#1
Na het eerst in het verkeerde sub forum te zetten doe ik het nu maar hierzo:
Vorige week voor het eerst DXM geprobeert, met eerst 5 en later nog eens 5 daro gecrushte capsules. Na anderhalf uur begon het te werken en voelde me lekker, beetje dronken en onstabiel en tijdens het bellen ( was namelijk alleen) af en toe moeilijk uit mijn woorden kunnen komen.
Toen had ik uitgerekend 300 mg dxm en weeg 65 dus 4,5mg/kg.
Vanavond ga ik eens wat meer proberen.
Ik neem ze over een redelijk groot tijdsbestek in, dit tegen misselijk heid en een te grote 'inslag' te voor komen.
Heb om 7 uur de 1e 3 genomen en zit inmiddels ( 19:30) op 7.
Mijn bedoeling is om een soort live trip report proberen bij te houden.
Als ik wat merk post ik weer wat.
Edit 1:
Het is nu 8 uur, 1 uur na inname.
Heb niets gegeten vanaf 14:00 zodat het hopelijk sneller beter en met minder misselijkheid werkt.
M'n zicht wordt wat troebeler, krijg hele klamme handen en krijg het warm.
Het lijkt beetje op opkomende mdma..
Ook het denken word iets lastiger.
Verder weinig te melden. nu maar wachten nog
Edit 2:
20:30 ( anderhalf uur na inname)
begin nu wel erg wazig te worden, net even peukje gerookt en dit vond mn maag niet zo leuk en ik voel als het ware de dxm nu liggen op me maag.
ook lopen ging al wat moeilijker ( zwalken meer eig).. nog steeds erg warm en begin zwaar gevoel in me hoofd te krijgen alsof je slaap heb alleen dat heb ik niet echt eigenlijk..
kan verder nietr echt bedenken wat ik moet typen, omdat dit ook moeilijk begint te worden..
niet motirisch gezien maar qua bedenken wat ik moet typen.
ga nu ff filmpje kijken.
20:55
ALLES is nu mega vbaagh en kan ook moielijk type.. super misselijk maar niet onplezierig.. heb even geen zin om te typem maar om ff lkkr in me eige wereldje te zijn... miss later bnog wat
21:20
Ik space/terip hwm nu wcht wel beghoorlihjk hard.. type word moeioihjk net als logisch na denken.. na dit bericht ga ik denk ik niuets meer typen.. ik kkan maar niet bedenken hoe lang ik al bezig ben en hoeveel ik genomen heb... maar ik voel gewoon dat ik een goeie nivo 2 ervaring hebt.
Deze keer ( 4 pille meer) dan de vorige ker is veel heftiger.. ook veel leuker.. lijkt opzich veel op het moment net voordat xtc inslaat, een chillout gevoel, trillende gespannen kaken en vaag in je kop en qua zicht.. eigenlijk best wel lekker!
me handen zweten als een malle en de muziek klinkt zo lekker ( laatste cd van the prodigy)
De day after....
Geen last van iets van een kater gelukkig...
Hoewel het toch wel even een heftige ervaring was zeg!
Nadat ik het laatste berichtje getypt had ben ik maar op bed gaan liggen met een lekker muziekje op.
De cev's volgden even later, dit is niet te beschrijven zolang je het niet mee hebt gemaakt maar ik ga het toch proberen:
Het lijkt een klein beetje alsof je als je je ogen dicht doet en (hard) met je vinger op je ooglid duwt, die kleuren en bellen ed. die komen.
Alleen dan leef je echt mee en kun je die kleuren volgen op 'hun' reis.
Even later heb ik denk ik toch een stukje plateau 3 kunnen ervaren.
Ik kon eigenlijk weinig denken, en het enige wat ik dacht was dat ik moest proberen om niet dood te gaan terwijl ik me toch super voelde.
Kort daarop 'volgde' ik zo een ' kleur bel' die uit m'n zicht vloog, ik vloog er met mijn ( ik denk ziel) achter aan en liet mijn lichaam een soort van alleen terwijl ik toch nog de warmte van me deken voelde.
dit reisje heeft denk ik een half uurtje geduurd waarna ik weer terug keerde naar de 'gewone' cev's. dit nam ook redelijk snel weer af. Hierna heb ik nog een paar uur wakker gelegen wat me deed denken aan de vaagheid na een avond veel speed.
Het gevoel dat je moe bent maar niet in slaap kunnen vallen.
Dit stuk heb ik het meest van geleerd, aangezien ik veel heb kunnen nadenken.
Conclusie: Mooie maar toch chaotische ervaring waar je denk ik pas echt van kan genieten als je het kunt analyseren. Dus ik denk dat het pas echt leuk word na een aantal keer.
Ook merkte ik dat in tegenstelling tot andere drugs, het opkomen tot de piek veel langer duurde dan de afbouw na de piek.
Ik zat na een uur of 4,5 na inname op de piek.
en na 7 uur na inname was ik nog een beetje wankel en vaag in me kop maar toch weer op deze wereld.
