Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM (2,4 mg per kilo) eerste keer

DXM (2,4 mg per kilo) eerste keer

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
ISRFREAKERLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanavond ga ik dus voor het eerst DXM proberen, en ik heb er zin in.
Ik zal eerst voor een niveau plateau 1 gaan om te kijken wat voor effect het heeft op mij, ik heb de afgelopen dagen flink veel informatie op gezocht!

Hebben mensen nog tips? kwa eten en drinken voor en tijdens het gebruik van DXM?

Ik zal na iname een uitgebreid live verslag ( proberen ) te typen.

Tot vanavond mensen :grin:

Het begin van een onbekende reis.

Het is nu kwart over 1.
We zijn met z'n 2en en gaan het allebei innemen.
allebei hebben we 5 capsules genomen, en het was zeer ranzig deed ons denken aan een asperine op je tong laten smelten!

Nou even wachten wat er gaat gebeuren...

01:40 Ik voel me warmer en warmer worden, de kachel al wat lager naar 17 graden maar het blijft warm.
Concentreren op dit typen is moeilijk.

03:00 we zijn helemaal van de kaart.
ik heb het warm koud, warm koud.
Dat vind ik niet erg , maar heb wel overal jeuk
dat is wel vervelend op zich maar het went.
me geest is wel helder maar me lichaaam werkt niet mee.
We zaten net naar muziek te luisteren The Prodigy.
Deze muziek vind ik echt vet en vooral in deze space maar was het wel opeens
zat. toen moest het echt af wrd helemaal para.
nu zitten we een filmpje te kijken.
Fear and Loathing in Las Vegas.
kan me er niet echt op concentreren.
om terug te komen op dat me lichaam niet mee werkt.
me geest is wel helder maar vaag gedachtes komen en zijn dan gelijk weer weg
daarom wordt het typen zo verdomd moeilijk.
me lichaam moet rare bewegingen maken wil het niet persee maar moet het gewoon doen.
evenwicht is ook niet echt aanwezig.
bewegingen voelen ook spacend aan.
maar snap nog steeds niets van die film.
we gaan nu een pilsje drinken
totzo dan komt het vervolg

03:30
we hebben allebei nu het gevoel dat we weer een beetje terug op aarde zijn.
het gevoel is er nog wel maar ben wel weer redelijk normaal
gedachtes zijn nog steeds een beetje hetzelfde als darnet
wel heb ik ook als ik wat eet of drink dan word ik een beetje misselijk
behalve als ik rustig een slokje bier neem
ben nu al een halfuur bezig met een biertje en ben nog niet op de helft.
Me maat waarmee ik aan het spacen ben heeft het gevoel dat hij moet schijten
maar hij kwam erachter dat hij zichzelf voor de gek hield.
toen hij ging staan kwam het gevoel weer terug.
Mijn ervaring nu is dat als je zit het effect minder voelbaar is dan als je staat.
Ohhh ik herinner me opeens dat ik net naar de kroeg ben gelopen.
dat is 100meter hier vandaan.
daar raakte ik helemaal van de kaart.
daar behaalde ik echt mijn piek.
kon niet meer normaal lopen en was heel de realiteit kwijt.
toen ben ik maar weer terug gegaan naar dit huis van me maat.
daar kwam ik echt binnenvallen.
en de film die nog steeds op staat kan ik gewoon niet op concentreren
en of begrijpen.
heb die al een paar keer gezien maar nooit af. maar snap er geen reet van.
tot zo

Dat zo is 16:37 geworden ik kan me nog herinneren dat ik gister in bed Tenacious D the pick of destiny gekeken heb, en opeens niks meer tot nu.
Mijn/onze eerste ervaring met DXM is geslaagd kun je zeggen, ik snap nu waarom sommige mensen het niet lekker vinden en heel veel mensen wel! DXM ik doe het waarschijnlijk nog wel een keer!!
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: DXM eerste keer

hahaha, leuk dat je het gaat proberen, ook laatst gedaan en hier ook een report over gemaakt.
als je Daro retard capsules hebt gekocht dan moet je die eerst GOED verstampen en met water mixen, dit is een onwijs smerig goedje, dus neus dichtknijpen en zuipen.
Ik vond het zelf lekker om er een jointje bij te roken, en douchen was FANTASTISCH lekker.
ga gewoon lekker op de bank zitten of op bed liggen en doe een lekker muziekje aan, zo kan je er een leuke avond van maken.

Veel plezier
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: DXM eerste keer

niet naar buiten in de kou gaan.
emmertje bij de hand hebben of een andere Barf plek van te voren zoeken (al voelde ik het wel 15-20 min van te voren opkomen).
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: DXM eerste keer

Ik zou het niet in water doen en opdrinken maar terug in de capsules.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: DXM eerste keer

veel plezier en doe het kalm aan :)
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik voel niks van 600mg :grin:
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk om te lezen! Zitten voor mij toch wel een aantal herkenbare dingen in.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja idd vooral die warmte vlagen, maar het leek ook dat mijn adamsappel 10 zo groot was wahahah

heb DXM 2 keer gebruikt, eerste keer 2 strips Daro dxm ect voor baby :confused: ja waarom die zijn niet retarted en die hoest drank werkt niet zo goed van Daron, dus slikken die hap, vond het een leuke ervaring tot dat ik er wat g en jointje erbij ging roken de lantarenpalen waren ver te zoeken, maar wel lekker ram :grin: vind ketamine persoonlijk wat rustiger tripy

na mijn ervaring is 150mg dxm chill, pure dan, heb ook eens puur gekocht, maar die Daro tabletten zijn per twee strips ook erg trippie:P

conclusie leuk voor een keer maar vind het niet de chillste legale drugs die er is.

Taste Ether or NOX then you will be happy but olso crack, mag ik nog zn balon :stoned:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: DXM eerste keer

GEBRUIK HET N I E T MET mao-remmers

|Wees voorzichtig |
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."