Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Atlantis & 2CB - Te veel kleur en creativiteit

Psilocybe Atlantis & 2CB - Te veel kleur en creativiteit

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

Goed geschreven tripreportje,

Alleen wel erg kort!
Of je hebt gewoon heel weinig gedaan in je trip :tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
(hij is nog niet af)

Wie, wat, waar?

Wie? Ik
Wat?: 15 gram verse Psilocybe Atlantis, wiet en Caramello hasj en 15mg 2CB
Waar?: Thuis

Het verhaal:
Intro: Ik fietste richting de tol om de bus naar Breda te pakken. Onderweg kwam ik 2 vriendinnen en een maat van me tegen. Na wat geklets te hebben, besloot hij dat 'ie meeging. In de bus hebben we wat geluld en hij wou het station nog eens zien, dus jah. Daarna gingen we richting De Bazaar, die niet alleen gesloten bleek te zijn, maar ook nog een leeg! Ze waren dus verhuisd naar de overkant van de straat :P. Die winkel was ook dicht dus besloot ik mezelf tegoed te doen met lekkere caramello hasj, Mn maat had honger, ik kreeg daardoor ook honger, dus besloten we naar de mac te gaan. Ondertussen kwamen we nog een smartshop tegen, ik zo van "wow, daar hebben ze vast truffels!". Bleek dat de truffels binnen duurder waren, maar waren dus 15 gram doosjes. Ik dus Atlantis genomen en daarna zijn we doorgegaan naar de mcdonalds.

De Trip: (het leuke stuk!)
Mijn ouders en broertje gingen naar bed dus ik besloot de truffels met een sapje naar binnen te werken. Na wat TV te hebben gekeken voelde ik m al in slaan en besloot een hasj jointje te roken. Ik ging naar buiten met het idee van, wat ik later zou willen doen en liep een rondje met mn hasj jointje, lekker brandde, omdatie inside-out was gedraaid. Ik deed me genoeg aan de rook. Maar toch zat ik te denken aan wat ik nou moest doen, voor mijn studie enzo. Ik kwam er gewoon niet uit. De truffels begonnen steeds harder in te werken, en ik was bijna thuis.

Ik ging mijn kamer in en zette een lekker nummer op van Pendulum. Ondertussen zat ik maar een beetje rond te klooien en besloot opeens te fotoshoppen omdat ik gefascineerd was door mijn wallpaper die ik had gemaakt de volgende dag na een intens lekkere 2cb trip. De gedachten schoten door mijn hoofd en zette het uiteindelijk in kleuren op het witte "canvas".
Ik heb daardoor 2 prachtig, psychedelische tekeningen gemaakt, waar ik best trots op ben. Ik werkte er met veel plezier aan, de muziek gaf me een drive die niet normaal was. Mn hoofd was een wirwar van gedachten en ideeën van hoe ik het plaatje compleet moest maken. De kleuren waren vooral de dingen die me fascineerden, en hoe mooier het leven zou zijn met MEER kleur xD Ik begon zelfs het idee te krijgen dat ik niet genoeg tijd had en de truffels uit zouden werken, en dat in combinatie met DnB gaf me een drive om de plaatjes af te maken.
Het kwam opeens tot me, dat ik iets moest doen met mijn creativiteit, en grafisch ontwerpen enzo sprak me erg aan.Ik draaide dit maal een mixjointje en rookte die op. Daarna maakte ik een 3e tekening af.


Om de trip te intensifiëren besloot ik een maat op msn te vragen of hij nog wat leuks had liggen. Ik besloot dus om 2CB te halen. Ik fietste erheen en voelde me heel erg gelukkig omdat ik nu wist wat ik wilde doen! Thuis aangekomen ben ik even futurama gaan kijken, halve 2CB (6-8 mg) op en de rest van het tripreport afgeschreven, tot hier.

Het vervolg:
Toen ik naar boven ging besloot ik de rest van de 2CB te snuiven. Dit gaf me een lekker MDMA-achtig gevoel, maar het was toch in strijd met de truffels, want het voelde niet natuurlijk aan. De kleuren werden in het begin intenser dat eerst, maar zwakten binnen 2 uur af tot vage flitsen. Het begon zelfs saai te worden en ik miste het truffelgevoel wel. Heb nog even wat muziek geluisterd en besloot daarna naar bed te gaan. Heb trouwens heerlijk geslapen.

Tekeningen die ik toen had gemaakt:
http://94.100.115.197/856750001-8568000 ... _cS_c.jpeg

Deze tekening was bijna letterlijk een photoshop trip, want het enige wat ik in het begin deed waren snel vage kleuren mengen, vervormen
enzo. Had moeite met uitvinden wat het nou moest worden en tegelijk was ik helemaal geabsorbeerd door de kleuren. Uiteindelijk na wat vervormen (liquify enzo) is dit eruit gekomen. Het is meer een psychedelische achtergrond dan echt een tekening.

http://94.100.120.134/856450001-8565000 ... _-NS9.jpeg

Hier had ik al een beetje een idee van wat het moest worden, ik had inspiratie gekregen van mijn CEV's.

Deze vond ik zelf wat minder:
http://94.100.121.222/856450001-8565000 ... _VSNq.jpeg

Mijn meest recente werk (niet gemaakt in die truffeltrip trouwens en hij is nog niet helemaal af):
http://94.100.116.145/857550001-8576000 ... _aVvp.jpeg
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

Nibiru zei:
Goed geschreven tripreportje,

Alleen wel erg kort!
Of je hebt gewoon heel weinig gedaan in je trip :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Eigenlijk beide. Ik ben heel de avond bezig geweest met photoshop en muziek luisteren.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

Kan je je photoshop creaties niet laten zien? Ben wel benieuwd :)

Leuk tripreport verder.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

Klinkt als een afwisselende trip met veel drugs door elkaar :openmouth: Gaat dat elke keer zo goed?
Hey maar laat je tekeningen eens zien, ik ben echt benieuwd naar wat je hebt gemaakt :grin:
Het reportje had wel wat gedetailleerder gemogen.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

soldiermoney zei:
Klinkt als een afwisselende trip met veel drugs door elkaar :openmouth: Gaat dat elke keer zo goed?
Hey maar laat je tekeningen eens zien, ik ben echt benieuwd naar wat je hebt gemaakt :grin:
Het reportje had wel wat gedetailleerder gemogen.
Klik om te vergroten...

Gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan, ben nog nooit 'bad' gegaan van iets.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

Damien0124 zei:
Gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan, ben nog nooit 'bad' gegaan van iets.
Klik om te vergroten...

Shhhtt!! Nooit hardop zeggen!
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Psilocybe Atlantis & 2CB - Teveel kleur en creativiteit.

KoxBox zei:
Damien0124 zei:
Gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan, ben nog nooit 'bad' gegaan van iets.
Klik om te vergroten...

Shhhtt!! Nooit hardop zeggen!
Klik om te vergroten...

Daarom typte ik het ook :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."