Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E....Welcome to Hollywood

2C-E....Welcome to Hollywood

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
En... was de 2c-e net zo trippend als speed? :wink:
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leeftijd: 21
Lokatie: Amsterdam
Drugssoort: 2C-E
Dosering: 1 cap (20mg)
Maaginhoud: 1 Pizza Margarita + Water
Tijd van inname: 19:00
Tijd van uitwerking: 4:30



Ik schrijf dit report omdat ik zelf weinig kon vinden over de drugs 2C-E en toen graag wilde weten wat het deed en wat ik kon verwachten. Nou hierbij een report voor alle mensen die het avontuur aan willen gaan! Ik hoop dat jullie het niet te lang vinden maar ik wil het zo exact mogelijk beschrijven. Mijn verwachtingen van 2C-E waren dat je stevige visuals zou krijgen, maar een mindfuck ver te zoeken was. Ik ben naar een vriend in Amsterdam gegaan waar ik ook zou slapen. We zijn allebei ervaren paddo trippers en ik zelf heb ook een aantal malen lsd gedaan.

Om 7 uur (net na de lekkere pizza) zijn we de dam op gegaan en hebben we beide een capsule weg gedronken met een grote slok water. Ik had nog een 3e capsule bij me voor het geval dat het te zwak was, maar we waren begonnen met 1tje. Toen deze professioneel naar binnen zijn gewerkt zijn we rustig naar centraal station gelopen. Hij woont in Amsterdam noord dus het was een behoorlijke busreis.

Eenmaal aangekomen bij zijn huis heb ik mijn spullen op een goeie positie gelegd (ik weet dat als ik trip ik alles kwijt ben) en hij kroop achter z'n laptop voor wat lekkere muziek (minilogue). En dan komt het wachten...om exact te zijn een uur. Toen werd ik gebeld door mijn vriendin. Die had behoorlijke ruzie gehad met een vriendin dus die had even tijd van me nodig. Nou had ze het precies goed getimed want terwijl ik met haar aan het praten was over problemen die mij op dat moment geen fuck konden interesseren zie ik het plafon weerspiegelen op de grond. Opzich geen visual want er viel veel licht op het plafon dus het weerkaatst sowieso. Maar toen ik begon te twijfelen of de oven aan het tochten was (langzaam heen en weer gaan) wist ik het zeker...ik had inslag.

Met een goeie smoes heb ik opgehangen op terug te lopen naar de kamer waarna ik mijn maatje met zijn ogen dicht kijkend in een grote lamp zie... ''GAST, als ik in de lamp kijk zie ik groen, maar als ik wegkijk rood'' ''oooh en nu paars''. Ik probeerde het ook en verrek. Een soort van discobol in je ogen. Best geinig. Alleen de lol werd een beetje onderdrukt door de kramp in m'n maag en de misselijkheid. Even wat water gedronken en naar een maatje gegaan van hem die een paar huizen verder woonde (dit om ook ff een frisse neus te halen)

--Toen begon het allemaal--

Ik deed zijn voordeur open en in de binnenplaats van de 4 flats galmde P.I.M.P van 50 cent. Het leek wel de Bronx...allemaal families hadden hun deuren open en waren aan het pimpen buiten. Iets wat ik nuchter al niet kan bevatten als iemand uit een netjes Utrecht. Het was net een film. Aangekomen bij zijn maatje werd er een dvd opgezet. Eentje waar geen comentaar bij was maar ging over een fotograaf. Allemaal beelden waarbij je alleen omgevingsgeluid hoort. Na 2 minuten kijken trok ik het niet meer. Waar is de grip op de normale wereld dacht ik! Zet uit riep ik:P Ik trek deze dvd niet!:P Zo gezegd zo gedaan....de tv werd uitgezet en het maatje van mn maatje begon over photoshop te lullen. Hij pakte er een gigantische apple bij en liet een soort blur zien op een foto. Normaal vind ik dit interessant, maar dit keer blurde de hele wereld mee. Ik begon te knijpen met m'n ogen en vroeg snel of hij de blur uit kon zetten! Eenmaal weg van de pc begon ik naar de muur te kijken. Wat een patronen.....wauw...alles...de hele wereld was qua licht ongelofelijk diep...warm en roze....Lichamelijk was het behoorlijk pittig en ook voor je geest is het redelijk zwaar. Er is geen heuze mindfuck...maar je kan niet ontsnappen aan die visuals...ze blijven doorknallen...

