Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I: Cynisch, maar liefdevol

2C-I: Cynisch, maar liefdevol

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks :)

Misschien wel leuk om even bij te vertellen hoe ik de stof opzich heb ervaren.

Ik vond het redelijk opdringerig, het kickt er opeens wel hard in, redelijk 'brutaal' ook. Af en toe zelfs een soort hash-ig gevoel.
Over het algemeen heb ik dit meer in mijn hoofd ervaren (mijn ego speelde een grote rol hierin -> gedachtes/visies die superieur aanvoelden).

Maar ik heb nu geleerd dat ik net zoveel invloed op de wereld heb als wie dan ook. Het beste tegengif voor ellende en haat is geluk en liefde, heel simpel.
Dit zijn gewoon bizarre tijden die gepaard gaan met bizarre manieren van leven en het zal wel nog gekker worden allemaal, maar de kunst is dat je zelf het goede voorbeeld moet nemen - een betere wereld maken.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Zo denk ik wel vaker, trippen wakkert dat gevoel altijd wel lekker aan, ja.
Klik om te vergroten...
Je meestal vrij cynische en/of sarcastische openingspost in weer één of ander debiel topic liet me zoal iets vermoeden :)

Geen ervaring tot nu toe met de 2c-x's, lijkt me best wel leuk op basis van jouw report. Mooi geschreven report, weer eens iets leuk om te lezen na weer 2 topics zo mooi beschreven door Drientje als (iets in de trend van): "we namen pilluh, nog meer pilluh en we rookten veel wiet en dan waggelden we als 2 kutmongolen naar onze tent om als een steen in slaap te vallen"
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
echt een schitterend, hoogstaand tripreport.
ik vond het zeer interessant om te lezen, echt bedankt om het te delen met ons.

groeten
:)
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi report man, en wat betreft die gedachten... ik herken ze. kan me erin verplaatsen maar jij hebt ze erg mooi verwoord. top !
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik erger me kapot aan het concept 'huisje boompje beestje'. Dat concept word er al vroeg ingeramt op school.
Eerst naar school, dan studeren, stage, werk en dan een eigen huis met een gezinnetje. Dat is het leven.
Ik weiger dat, ik weiger me vast te houden aan een concept waarin ik als mens me niet kan ontplooien in mijn Zijn.
Ik wil mijn eigen ding doen, mijn eigen leven leiden en ik heb niks met geld. Ik hoef geen goed betaalde baan om rond te komen en te 'verdienen' dat ik ergens mag wonen.
Klik om te vergroten...

We leven nu meer dan ooit in een tijd waarin je kan doen wat je zelf wilt!. We leven inderdaad ook in een tijd waarin er soort van wordt bepaald wat je denkt door reclames, tv, etc. Maar was dit niet altijd al zo? of zal dit niet altijd zo zijn? Het idee huisje boompje beestje is er in geramd vanaf school zeg je. Tja, dit is toch echt ''normaal' en wat moet je een kind ander laten zien of mee geven? 'we wachten wel met je shit leren tot je 20 bent'.
Dit huisje boompje beestjesysteem werkt voor veel mensen en is indirect ook de reden dat jij nu met vragen kan rondlopen van 'wil ik dit wel?' ipv 'ik weet niet beter' of 'overleef ik vandaag wel?' Het is ook de reden dat je met een simpel baantje goed kan overleven en tijd voor je zelf over hebt. Je kan zeggen wat je wilt, maar dit is meer vrijheid dan ooit. Er zijn anders genoeg landen/maatschappijen om uit te kiezen mocht je het echt niet trekken hier'.

Ik weet niet meer waar ik heen wilde, ik heb zelf ook iets te veel whiskytjes op. Moraal is een beetje: je weet wat je niet wilt, weet je ook wat je wel wilt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."