Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca - Stronger than I thought

Ayahuasca - Stronger than I thought

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#1
:weg:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb je report met een enorme glimlach gelezen lievie! Ben enorm blij dat alles zo fijn was, je smsje beloofde al veel goeds :grin: <33333333
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klik om te vergroten...

ontzettend intiem om te lezen, enorm goed report.

met een enorme lach gelezen :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klik om te vergroten...
[/quote]

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed :)

Geniet ervan!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi meis! Heb met ontroering gelezen! Prachtig!

Blij dat je je goed en sterk voelt! Hou dit vast!

X
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Knufff mooi mens ben je :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is echt vaag spul zeg en gaat diep. Maar wat doet het dan precies?

Ik lees wel over het toepassen in het dagelijks leven. Of dat mensen zichzelf ontdekken en veel van leren, of als herboren voelen. Meer weet iemand daar meer over dan?

Hoe werkt het in de hersenen of welke ingevingen krijg je ervan?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Knufff mooi mens ben je :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

En ik loog niet toen ik jullie schattig noemde. :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is echt iets wat je moet meemaken, het is moeilijk uit te leggen. Het kan blokades wegwerken die al heel lang in je zitten, het kan je nieuwe inzichten geven, wijze lessen geven. Het is heel veelzijdig en elke keer anders en het geeft wat je op dat moment nodig hebt. Het is voor iedereen verschillend.

Hoe het in de hersenen werkt geen idee, je raakt er iig even het noorden van kwijt. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
vode zei:
Knufff mooi mens ben je :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

En ik loog niet toen ik jullie schattig noemde. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:openmouth: Wat toevallig! Nog zo'n mooi mens! :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is misschien ook wel lastig om in het kort te verklaren, maar ik begrijp wel dat het een hele ervaring is die je een beter mens kan maken. Zoiets zou mij denk ik tever gaan, maar toch lijkt het mij erg boeiend om eens mee te maken.

Klinkt nogal spiritueel en alsof je in je hogere 'ik' terecht komt. Een soort van status in hypnose lijkt het wel. Of tenminste dat je zo diep in je gedachtes kan graven.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja zo is het ongeveer inderdaad. Je kan het ervaren zoals jij het wil maar de meesten voelen het inderdaad aan alsof ze in contact komen met hun spirituele zelf, of met hogere krachten.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat ik me er toch eens in ga verdiepen. Zulke dingen boeien mij wel. Tenminste trippen en het spirituele. LSD staat ook nog op mijn lijstje om nog eens te doen en misschien komt deze ook ooit nog eens op mijn lijstje.

Maar deze drugs is zeker ook niet te vergelijken met enig andere?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet dat ik weet. Maar misschien kan je ergens een Ayahuascatopic openen voor al je vragen en discussies, dan kunnen we hier lekker blijven genieten van Mocrohides tripreport! :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Niet dat ik weet. Maar misschien kan je ergens een Ayahuascatopic openen voor al je vragen en discussies, dan kunnen we hier lekker blijven genieten van Mocrohides tripreport! :grin:
Klik om te vergroten...

:grin: Sorry, das waar. Dadelijk verpest ik Mocridhe topic nog. Leuk report trouwens!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wauw wat een reacties ineens, leuk dacht ik - zijn het spammerds! :P

Dankjewel hoor <3
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klik om te vergroten...

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed :)

Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Huilen van geluk waarschijnlijk :) Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.

Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petard zei:
Dumpy zei:
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klik om te vergroten...

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed :)

Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Huilen van geluk waarschijnlijk :) Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.

Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF. :wink:
Klik om te vergroten...

Ayahuasca laat je ook huilen om de negatieve energie eruit te halen. Kotsen, poepen en huilen, het lucht allemaal ontzettend op!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petard zei:
Dumpy zei:
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klik om te vergroten...

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed :)

Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Huilen van geluk waarschijnlijk :) Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.

Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF. :wink:
Klik om te vergroten...


Ja, het was zeker geen huilen van geluk. Het huilen voelde wel degelijk aan als verdriet maar had geen idee waar dat vandaan kwam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."