Om half 1 hebben we onszelf eindelijk zover gekregen om het huis te verlaten en naar een feest te gaan...was een klus was dat. Ik achterop...en van Amsterdam noord helemaal naar het centrum fietsen...... Wat er dan gebeurd is onbeschrijfelijk. Een stad die aan je voorbij flitst terwijl je keihard spaced op ALLES.

Ik kan nog pagina's verder schrijven over wat voor avonturen ik allemaal wel niet heb beleefd....zoals een fiets kopen van een junk, praten met een zwerver over paddo's, je verbazen over iedereens huis die zo mooi is, gezichten als vette cartoons zien en ga zo maar door. Maar dat moet je zelf meemaken om de pracht ervan te snappen...Het eindigde in ieder geval op het feest...waarbij ik heerlijk heb staan glimlachen naar de lampen die met elkaar aan het dansen waren. Ik heb er een paar biertjes in gegooid, wat dansjes gedaan op wat techno/minimal en rond half 6 in bed gekropen. Helemaal kapot. Geestelijk wakker...maar lichamelijk op. De volgende dag ook nog behoorlijk moe maar verder geen kater. Alleen een overdreven vrolijk gevoel....

Vrolijk over wat ik allemaal wel niet heb meegemaakt op een doodnormale zaterdag....

En die 3e cap?...die chilled 'm nog hard in m'n rugtas...
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#3
F*cking Nice report!! :sunglasses:

Op een of andere manier ben ik heel erg benieuwd naar het zien van gezichten als cartoons, ik zou ze eerder gaan zien als een soort van scream achtig gezicht.

''De volgende dag ook nog behoorlijk moe maar verder geen kater. Alleen een overdreven vrolijk gevoel....'' Waarschijnlijk zal iedereen op dit forum dit zeker goed snappen :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice ik ga binnekort ook voor het eerst aan de 2C-E :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk reportje, ook omdat er idd niet veel over 2c-e is te vinden hier.
Lijkt me toch een prachtig tripje. Maar 2c-b beviel me niet, weet niet of ik me er aan ga wagen.
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#6
heerlijk avondje was voor jou al gekomen zo te lezen :wink:
ik heb wel ervaring met 2cb meer niet met 2ce, jij wel met beide? Zoja, vind jij dat ze overeen komen?
En het plaatje aan het begin van je report is die vergelijkbare met de visuals die je had?

greetss
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
Nice ik ga binnekort ook voor het eerst aan de 2C-E :grin:
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report, maakt me nog nieuwschieriger!

Heb jij dit al es gehad Dumpy, en wat vond je ervan?
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja het plaatje laat goed zien wat voor visuals je hebt. Het is natuurlijk nooit hetzelfde...maar komt dicht in de buurt...

2C-B nooit gedaan. Ik weet dat de 2C's erg dicht bij elkaar liggen, maar 2C-E qua visuals veel dieper is.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#10
tof reportje

leuk om te weten dat het lijkt op 2c-b met heftigere visuals...
het proberen waard dus.

maaruh... 'welcome to hollywood' ???
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#11
allemaal families hadden hun deuren open en waren aan het pimpen buiten. Iets wat ik nuchter al niet kan bevatten als iemand uit een netjes Utrecht. Het was net een film.
Klik om te vergroten...

Alles was net een film...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Interessant report, goed geschreven ook en ook leuk dat er weer eens reoprts zijn over net iets minder bekende dingen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad, lijkt me heel fijn goedje!

leek het op 2cb? of heb je dat niet gehad.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blackout zei:
allemaal families hadden hun deuren open en waren aan het pimpen buiten. Iets wat ik nuchter al niet kan bevatten als iemand uit een netjes Utrecht. Het was net een film.
Klik om te vergroten...

Alles was net een film...
Klik om te vergroten...


begrijpend lezen he :beer:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amore zei:
F*cking Nice report!! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heb al 2 serieuze soortgelijke verhalen gehoord. In de States is er echt een groep liefhebbers van uitsluitend 2C-E en niet de andere 2C klasses.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."