Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga met enkele dagen op vakantie buiten de EU. Nou heb ik een pasje in me portemonnee waarmee coke is versneden (niet eens door mijzelf). Nu kan het dus zijn dat er nog HEEL ERG minuscule restjes coke in mijn portemonnee zitten (niks te zien). Kan dit geroken worden door bijv honden? En hoe kan ik het beste de pasjes/portemonnee schoon maken als dat nodig is?"
"^Het zijn gewoon plastic pasjes zoals bijvoorbeeld een pinpas, dus dat komt wel goed. Ik was er al vrij zeker van dat het wel goed zat maar you cant be sure enough, ook zo lullig om op deze manier gezeik te krijgen."
"In het verleden (lees 2.5 jaar geleden) heb ik vele (10x ongeveer) avonden heerlijk getript op paddo's. Een half portie mexicaanse deed voor mij de truuc. Ik waande me dan de hele avond in lala-land. Tot de laatste keer. Die keer is één van de ergste ervaringen geweest die ik ooit heb meegemaakt. Ik had die week mijn eerste keer pillen gedaan, en toen ging ik aan de paddo's. Ik had er eigenlijk niet veel zin in maar omdat een vriend voor mij het voor het eerst wou doen en ik in die week alleen thuis was, was het een goede optie. Ik ben toen verschrikkelijk bad gegaan. 2 andere vrienden van mij gingen prima maar ik heb weer een andere vriend opgebeld omdat ik een nuchter persoon er bij wou hebben om zo een link met de "nuchtere wereld" te houden. Dat hiel niet echt, evenals vitamine c of suiker. Uiteindelijk ben ik er uit gekomen en vond ik het een erge, maar ergens toch ook wel een heel interessante ervaring. Ben eigenlijk blij dat ik het heb gehad, hoe erg je mind je voor de gek kan houden. Een paar goede vrienden van mij doen nog steeds zo 1 a 2 x per jaar truffels. Vanavond weer. Nu staat het op de planning dat ik mee doe, heb de truffels al binnen. Ik heb er echt heel veel zin in om weer is lekker te lachen, te trippen en te hallucineren op de manier waarop je dat alleen kan met truffels/paddo's op. Maar nu voel ik toch enigszins een twijfel, de twijfel is de afgelopen 2 weken minder geworden en de zin om het te doen alleen maar groter. Tot op het peil van vandaag waarbij ik niet kan kiezen of het nu nog lichte twijfel of gezonde spanning vooraf is. Denk een combi van beide. Ik heb dus ervaring genoeg met dit spul en weet van de vorige keer dus ook dat je niet voor altijd in je bad trip blijft hangen en het vanzelf weer over gaat na een paar uur. Wat is jullie mening op dit verhaal? Ik heb er zin in, goede vrienden, een relaxt huis waar ik vaak over de vloer kom, en alle voorbereidingen zijn perfect genomen. Ik zeg doen?"
"Ik heb hier een klein dingentje waar ik toch ff wat meer over wil weten. Ik heb afgelopen woensdag met een paar man een avondje pep gedaan. Die nacht niet geslapen en de volgende dag goed gegeten, veel vitaminen, en goed gedronken. Toen ben ik dus ‘snachts (vannacht dus) gaan slapen en daar had ik wel verdomde zin in. Maar toen kreeg ik (ik denk net nadat ik nog wat gegeten had ‘snachts) een ligt steekje in mijn lever. En nu zit dat steekje er nog steeds. Het is niet pijnlijk en ik voel het alleen als ik op een bepaalde manier beweeg. Ook toen ik vanmiddag een tijd achter de pc stil had gezeten en toen op stond was het steekje ff weg. Ik heb die avond met 4 anderen gedaan en die hebben helemaal niks geen last van een steekje oid, we hebben wel allemaal ongeveer even veel gehad."
"Zo, ik zou niet weten hoe ik moet beginnen. Dit wordt ons eerste report, en we zullen "live" verslag geven. We is ik + ongeveer 10 vrienden. We hebben 40 blauwe mitsubishis. Het zijn ronden en ze zijn niet echt blauw, eerder cyaan kleurig. We hebben een aantal die er 5 hebben, iemand 4, en we hebben 2 "newbies" die er 2 hebben voor vanavond. Wie: ~10 man Wat: 40 blauwe mitsubishis Waar: Bij een van de vrienden thuis. Supplies: Heel veel kauwgom, een computer in de woonkamer met ontzettend veel muziek. We gaan flink aan de minimal, techno, psytrance, drumnbass, wellicht een beetje hardstyle/hardcore. Hier zullen we jullie dus op de hoogte houden van onze mooie belevingen. We gaan nu onze eersten nemen."
"Paikea zei: jezus wat veel mensen ook. En is die kauwgom nou wel zo verstandig? Klik om te vergroten... Ach, het zijn allemaal hele goede vrienden dus best prima. Ja, en kauwgom voor de kaakjes is chill imo. Waarom zou het niet verstandig zijn eigenlijk? Heeft voor mij alleen maar pré's:P Ik begin nu alles al beetje in een rood/oranje/rose gloed te zien, dus lets go!"
"Paikea zei: Nou vet... veel plezier! Ben ook wel een beetje jaloers Ik heb juist altijd met die kauwgom dat ik het echt stuk ga kauwen. Beter houd je er gewoon rekening mee dat je niet moet kauwen. Klik om te vergroten... Haha, kauwen is chill Net allemaal ons 2e helftje genomen, eerste kwam/komt nu pas heel langzaam op. Net 2e helftje in glas water zodat alles al mooi is opgelost."
"We gaan allemaal best zacht eigenlijk, af en toe lijkt het dat ie opkomt, en dan na en paar minuten is het weer weg. De askop van me peuk zag er al wel vager uit. En hangende oogjes zijn chill....maar voor de rest...Denk dat er gewoon heel weinig mdma in zit. Zo maar ff een hele knallen denk ik."