ik vroeg of ik een shaggie van W mocht draaien gaf hij mij z'n shag. Ik heb wel zon 10 minuten naar het shag pakje zitten kijken en met m'n ogen rollen :rolleyes:, toen ik opeens een zak red band pretmix in me hand zag zei ik: "HUH en zak redband hoe kom ik daar aan?" de zak begon helemaal te vervormen en ik zat er op de beuken van: "WAT IS DIT VERDOMME, WAT IS DIT". Toen zei W ineens van: "HOU OP ME SHAG TE VERNEUKEN, IN DE WARRE MAFKEES"

De volgende dag super verot :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA is ook een psychedelic, je hoeft niet per ce MDA te hebben om te gaan hallucineren :smoke:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben nieuw trouwens, vet forum :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kees Klapkaak zei:
Toen lekker genieten op in bankje met W peukies roken. Ik zag allemaal kleine vliegjes om ons heen en telkens als ze op me afvlogen dook ik ook echt weg :mrgreen: :smoke: . Toen ik vroeg of ik een shaggie van W mocht draaien gaf hij mij z'n shag. Ik heb wel zon 10 minuten naar het shag pakje zitten kijken en met m'n ogen rollen :rolleyes:, toen ik opeens een zak red band pretmix in me hand zag zei ik: "HUH en zak redband hoe kom ik daar aan?" de zak begon helemaal te vervormen en ik zat er op de beuken van: "WAT IS DIT VERDOMME, WAT IS DIT". Toen zei W ineens van: "HOU OP ME SHAG TE VERNEUKEN, IN DE WARRE MAFKEES"
Klik om te vergroten...

Geniaal, en oh zo herkenbaar. :mrgreen: :mrgreen:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha echt vet ik wil ook een keer hallucioneren van pillen maar heb het nog nooit gehad mja ik denk dat ik ook nooit genoeg heb gehad altijd 2 pillen wel blauwe mitsu's of gele driehoeken mja moet er dan denk ik tog wel wat meer hebben ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whehehe! leuk report man!

Keesie! :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippen van pillen ? :openmouth:

Dat heb ik nou nog nooit gehad eigenlijk. Ja soms dat je aan het einde van de nacht als je brak en op bent dingen ziet die er niet zijn oke, maar gelijk aan het begin wat zit daar in dan ?

MDA zegt Flipmeister ? Zit dat er soms in dan en wat is het eigenlijk ?
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#8
eXeCuze zei:
haha echt vet ik wil ook een keer hallucioneren van pillen maar heb het nog nooit gehad mja ik denk dat ik ook nooit genoeg heb gehad altijd 2 pillen wel blauwe mitsu's of gele driehoeken mja moet er dan denk ik tog wel wat meer hebben ?
Klik om te vergroten...

Jij wilt MDA dus :grin:
Meest vage nachten van me leven beleefd op MDA.
Ze zitten in witte molentjes (zonder spikjes) hier in friesland. Dat wil dus niet zegge dat in elke molentej MDA zit...
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, maar niet zo hard als van MDA :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Delirium zei:
MDMA is ook een psychedelic, je hoeft niet per ce MDA te hebben om te gaan hallucineren :smoke:
Klik om te vergroten...

Volgensmij hallicuneer je alleen van MDMA als je zo veel neemt dat er genoeg omgezet wordt in MDA.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
"HUH en zak redband hoe kom ik daar aan?" de zak begon helemaal te vervormen en ik zat er op de beuken van: "WAT IS DIT VERDOMME, WAT IS DIT". Toen zei W ineens van: "HOU OP ME SHAG TE VERNEUKEN, IN DE WARRE MAFKEES"
Klik om te vergroten...

geweldig hahaha :grin:

volgend weekend wat leuks doen keesie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."