Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoge 2e plateau dxm trip

hoge 2e plateau dxm trip

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na het eerst in het verkeerde sub forum te zetten doe ik het nu maar hierzo:

Vorige week voor het eerst DXM geprobeert, met eerst 5 en later nog eens 5 daro gecrushte capsules. Na anderhalf uur begon het te werken en voelde me lekker, beetje dronken en onstabiel en tijdens het bellen ( was namelijk alleen) af en toe moeilijk uit mijn woorden kunnen komen.
Toen had ik uitgerekend 300 mg dxm en weeg 65 dus 4,5mg/kg.

Vanavond ga ik eens wat meer proberen.
Ik neem ze over een redelijk groot tijdsbestek in, dit tegen misselijk heid en een te grote 'inslag' te voor komen.

Heb om 7 uur de 1e 3 genomen en zit inmiddels ( 19:30) op 7.
Mijn bedoeling is om een soort live trip report proberen bij te houden.

Als ik wat merk post ik weer wat.

Edit 1:

Het is nu 8 uur, 1 uur na inname.
Heb niets gegeten vanaf 14:00 zodat het hopelijk sneller beter en met minder misselijkheid werkt.

M'n zicht wordt wat troebeler, krijg hele klamme handen en krijg het warm.
Het lijkt beetje op opkomende mdma..
Ook het denken word iets lastiger.

Verder weinig te melden. nu maar wachten nog

Edit 2:

20:30 ( anderhalf uur na inname)

begin nu wel erg wazig te worden, net even peukje gerookt en dit vond mn maag niet zo leuk en ik voel als het ware de dxm nu liggen op me maag.

ook lopen ging al wat moeilijker ( zwalken meer eig).. nog steeds erg warm en begin zwaar gevoel in me hoofd te krijgen alsof je slaap heb alleen dat heb ik niet echt eigenlijk..

kan verder nietr echt bedenken wat ik moet typen, omdat dit ook moeilijk begint te worden..
niet motirisch gezien maar qua bedenken wat ik moet typen.
ga nu ff filmpje kijken.

20:55

ALLES is nu mega vbaagh en kan ook moielijk type.. super misselijk maar niet onplezierig.. heb even geen zin om te typem maar om ff lkkr in me eige wereldje te zijn... miss later bnog wat

21:20

Ik space/terip hwm nu wcht wel beghoorlihjk hard.. type word moeioihjk net als logisch na denken.. na dit bericht ga ik denk ik niuets meer typen.. ik kkan maar niet bedenken hoe lang ik al bezig ben en hoeveel ik genomen heb... maar ik voel gewoon dat ik een goeie nivo 2 ervaring hebt.
Deze keer ( 4 pille meer) dan de vorige ker is veel heftiger.. ook veel leuker.. lijkt opzich veel op het moment net voordat xtc inslaat, een chillout gevoel, trillende gespannen kaken en vaag in je kop en qua zicht.. eigenlijk best wel lekker!
me handen zweten als een malle en de muziek klinkt zo lekker ( laatste cd van the prodigy)

De day after....

Geen last van iets van een kater gelukkig...
Hoewel het toch wel even een heftige ervaring was zeg!

Nadat ik het laatste berichtje getypt had ben ik maar op bed gaan liggen met een lekker muziekje op.

De cev's volgden even later, dit is niet te beschrijven zolang je het niet mee hebt gemaakt maar ik ga het toch proberen:

Het lijkt een klein beetje alsof je als je je ogen dicht doet en (hard) met je vinger op je ooglid duwt, die kleuren en bellen ed. die komen.
Alleen dan leef je echt mee en kun je die kleuren volgen op 'hun' reis.

Even later heb ik denk ik toch een stukje plateau 3 kunnen ervaren.
Ik kon eigenlijk weinig denken, en het enige wat ik dacht was dat ik moest proberen om niet dood te gaan terwijl ik me toch super voelde.
Kort daarop 'volgde' ik zo een ' kleur bel' die uit m'n zicht vloog, ik vloog er met mijn ( ik denk ziel) achter aan en liet mijn lichaam een soort van alleen terwijl ik toch nog de warmte van me deken voelde.

dit reisje heeft denk ik een half uurtje geduurd waarna ik weer terug keerde naar de 'gewone' cev's. dit nam ook redelijk snel weer af. Hierna heb ik nog een paar uur wakker gelegen wat me deed denken aan de vaagheid na een avond veel speed.
Het gevoel dat je moe bent maar niet in slaap kunnen vallen.
Dit stuk heb ik het meest van geleerd, aangezien ik veel heb kunnen nadenken.

Conclusie: Mooie maar toch chaotische ervaring waar je denk ik pas echt van kan genieten als je het kunt analyseren. Dus ik denk dat het pas echt leuk word na een aantal keer.
Ook merkte ik dat in tegenstelling tot andere drugs, het opkomen tot de piek veel langer duurde dan de afbouw na de piek.

Ik zat na een uur of 4,5 na inname op de piek.
en na 7 uur na inname was ik nog een beetje wankel en vaag in me kop maar toch weer op deze wereld.

Zeker voor herhaling vatbaar maar even een paar weekjes niet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blijf me altijd afvragen, waarom dxm? :confused: Er zijn zoooveel leukere dingen die minder schadelijk zijn dan dxm. Als ik het zo lees vind ik het het proberen ook echt niet waard. Niks bijzonders. Maarja, als jij het maar naar je zin hebt gehad.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is ook niet echt leuk, ik wilde 1 keer proberen wat het was, en het is wel het proberen waard maar dan voor 1 keer
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
Ik blijf me altijd afvragen, waarom dxm? :confused: Er zijn zoooveel leukere dingen die minder schadelijk zijn dan dxm. Als ik het zo lees vind ik het het proberen ook echt niet waard. Niks bijzonders. Maarja, als jij het maar naar je zin hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Klopt hier heb je gelijk in, maar aangezien mijn leeftijd en woonplaats kan ik behoorlijk moeilijk aan die andere tripmiddelen komen.

En als je het nog nooit geprobeert heb, kun je ook niet zeggen dat het niet echt iets bijzonders is. Ik vond het toch een mooie ervaring.

Mahjah ieder zn ding natuurlijk :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
paulXTC zei:
het is ook niet echt leuk, ik wilde 1 keer proberen wat het was, en het is wel het proberen waard maar dan voor 1 keer
Klik om te vergroten...

Vind ik ook dat je het 1 keer moet proberen, alleen bij mij 'past' het volgens mij gewoon wat beter als bij andere mensen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Ik blijf me altijd afvragen, waarom dxm? :confused: Er zijn zoooveel leukere dingen die minder schadelijk zijn dan dxm. Als ik het zo lees vind ik het het proberen ook echt niet waard. Niks bijzonders. Maarja, als jij het maar naar je zin hebt gehad.
Klik om te vergroten...

dxm heeft mijn kijk op het leven een paar keer extreem veranderd, en ik ben nergens zo hard van gegaan als dxm

daarom vind ik het relaxt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
[/quote]dxm heeft mijn kijk op het leven een paar keer extreem veranderd, en ik ben nergens zo hard van gegaan als dxm

daarom vind ik het relaxt[/quote]

Relaxt zou ik het niet noemen, maar het is toch wel het proberen waard.
En ik heb ook nog nooit zo hard 'getript' als op dxm, hoewel ik ook niet echt veel trip ervaring heb behalve paddo's en lachgas.

Just try before you juge :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."