Rare avond voor ''J'', Ik, en ''C''.
Hey,
Ik heb echt een vreemde avond gehad afgelopen zaterdag.
's middags gewoon de dagelijkse hoeveelheid thc roken,
waarna we met zn 3e naar een feesie hier in de buurt gingen.
Het was de bedoeling chill te gaan spacen, maar dat ging helaas niet door.
Om half 11 vertrokken we te voet naar de discotheek, waarbij 2 van ons
begon met gooien. 1 daarin tegen kon voor bepaalde redenen niet meechillen deze avond.
Ikzelf gooide er 2, andere persoon 1.
Het was onderhand alweer een halfjaar geleden dat ik er gegooit heb, maar had er opzich wel zin in. Toen we binnenkwamen hadden we beiden nog geen enkel gevoel ervan, dus we dachten, miss komt het wel wat later.
Maar helaas, de hele avond niks gevoeld, dus maar gewoon gechilled daar.
Onderweg naar huis merkte ik dat ik wel veel energy had, toen we dus met zn 3e ergens gingen zitten tussedoor, viel ''J'' dus op dat ik begon te zijveren over myn emoties.
Dat zegt dus genoeg..
Toen we thuis waren, pakte ik eten zodat ik niet meer naar onder hoefde te gaan.
Ik liep naar boven en zag ''J'' op myn bed liggen, hy keek me aan en zag meteen dat hy ook aan het spacen was.
We begonnen te vertellen en dronken ''C'' kwam op het idee om een joint te draaien.
Hier begon ik dus aan, maar ik kon me gewoon niet concentreren op het draaien, ik bleef maar praten met ''J'', en ''C'' kon het niet meer aan. Hy viel ondertussen in slaap.
Na een uur ongeveer was de joint gedraait.
Laten we het maar niet over de draaikunsten hebben
Anyway, onder het genot van een joint was ik dus met ''J'' aan het praten.
Hy staarde me aan en zei, ''Pik, ik ben aant halucineren.''
Ik zo, oh?,
Waarna hy antwoorde; Ja man, ik zie een gedeelte van je hoofd by je kin, je hebt een dubbele neus en je hebt vleugels.
Toen die dat zei stond ik op, liep ik naar 'm toe en zei: ''Ja man, Ik ben je beschermengel'',
''MOET JE EEN HIT?!''.
Hy nam met plezier de joint over waarna we nog een chillende avond hadden.
''J'' besloot ook te gaan slapen en ik bleef in myn eentje over.
Toen ging ik met me laptop op bed zitten en een beetje op MSN met mensen praten.
Ik vroeg mezelf af hoe ik me nu voelde, dus ik besloot in een notepad te schrijven, wat ik deed en hoe ik me voelde.
Ik zal het even hier voor jullie neerzetten, het is niet echt duidelyk maar achteraf vind ik het heel vreemd.
''Hey,
Ik beschrijf hier hoe ik my voel, op 10 april 2010.
We hebben gechilled in een discotheek met het zogenaamde ''Hardstyle''.
We hebbe het erg naar onze zin gehad,
En op het moment voel ik me nog een beetje raar,
Ik denk dat sommige dingen anders werken dan ik dacht,
En Dingen voelen anders aan, geen honger of dorst.
Kan ook niet eten.
J, C, zyn hier op de bank aan het chillen,
Ik vond het opzich wel een woeste avond,
Yes, hy doet het weer.
Ik was dus aant zoeken naar een knopje op me laptop maar kon me ogen er niet op concentreren.
ik heb met j een intressant gesprek gehad over mensen en shit vanalles en nog wat.
THe years went by and we lost sight.
Chill liedje man, ff denke..... eeehhhh side by side... we rock the place until the early night.
THill in our field, ye ye ye, be there once again, in my head i see the pictures of how we used to be.
Ja dat was een liedje, [7] is het nu. ben al een uur aant type op me lappy en nu nog steeds
terwyl het echt 3 minute leek toen ik in een space,
Kheb J net vertelt over hoe chill ik producen vind, en dat het echt iets is waarvan ik denk, daar wil ik voor gaan.
Lypt me echt geniaal om op defqon los te gaan, ouwhoer, 10k mensen die met je springen, fantastisch tog.
Maarja, geniet wel van het mixje ''gloves'' op het moment. heb ook een zeer kleffe bek.
ben ook al aant uitspacen maar voel me wel chill
A-2 is in da house
.
back in de days we were living for the moment.
.
En net ging ik wat energy drinken, maar het lukte gewoon niet goed, dus ik dacht, ik moet hoeste.
DUs ik hoest, en opeens voelde ik m niet meer.
deed de berging deur dicht en ging weer hier chill liggen.
maar nu zit ik dus hier, maar doe wel nog vreemd natuurlyk, kwil ook nog wel eventjes wat langer knallen, maar helaas. geniaal goedje hoor.
Erg leuk, maar niet voor elk weekend ofso, echt iets voor 1x, maar dan goed.
HElaas is dit nu niet het geval geweest, maar kzit nu echt gewoon hier om 10 over 7 een kleine samenvatting te schrijven over hoe ik het vond.
LIVING FOR THE MOMENT!!!!!!!
J hallucination.
Chille space C
Ik die nice aant chille is
liedje is byna afgelopen, heb er ook vry weinig zin meer in.
[07;26] playing the oposites - licht uit.
Voel het opzich nog wel, ik chill m gewoon nog alleen, dan is het zowieso, geen waste.
Emoties zyn ook heel vreemd.. Van billies, leer je elkaar pas écht kennen.
Dat is echt crap, maar ook weer goed, want je merkt opzich wel wie je vriende zyn en wie niet
Elke keer als ik op de tijd kyk, lykt het alsof het 10 minute was, maar het zyn er maar 3 eigenlyk..
Lach met de duivel, niks is verleidelyker.
J&C chille avond,
Oja, jammer datk de enigste bent die nog aant chillen is, maar opzich vermaak ik me wel,
beetje spacen op alles, moest eigenlyk wat donkerder zyn maar je kan niet alles hebben he.
[07:41 oja, en het duurde wel echt telang voor de inslag. gvd zeg.
Half 11 pakken, 4 uur inslaan.
ik ben nu gewoon aant wachten tot ik zin heb om te slapen.
beetje chatte met ugly bitch, gvd niks anders online.
''
Inderdaad, ik vond het ook heel vreemd,
Het is niet echt iets voor elk weekend,
Ik hou het bij de jonkos, en miss weer eens spacen op defqon1.
Byebye