#1
Vanavond ga ik dus voor het eerst DXM proberen, en ik heb er zin in.
Ik zal eerst voor een niveau plateau 1 gaan om te kijken wat voor effect het heeft op mij, ik heb de afgelopen dagen flink veel informatie op gezocht!
Hebben mensen nog tips? kwa eten en drinken voor en tijdens het gebruik van DXM?
Ik zal na iname een uitgebreid live verslag ( proberen ) te typen.
Tot vanavond mensen![:grin:]()
Het begin van een onbekende reis.
Het is nu kwart over 1.
We zijn met z'n 2en en gaan het allebei innemen.
allebei hebben we 5 capsules genomen, en het was zeer ranzig deed ons denken aan een asperine op je tong laten smelten!
Nou even wachten wat er gaat gebeuren...
01:40 Ik voel me warmer en warmer worden, de kachel al wat lager naar 17 graden maar het blijft warm.
Concentreren op dit typen is moeilijk.
03:00 we zijn helemaal van de kaart.
ik heb het warm koud, warm koud.
Dat vind ik niet erg , maar heb wel overal jeuk
dat is wel vervelend op zich maar het went.
me geest is wel helder maar me lichaaam werkt niet mee.
We zaten net naar muziek te luisteren The Prodigy.
Deze muziek vind ik echt vet en vooral in deze space maar was het wel opeens
zat. toen moest het echt af wrd helemaal para.
nu zitten we een filmpje te kijken.
Fear and Loathing in Las Vegas.
kan me er niet echt op concentreren.
om terug te komen op dat me lichaam niet mee werkt.
me geest is wel helder maar vaag gedachtes komen en zijn dan gelijk weer weg
daarom wordt het typen zo verdomd moeilijk.
me lichaam moet rare bewegingen maken wil het niet persee maar moet het gewoon doen.
evenwicht is ook niet echt aanwezig.
bewegingen voelen ook spacend aan.
maar snap nog steeds niets van die film.
we gaan nu een pilsje drinken
totzo dan komt het vervolg
03:30
we hebben allebei nu het gevoel dat we weer een beetje terug op aarde zijn.
het gevoel is er nog wel maar ben wel weer redelijk normaal
gedachtes zijn nog steeds een beetje hetzelfde als darnet
wel heb ik ook als ik wat eet of drink dan word ik een beetje misselijk
behalve als ik rustig een slokje bier neem
ben nu al een halfuur bezig met een biertje en ben nog niet op de helft.
Me maat waarmee ik aan het spacen ben heeft het gevoel dat hij moet schijten
maar hij kwam erachter dat hij zichzelf voor de gek hield.
toen hij ging staan kwam het gevoel weer terug.
Mijn ervaring nu is dat als je zit het effect minder voelbaar is dan als je staat.
Ohhh ik herinner me opeens dat ik net naar de kroeg ben gelopen.
dat is 100meter hier vandaan.
daar raakte ik helemaal van de kaart.
daar behaalde ik echt mijn piek.
kon niet meer normaal lopen en was heel de realiteit kwijt.
toen ben ik maar weer terug gegaan naar dit huis van me maat.
daar kwam ik echt binnenvallen.
en de film die nog steeds op staat kan ik gewoon niet op concentreren
en of begrijpen.
heb die al een paar keer gezien maar nooit af. maar snap er geen reet van.
tot zo
Dat zo is 16:37 geworden ik kan me nog herinneren dat ik gister in bed Tenacious D the pick of destiny gekeken heb, en opeens niks meer tot nu.
Mijn/onze eerste ervaring met DXM is geslaagd kun je zeggen, ik snap nu waarom sommige mensen het niet lekker vinden en heel veel mensen wel! DXM ik doe het waarschijnlijk nog wel een keer!!
Ik zal eerst voor een niveau plateau 1 gaan om te kijken wat voor effect het heeft op mij, ik heb de afgelopen dagen flink veel informatie op gezocht!
Hebben mensen nog tips? kwa eten en drinken voor en tijdens het gebruik van DXM?
Ik zal na iname een uitgebreid live verslag ( proberen ) te typen.
Tot vanavond mensen
Het begin van een onbekende reis.
Het is nu kwart over 1.
We zijn met z'n 2en en gaan het allebei innemen.
allebei hebben we 5 capsules genomen, en het was zeer ranzig deed ons denken aan een asperine op je tong laten smelten!
Nou even wachten wat er gaat gebeuren...
01:40 Ik voel me warmer en warmer worden, de kachel al wat lager naar 17 graden maar het blijft warm.
Concentreren op dit typen is moeilijk.
03:00 we zijn helemaal van de kaart.
ik heb het warm koud, warm koud.
Dat vind ik niet erg , maar heb wel overal jeuk
dat is wel vervelend op zich maar het went.
me geest is wel helder maar me lichaaam werkt niet mee.
We zaten net naar muziek te luisteren The Prodigy.
Deze muziek vind ik echt vet en vooral in deze space maar was het wel opeens
zat. toen moest het echt af wrd helemaal para.
nu zitten we een filmpje te kijken.
Fear and Loathing in Las Vegas.
kan me er niet echt op concentreren.
om terug te komen op dat me lichaam niet mee werkt.
me geest is wel helder maar vaag gedachtes komen en zijn dan gelijk weer weg
daarom wordt het typen zo verdomd moeilijk.
me lichaam moet rare bewegingen maken wil het niet persee maar moet het gewoon doen.
evenwicht is ook niet echt aanwezig.
bewegingen voelen ook spacend aan.
maar snap nog steeds niets van die film.
we gaan nu een pilsje drinken
totzo dan komt het vervolg
03:30
we hebben allebei nu het gevoel dat we weer een beetje terug op aarde zijn.
het gevoel is er nog wel maar ben wel weer redelijk normaal
gedachtes zijn nog steeds een beetje hetzelfde als darnet
wel heb ik ook als ik wat eet of drink dan word ik een beetje misselijk
behalve als ik rustig een slokje bier neem
ben nu al een halfuur bezig met een biertje en ben nog niet op de helft.
Me maat waarmee ik aan het spacen ben heeft het gevoel dat hij moet schijten
maar hij kwam erachter dat hij zichzelf voor de gek hield.
toen hij ging staan kwam het gevoel weer terug.
Mijn ervaring nu is dat als je zit het effect minder voelbaar is dan als je staat.
Ohhh ik herinner me opeens dat ik net naar de kroeg ben gelopen.
dat is 100meter hier vandaan.
daar raakte ik helemaal van de kaart.
daar behaalde ik echt mijn piek.
kon niet meer normaal lopen en was heel de realiteit kwijt.
toen ben ik maar weer terug gegaan naar dit huis van me maat.
daar kwam ik echt binnenvallen.
en de film die nog steeds op staat kan ik gewoon niet op concentreren
en of begrijpen.
heb die al een paar keer gezien maar nooit af. maar snap er geen reet van.
tot zo
Dat zo is 16:37 geworden ik kan me nog herinneren dat ik gister in bed Tenacious D the pick of destiny gekeken heb, en opeens niks meer tot nu.
Mijn/onze eerste ervaring met DXM is geslaagd kun je zeggen, ik snap nu waarom sommige mensen het niet lekker vinden en heel veel mensen wel! DXM ik doe het waarschijnlijk nog wel een keer!!

