Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report blauwe mitsubishis

Live report blauwe mitsubishis

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Kauwgom doe ik zelf nooit met pillen, heb dr eens me tong en wangen mee kapot lope kauwen. Zo waus dus dat je niet meer voelt wat de kauwgom is en wat van jou. Is geen pretje de dagen daarna. :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad maar op MD kristallen is het het ergst bij mij, 1 keer heb ik 4 pakjes kauwgom gekauwd en heb 2maand niet deftig meer kunnen eten door pijnlijke kaken... :( :grin:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ahahahaha leuk is dat, al die knakkers die denken dat je kauwgom moet kauwen als je pillen hebt genomen. En zich de dag erna afvragen waarom ze zo'n pijn in hun bakkes hebben :wave:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kreeg in een vlaag een idee van mcpp :grin: Wel laten testen? Ook niks meer gehoord. Hoop toch niet dat jullie allemaal huilend van de koppijn op bed liggen :grin:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht net hetzelfde, drop dan gewoon een hele. Had ik sowieso al gedaan. Je hebt ook zo veel op voorraad dus waarom niet. :stoned:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
is het wat.............
C
CCNBLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo, ik zou niet weten hoe ik moet beginnen. Dit wordt ons eerste report, en we zullen "live" verslag geven. We is ik + ongeveer 10 vrienden. We hebben 40 blauwe mitsubishis. Het zijn ronden en ze zijn niet echt blauw, eerder cyaan kleurig. We hebben een aantal die er 5 hebben, iemand 4, en we hebben 2 "newbies" die er 2 hebben voor vanavond.

Wie: ~10 man
Wat: 40 blauwe mitsubishis
Waar: Bij een van de vrienden thuis.
Supplies: Heel veel kauwgom, een computer in de woonkamer met ontzettend veel muziek.

We gaan flink aan de minimal, techno, psytrance, drumnbass, wellicht een beetje hardstyle/hardcore.

Hier zullen we jullie dus op de hoogte houden van onze mooie belevingen.
We gaan nu onze eersten nemen.
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#7
jezus wat veel mensen ook. En is die kauwgom nou wel zo verstandig?
C
CCNBLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paikea zei:
jezus wat veel mensen ook. En is die kauwgom nou wel zo verstandig?
Klik om te vergroten...

Ach, het zijn allemaal hele goede vrienden dus best prima. Ja, en kauwgom voor de kaakjes is chill imo. Waarom zou het niet verstandig zijn eigenlijk? Heeft voor mij alleen maar pré's:P

Ik begin nu alles al beetje in een rood/oranje/rose gloed te zien, dus lets go!
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou vet... veel plezier! Ben ook wel een beetje jaloers :hearteyes:

Ik heb juist altijd met die kauwgom dat ik het echt stuk ga kauwen. Beter houd je er gewoon rekening mee dat je niet moet kauwen.
C
CCNBLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paikea zei:
Nou vet... veel plezier! Ben ook wel een beetje jaloers :hearteyes:

Ik heb juist altijd met die kauwgom dat ik het echt stuk ga kauwen. Beter houd je er gewoon rekening mee dat je niet moet kauwen.
Klik om te vergroten...

Haha, kauwen is chill:grin:
Net allemaal ons 2e helftje genomen, eerste kwam/komt nu pas heel langzaam op. Net 2e helftje in glas water zodat alles al mooi is opgelost.
C
CCNBLid
01-01-2024, 00:00
#11
We gaan allemaal best zacht eigenlijk, af en toe lijkt het dat ie opkomt, en dan na en paar minuten is het weer weg. De askop van me peuk zag er al wel vager uit. En hangende oogjes zijn chill....maar voor de rest...Denk dat er gewoon heel weinig mdma in zit. Zo maar ff een hele knallen denk ik.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kauwgom doe ik zelf nooit met pillen, heb dr eens me tong en wangen mee kapot lope kauwen. Zo waus dus dat je niet meer voelt wat de kauwgom is en wat van jou. Is geen pretje de dagen daarna. :P
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#13
het zal geweldig zijn geweest, als je vergeet te posten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."