Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiks te doen? Avondje trippen dan maar...

Niks te doen? Avondje trippen dan maar...

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsykoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was zaterdagmiddag en ik zat in de kantine van de club waar wat vrienden van me voetballen. Ze hadden die middag gewonnen, dus de sfeer zat er al goed in. Na een paar uurtjes en wat kratjes verder kwam een vriend van me op het idee om even wat wiet te scoren, dus hij belde of iemand even kon komen brengen.

Na een halfuurtje stond hij voor het hek en ik liep samen met die vriend naar hem toe. Nadat hij de wiet gegeven had stonden we nog even te praten en er zat nog iemand bij hem in de auto. Hij zei tegen me dat hij nog wel wat leuks voor me had en haalde een pilletje tevoorschijn. Het was een wit pilletje met de letters WY erin. De grootte was te vergelijken met een 2cb pil. Ik had deze nog nooit gezien, dus vroeg hem wat het voor spul was. Hij wist me te vertellen dat het geen 2cb was, maar een pil met sporen lsd.
Dit leek me echter sterk aangezien ik nog nooit lsd in pilvorm tegen was gekomen (behalve in microdots, maar deze pil was velen malen groter). Maar goed, hij verzekerde me een toffe avond dus ik vond het al snel goed. Eerst nog maar wat biertjes gedronken en wat jointjes gerookt om in de stemming te komen. Ik verwachtte namelijk niet dat het effect sterk zou zijn
en wilde wel verzekerd zijn van een leuke avond.

Het was een paar uurtjes verder en het was nu bijna 12 uur.
Ik was bij wat vrienden achter in een schuur/fabriek. We hangen hier wel vaker rond. De avond begon voor mij al wat in te kakken, dus ik vond dit een goed moment om het snoepje te nemen. De rest wist echter niet dat ik dit had gedaan, ze zouden er vanzelf wel achter komen (of niet). Een halfuurtje na inname even buiten aan een hangtafel een jointje gaan draaien.
Ik zat hier alleen. Dit was niet echt een succes geworden. Ik merkte dat alles erg moeilijk ging en dat ik me aandacht er moeilijk bij kon houden. Tijdens het draaien van de joint droomde ik constant weg door de dingen om me heen. Dit resulteerde uiteindelijk dat alle shag en wiet over heel de hangtafel verspreid lag. Dit vond ik zo grappig, dat ik zeker tien minuten op de grond heb gelegen van het lachen. Ik dus maar terug naar binnen en een vriend van me geroepen.
Ik zei tegen hem dat hij me echt moest helpen want het ging helemaal fout. Hij komt dus met me mee en ik probeer hem te vertellen waarom ik alles over de tafel heb gegooid. Dit lukte me alleen niet. Bij elk woord dat ik zei schoot ik in lach. Hij heeft toen de joint maar gedraaid en aan me gegeven. Ik had alleen geen interesse meer in die joint, want ik zat me te verwonderen om alles om me heen. Ik was nu een half uurtje aan het trippen en de visuals begonnen erg sterk te worden. Overal zag ik patronen in en deze veranderde constant. Gezichten bewogen en veranderde van grootte en vorm. Ik voelde me euforisch en had het idee dat ik immens gelukkig was. Alles was perfect, alles was leuk en mooi. Op dat moment wilde ik het liefst dat gevoel voor altijd houden. Ik was alleen nog lang niet op het hoogtepunt van de trip, dus alles werd nog veel intenser. Ik merkte dat ik behoefte had aan bepaalde prikkels. Ik wilde eten en drinken en had dus maar een fles cola gepakt. Eten kon ik niet vinden en ik was ook niet meer in staat om het aan iemand te vragen. Ik heb me toen zeker een halfuur vermaakt met die fles.Ik snapte niet dat cola zo lekker kon zijn. Ook probeerde ik erachter te komen hoe de zwaartekracht werkte, want dat wist ik niet meer.Na dat halfuur was er dus weinig over van de fles, aangezien ik deze steeds liet vallen.

Ik was niet meer in staat om te communiceren en keerde heel erg in mezelf. De trip werd op dit moment erg heftig en ik raakte licht de controle kwijt. Ik voelde dat me hart snel ging kloppen en had toen toch wel een beetje een angstig gevoel. Dit was duidelijk het toppunt van de trip en dit gevoel heeft zeker een halfuur geduurd. Ik wilde niemand in me buurt en ben toen maar naar buiten gevlucht. Niet erg slim om alleen naar buiten te gaan, aangezien je direct bij een drukke weg aankomt. Maar ik was natuurlijk niet meer in staat om dit gevaar te zien. Eenmaal buiten gekomen begon ik rustiger te worden. Ik begon me weer goed te voelen. De trip zelf was over zijn toppunt heen maar de visuals bleven maar sterker te worden. Heel de weg golfde op en neer en de lantaarnpalen waren minstens vijf keer zo groot als normaal.
Toen ben ik het fietspad afgelopen. Steeds draaide ik me om, omdat ik dacht dat ik iemand zag lopen. Er was alleen niemand te bekennen, behalve wat auto’s die voorbij schoten.
Ik ben maar op een bankje gaan zitten en heb een tijdje zitten genieten van de natuur om me heen. Ik kon optimaal genieten van hoe de wind door het hoge gras waaide en hoe de bomen op en neer gingen. En dit terwijl ik normaal niks om de natuur geef.Na een tijdje kreeg ik het koud en ben terug naar binnen gegaan.

