Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Tampanesis - Eerste trip

Psilocybe Tampanesis - Eerste trip

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psilocybe Tampanesis is ook het minst visuele soort http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-kopen!-tt-,98.html , volgende keer dan meschien mexicana of atlantis :)
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal.

Mijn naam is Kevin, en ben een tijdje geleden naar Amsterdam geweest.
Een beetje van de stad genieten, etc.. en toen heb ik daar in een smartshop
ook een bakje truffels gekocht. De Psilocybe Tampanesis.

De verkoopster zei me dat dat de zachtste waren, omdat ik het nog nooit gedaan had.
Bakje gekocht, en dan in de ijskast bewaard tot Vrijdag.

Ik heb al aardig wat gelezen / geleerd over paddo's, DMT en zaken omtrent de
niet normale toestand van het bewustzijn, En was dan ook erg benieuwd.

Voor het innemen even rustig geworden, en een beetje gemediteerd.
Ik wist eigenlijk toch nog steeds totaal niet wat me te wachten stond,
Je bent beperkt door je eigen bewustzijn, dus is het niet mogelijk
om je iets voor te stellen, als je het niet kent..

Ik had men kamer opgeruimd, sfeerlampje aangestoken, blacklight enz..

Set & setting, altijd belangrijk. Ook had ik een doek over een kast opgehangen, waar
ik zeker géén spijt van heb, want het doek heeft mij toch meermaals prachtige kleuren laten zien. er staat een draak op, met een achtergrond van geel/bruin-varieteiten. (later werden deze fel geel, groen en rood, in herhalende patroontjes)

Ok, ik was klaar. bakje open getrokken, en beginnen eten.
Eerst viel de smaak nog mee, maar de nasmaak was me toch wel té zuur. (daarom heb ik ook niet alles op gegeten)

Men broer kwam men kamer binnen, en we zette een filmpje op: Up.

Na zo'n half uurtje, merk ik toch wel dat ik verdoofd was lichamelijk, en dat ik hard moet lachen
om wat er gebeurd in de film. Pixar is echt geniaal moet ik zeggen, en op dat moment was het
zeker fantastisch.
Buiten dat was ik toch wel wat opzoek naar de effecten.

Ik merkte er eerst niet zo heel veel van, tot ik merkte dat ik heel anders was aan het denken.
Ik merkte op, dat ik niet, niet kon denken. alles was een gedachte, of observatie, ik voelde alsof
ik naar een diepere niveau van gewaarwording wou gaan, ik wou alles loslaten, maar kon het niet, ik wist niet goed wat ik moest doen, om 'dieper' te gaan.
Toen kwam men zus binnen, ze kwam mee film kijken. waarna ook deze gedachten rustig
weg schoof.

Nog een Jointje gerold, en ook dat was leuk, en raar, het gevoel van een joint in je mond, en de rook in je longen was wat verdoofd, en ik besefte toen ook dat ik wat moest oppassen voor de gloeiende kant want de joint, ookal vond ik die opzich wel lachwekkend. ook de joint opzicht was
cool, en ik dacht "haha, een staafje"..

Toen ging men aandacht naar het doek. En ik bleef er naar kijken, tot ik opeens prachtige kleuren en patronen zag, niet bewegend, maar altijd anders, waar ik ook keek, het was anders & prachtig..

Ik had zin om even naar de badkamer te gaan, en zodus, sprong ik recht, en ging de trap af.

Eens op de badkamer was er me 1 ding sterk bij gebleven, en dat was de gedachte, dat
ik daar was, en al de zaken rond mij er echt "waren" en ik voelde me als nooit tevoren een
observator, ik was de enige hier die kon waarnemen, en dat was een vet gevoel :)

Ondertusse terug op men kamer, was er een andere film opgezet, ook een animatie film,
een recente, van een kerel die uitvindingen doet zodat het hamburgers regent enz.. (naam ontgaat me even)

Ik besloot op men bed te gaan liggen. en daar nog wat verbaasd naar dingen zitten kijken, zoals
de screensaver op men macbook pro, en toen begon men zus gitaar te spelen, wat super was!

Veel beter dan zo een film geluid/geruis. Ik apprecieerde alles meer, ook de gebaren en uitingen van men broer & zus.
Ik merkte wel, dat vanaf ik iets wou zeggen of uitleggen hoe ik me voelde, het echt niet ging.
Alles wat ik zei, was verkeerd. er waren geen 'juiste' woorden..