Zeker voor herhaling vatbaar maar even een paar weekjes niet.
Vorige week voor het eerst DXM geprobeert, met eerst 5 en later nog eens 5 daro gecrushte capsules. Na anderhalf uur begon het te werken en voelde me lekker, beetje dronken en onstabiel en tijdens het bellen ( was namelijk alleen) af en toe moeilijk uit mijn woorden kunnen komen.
Toen had ik uitgerekend 300 mg dxm en weeg 65 dus 4,5mg/kg.
Vanavond ga ik eens wat meer proberen.
Ik neem ze over een redelijk groot tijdsbestek in, dit tegen misselijk heid en een te grote 'inslag' te voor komen.
Heb om 7 uur de 1e 3 genomen en zit inmiddels ( 19:30) op 7.
Mijn bedoeling is om een soort live trip report proberen bij te houden.
Als ik wat merk post ik weer wat.
Edit 1:
Het is nu 8 uur, 1 uur na inname.
Heb niets gegeten vanaf 14:00 zodat het hopelijk sneller beter en met minder misselijkheid werkt.
M'n zicht wordt wat troebeler, krijg hele klamme handen en krijg het warm.
Het lijkt beetje op opkomende mdma..
Ook het denken word iets lastiger.
Verder weinig te melden. nu maar wachten nog
Edit 2:
20:30 ( anderhalf uur na inname)
begin nu wel erg wazig te worden, net even peukje gerookt en dit vond mn maag niet zo leuk en ik voel als het ware de dxm nu liggen op me maag.
ook lopen ging al wat moeilijker ( zwalken meer eig).. nog steeds erg warm en begin zwaar gevoel in me hoofd te krijgen alsof je slaap heb alleen dat heb ik niet echt eigenlijk..
kan verder nietr echt bedenken wat ik moet typen, omdat dit ook moeilijk begint te worden..
niet motirisch gezien maar qua bedenken wat ik moet typen.
ga nu ff filmpje kijken.
20:55
ALLES is nu mega vbaagh en kan ook moielijk type.. super misselijk maar niet onplezierig.. heb even geen zin om te typem maar om ff lkkr in me eige wereldje te zijn... miss later bnog wat
21:20
Ik space/terip hwm nu wcht wel beghoorlihjk hard.. type word moeioihjk net als logisch na denken.. na dit bericht ga ik denk ik niuets meer typen.. ik kkan maar niet bedenken hoe lang ik al bezig ben en hoeveel ik genomen heb... maar ik voel gewoon dat ik een goeie nivo 2 ervaring hebt.
Deze keer ( 4 pille meer) dan de vorige ker is veel heftiger.. ook veel leuker.. lijkt opzich veel op het moment net voordat xtc inslaat, een chillout gevoel, trillende gespannen kaken en vaag in je kop en qua zicht.. eigenlijk best wel lekker!
me handen zweten als een malle en de muziek klinkt zo lekker ( laatste cd van the prodigy)
De day after....
Geen last van iets van een kater gelukkig...
Hoewel het toch wel even een heftige ervaring was zeg!
Nadat ik het laatste berichtje getypt had ben ik maar op bed gaan liggen met een lekker muziekje op.
De cev's volgden even later, dit is niet te beschrijven zolang je het niet mee hebt gemaakt maar ik ga het toch proberen:
Het lijkt een klein beetje alsof je als je je ogen dicht doet en (hard) met je vinger op je ooglid duwt, die kleuren en bellen ed. die komen.
Alleen dan leef je echt mee en kun je die kleuren volgen op 'hun' reis.
Even later heb ik denk ik toch een stukje plateau 3 kunnen ervaren.
Ik kon eigenlijk weinig denken, en het enige wat ik dacht was dat ik moest proberen om niet dood te gaan terwijl ik me toch super voelde.
Kort daarop 'volgde' ik zo een ' kleur bel' die uit m'n zicht vloog, ik vloog er met mijn ( ik denk ziel) achter aan en liet mijn lichaam een soort van alleen terwijl ik toch nog de warmte van me deken voelde.
dit reisje heeft denk ik een half uurtje geduurd waarna ik weer terug keerde naar de 'gewone' cev's. dit nam ook redelijk snel weer af. Hierna heb ik nog een paar uur wakker gelegen wat me deed denken aan de vaagheid na een avond veel speed.
Het gevoel dat je moe bent maar niet in slaap kunnen vallen.
Dit stuk heb ik het meest van geleerd, aangezien ik veel heb kunnen nadenken.
Conclusie: Mooie maar toch chaotische ervaring waar je denk ik pas echt van kan genieten als je het kunt analyseren. Dus ik denk dat het pas echt leuk word na een aantal keer.
Ook merkte ik dat in tegenstelling tot andere drugs, het opkomen tot de piek veel langer duurde dan de afbouw na de piek.
Ik zat na een uur of 4,5 na inname op de piek.
en na 7 uur na inname was ik nog een beetje wankel en vaag in me kop maar toch weer op deze wereld.
Zeker voor herhaling vatbaar maar even een paar weekjes niet.
