Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoo7 test en ff voorstellen

Zoo7 test en ff voorstellen

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal...na al een lange tijd op dit forum rond te kijken d8 ik laat ik ook maar is een account aanmaken :grin:

Zal me gelijk ff voorstellen...Ben Alex 23 jaar uit Dordrecht en heb nog niet veel gebruikt maar wel geinteresseerd...Wat ik tot nu toe heb genomen is Weed/Hasj, APK, Salvia, Paddo's, C en net 10 min geleden 2 capsules Zoo7... Wat verveling al niet met je doet :grin:

Ik zal einde van de avond even achterlaten hoe het met de ZOO staat...ben normaal gesproken niet zo weg van die smartshop producten :(

Maar heb al wat lof gehoord erover... So lets wait :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nice tripreport....-_-

Maaruh..welcome
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
geloof mij maar als ik zeg hoe gelukkig je pas bent als je weer kan slapen :P terring wat werken die dingen lang door.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
die gast gaat vast kneiterhard, want hij heeft nog niks gepost :grin:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin: Ik had niet verwacht dat het zo'n effect had :grin:
Ben nu nog aardig aan het spacen na 6 uur :hearteyes:
Paar jointjes bij gerookt en dat maakt het effect tog nog een tikkie wat lekkerder... Ga ff tv kijken en proberen te pitten haha wordt een uitdaging morgen op tijd op kantoor te zijn :smoke: :rock:

Zal morgen ff kijken vermelden hoe het is afgelopen :wave: :grin:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slapen zit er denk ik nog een tijdje niet in :rockband: :rockband: :rockband:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk dat je je vermaakt. :)
Wat zit er eigenlijk in dat Zoo7?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zit BZP en TFMPP in en volgens mij ook een paar natuurlijke extracten..weet niet zeker :P . :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zijn piperazines net als mcPP. Ben je niet misselijk?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Dat zijn piperazines net als mcPP. Ben je niet misselijk?
Klik om te vergroten...

Tussen half 8 en half 9 wel wat misselijk gevoeld...flesje water onderweg gehaald bij de benzinepomp :) dat hielp aardig..toen was het eigenlijk zo goed als over :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
netjes, kan je t beetje omschrijven of niet?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
netjes, kan je t beetje omschrijven of niet?
Klik om te vergroten...

Korte samenvatting:
18:15 - 2 capsules ingenomen op een vrijwel lege maag
19:15 - Voel nog niet zo heel veel...licht gevoel opkomend
19:30 - Naar een vriend gegaan met de auto
19:40 - Misselijkheid wat op begint te spelen :angry: Naar de stad gereden om wat wiet te halen en eten voor die vriend.
20:00 - Snel een flesje water gehaald in de hoop de misselijkheid te minderen, wat goed uitpakte.
20:30 - Vrijwel geen last meer van misselijkheid en het voelt lekker, lichte tintelingen, lekker los lullen..Op weg rijdend naar die vriend
20:40 - Binnen aangekomen nog steeds lekker aan het lullen, op sommige dingen diep ingaan en het voelde goed..lekker discussieren en voelen dat je gewoon gelijk hebt :mrgreen:
21:00 - Jointje gerookt wat het effect aardig goed versterkte
21:20 - Beetje gegamed, potje gepokerd...Maar had er niet zo veel zin in... Kon me er niet goed op concentreren..Maar wat een lekker gevoel.. NIet zo heftig als 2/3 flesjes goede APK ...
22:15 - Jointje gerookt en het lekkere gevoel houd nog steeds aan..lekker actief en vaag om het gevoel te beschrijven.. Voor me gevoel wat milder als APK maar een hele andere soort gevoel wat ik had...Praten ging tog iets lastiger om bij lange zinnen de juiste worden te vinden.
23:00 - Het effect lijkt tog steeds meer toe te nemen ipv af te nemen wat ik had verwacht. Nog ff wat gerookt en geluld en om 23:30 richting huis gegaan.
23:40 - Thuis aangekomen ff een douche gepakt...Heerlijk! Tintelingen en een warm gevoel op me borst en rug...wat ik heel de avond af en toe had..
23:55 - TV aangezet en aardig wat af lopen zappen...Was snel uitgekeken op alles, laptop erbij gepakt en ging ook snel weer uit...kreeg vage lichte visuals en me pupillen aan de aardige grote kant.. :grin:
00:40 - in me nest gekropen in de hoop te kunnen slapen..maar ik wist na een minuut al dat dat er nog niet in zou zitten..
00:50 - o o o wat een sneltreinvaart in me hoofd, allemaal wazige dingen die voorbijkomen..Mannetjes met trommels, trompetten en allemaal pokkeherrie :rockband: :rock: :rockband:
01:00 - Keek weer om me heen in me kamer en er leek een soort van mini delay te zitten in me zicht...Als ik naar rechts keek ging een halve seconde later het beeld mee :P
1:20 - Beetje angstig, het gevoel dat je niet alleen bent...elke kraakje, tikje ving ik op..
1:45 - Nog steeds klaarwakker en de trein was nog steeds niet bij ze eindbestemming... O o o wat een uitwerking heeft dit op de hersenen.. Standje 5 centrifuge :rock: Beetje moedeloos aan het worden, het mocht van mij wel uitwerken!
Sliep uiteindelijk heel licht rond een uurtje of 3:30 - 4:00...

TRRRRRRRRRRRRRRRR tis al weer 7 uur... wekker uitzetten en wat een onzettende koppijn had ik vanochtend... Ik merk dat het nu weer wat beter gaat en het ook niet de bedoeling was om dit nu zo te typen.. :mrgreen:

Voor herhaling vatbaar maar wel met een vrije dag erna of in het weekend!

Heb een super avond gehad...!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
sommige dingen zijn wel erg herkenbaar, maar voor mij geen zoo7 meer ik heb beide keren gehad dat ik maar lag te wachten tot ik kon slapen. En de dag erna is wel brak zijn :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
veel visuals?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
veel visuals?
Klik om te vergroten...

Viel mee..lastig te omschrijven eigenlijk.. :( Wazig :grin:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tog maar vanavond me pakje opgemaakt (2x) :grin: :stoned:

Kijken of ik nog wat dingen mischien kan verduidelijken :beer: :grin: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."