Zoals iemand hier ooit zei: woorden zijn de subjectief om werkelijk objectieve zaken te beschrijven.

Op men bed deed ik men ogen toe, want ik had gelezen dat je dan ook mooie dinge zou zien.
Nu, ik zag niet meteen iets, maar merkte wel dat plots eigenlijk mijn gedachte, op auto-pilot gingen, ik werd naar een bar gebracht die gemaakt was van liefde, en hier moest ik ook om lachen, omdat het zo'n prettig gevoel was.
Hierna zag ik mezelf liggen op men bed (ogen toe) maar niet zoals we zien met ogen,
Ik zag/voelde men aders pompen, en men lichaam werken, mooi!

Daarna was de hele kamer in mijn gedachte, alsof er geen textures op de muren stonden. alles was dus wit & balken grijs. ik besloot in deze omgeving te wandelen, en dus ging ik naar buiten, de straat op (allemaal nog steeds in mijn hoofd), en merkte dat waar ik mezelf eerst zag, nu ook "in" mezelf kon gaan, en kon rondkijken op de straat.

Ik was eigenlijk verbaasd door de mentale kracht, en twijfelde ook vaak aan deze.

Achteraf ben ik nog even naar beneden gegaan, waar ik men kat even op men schoot nam.
En hier dacht ik, terwijl ik ze streelde:
"eigenlijk zijn we allemaal prachtige wezens, en liefde is eigenlijk hetgeen waar we duidelijk mee kunnen maken, dat we een ander, in al zijn pracht aanschouwen & bewonderen. Liefde maakt de cirkel rond" ..


Hierna was de trip een beetje aan het uitwerken..

Ik merkte dat ik heel de trip, moeite had om mijn gedachte bij 1 iets te houden.. ik wou verkennen, en ik alles was plots intressant genoeg om aandacht aan te besteden.

Hoewel ik de avond zelf, niet echt goed wist wat ik met de ervaring allemaal moest, merk ik dat het achteraf denken erover wel helpt..


Nu dat was men eerste ervaring.
Het heeft men geest wel geopend, maar misschien niet zoveel als ik ergens wel wat wou.

Eigenlijk vielen de visuele effecten wel mee, maar ik ben van plan, volgende keer 'heftigere' te kopen.

Ik moet heus geen euforie voelen.. Maar ik wil dieper gaan, veel dieper.


Peace! :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een prima introductie aan psychedelica :) Leuk geschreven report ook; jouw report is een voorbeeld wat een goede set en setting inderdaad doen met een trip, leuk om te lezen. Alvast veel plezier met je volgende trips gewenst.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
psilocybe atlantis is altijd goed bevallen hier en de visuele effecten zijn zeer leuk met 7,5 gram en 15gram is het nog leuker :P

leuk report
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
abby zei:
Psilocybe Tampanesis is ook het minst visuele soort http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-kopen!-tt-,98.html , volgende keer dan meschien mexicana of atlantis :)
Klik om te vergroten...
Ik heb deze bewust gekozen, als inleider ^^
De effecten waren idd "zwak" maar met de nodige concentratie haal je er toch heel wat uit imo :)
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wietje zei:
abby zei:
Psilocybe Tampanesis is ook het minst visuele soort http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-kopen!-tt-,98.html , volgende keer dan meschien mexicana of atlantis :)
Klik om te vergroten...
Ik heb deze bewust gekozen, als inleider ^^
De effecten waren idd "zwak" maar met de nodige concentratie haal je er toch heel wat uit imo :)
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde vooral de visuals, het brain effect is toch redelijk. Want dat was toch wat je meer wilde?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt een mooie eerste trip gehad :wink:
Verstandig van je om eerst de lichte soort te pakken. En je voorbereidingen kunnen een voorbeeld zijn voor mensen die voor het eerst willen trippen.
Als je wat dieper wilt gaan, zou je de mexicana of atlantis kunnen pakken. Deze hebben ook visueel wat meer te bieden :hearteyes:
Misschien de volgende keer wat muziek uit zoeken die je echt raakt? Dit kan je helpen om wat dieper te gaan, en eens goed na te denken :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."