De rest van me vrienden lag op de bank een beetje stoned een doelloze discussie te voeren.
Het was niet echt interessant voor me en ik ben de muziek maar gaan regelen.
Ik had weer controle over mezelf en wist weer fatsoenlijk te communiceren.
Bij elk nummer wat ik opzette kreeg ik een ander gevoel. Zo had ik nog nooit muziek ervaren.
Ik werd er weer vrolijk van, het euforische gevoel kwam terug en ik voelde me weer gelukkig. Vanaf dit moment kon ik de trip sturen zoals ik zelf wilde. Muziek was hier een goed medium voor. Luisterde ik hardstyle of hardcore, dan voelde ik me erg wakker en actief. Zette ik dan goa of house op, werd ik opeens weer heel rustig en relaxed. Toch heb ik heel de trip geen oog dicht gedaan en raakte ik niet vermoeid.

Rond 4 uur lag vrijwel iedereen half te pitten en besloten we maar om naar huis te gaan.
Thuis aangekomen had ik geen zin om naar bed te gaan. Ik ben achter de computer gaan zitten en heb me zeker nog tot 6 uur vermaakt met het luisteren van liedjes en filmpjes kijken op youtube. Uiteindelijk maar naar bed gegaan. Ik tripte alleen nog best wel hard
en heb nog een hele tijd getript met me ogen dicht. Allerlei vormen en figuren kwamen voorbij. Hele verhalen speelde zich af in mijn hoofd. Hoelaat ik toen uiteindelijk in slaap gevallen ben weet ik niet.

De volgende dag nog erg wazig geweest en ik was toen wel redelijk vermoeid.
Het was een heel aparte nacht. Ik had van te voren niet verwacht dat dit pilletje zo heftig was.
Ik denk dat alle biertjes en jointjes ook wel hun rol gespeeld hebben.
Nu kijk ik terug op een onverwachte, maar erg succesvolle avond.
De spontane trips zijn toch meestal wel de beste, voor mij dan…
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je had op zen minst iemand op de hoogte kunnen brengen, het had net zo goed fout kunnen gaan want je wist helemaal niet wat erin zat... Ik zou toch voorzichtiger zijn voortaan :) Maar je hebt nu geluk had en volgens mij een zalige trip gehad :)
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
aha, en wat zat er nou in die pil? het klinkt wel interessant ^^

lijkt me wel onverstandig om zomaar een pil achterover te slaan waarvan je eigenlijk geen idee hebt wat erin zit :confused:

wel leuk report ! :wave:
P
PsykoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was inderdaad niet super verstandig om dit zonder verdere navraag te gebruiken. De jongen in de auto was echter wel een hele goede vriend van me en hij had het zelf ook al gebruikt. Misschien moet je iemand niet altijd op zijn woord geloven, maar ik vertrouw hem erg goed. De jongen met wie ik de wiet had gehaald was er 's avonds ook bij, hij was dan wel de enige die het wist, maar hij had de rest snel genoeg kunnen inlichten, indien nodig.
En inderdaad, ik heb een zalige trip gehad! :)

Ben er nog niet achter wat er nu precies in zat, ze zeggen dus sporen van lsd maar hier geloof ik niet in...
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
tsja lijkt me inderdaad sterk... maar wat anders.? misschien een paddo/truffel extract ofzo? :grin: volgens mij kan dat wel namelijk.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, daar heb je volgensmij best veel van nodig. Het was de grote van een 2c-b pilletje en die zijn nogal klein. Te klein voor psylocibine extract. Ook kost dit te duur om het te extraheren en in pilletjes te drukken, lijkt me dus vrij sterk. De grootste kans lijkt mij gewoon een 2Ctje, 2c-b ofzo.

Leuk reportje, leuke vermakelijke trip. Je zal het prima naar je zin gehad hebben :P


EDIT: Je zou trouwens ook nog zo'n pilletje kunnen vragen/kopen & deze laten testen. Is gratis en anoniem.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was niet meer in staat om te communiceren en keerde heel erg in mezelf. De trip werd op dit moment erg heftig en ik raakte licht de controle kwijt
Klik om te vergroten...

zéér herkenbaar dat!!

en ik denk wel dat iemand met ervaring wel het verschil kent tussen 2cb en lsd:wink: denk dat 2cb niet zo heftig kan zijn als hij het hier even beschrijft
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Intoxication zei:
en ik denk wel dat iemand met ervaring wel het verschil kent tussen 2cb en lsd:wink: denk dat 2cb niet zo heftig kan zijn als hij het hier even beschrijft
Klik om te vergroten...

Bullshit, heb wel heftigere trips op 2c-b gelezen dan deze. Daarbij had de TS al genoeg gezopen en geblowt en ging hij de trip onder zonder te weten wat het is of wat te verwachten & dat kan altijd alle kanten op gaan dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Intoxication zei:
en ik denk wel dat iemand met ervaring wel het verschil kent tussen 2cb en lsd:wink: denk dat 2cb niet zo heftig kan zijn als hij het hier even beschrijft
Klik om te vergroten...

Bullshit, heb wel heftigere trips op 2c-b gelezen dan deze. Daarbij had de TS al genoeg gezopen en geblowt en ging hij de trip onder zonder te weten wat het is of wat te verwachten & dat kan altijd alle kanten op gaan dan.
Klik om te vergroten...
Dat dus.

Ik heb zelfs wel eens een report gelezen van iemand op 2cb die demonen zag omdat de poorten van de hel waren geopend doordat hij zoveel 2cb had genomen.
Het kan dus gewoon een sterke 2cb pil geweest zijn, meer dan 30mg zeker.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh en TS, misschien volgende keer maar je verveling of vermoeidheid tegen gaan met iets anders dan een tripmiddel. Lijkt me niet zo verstandig om te trippen als je al behoorlijk wat bier op hebt. Beter neem je een lijn pep ofzo.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch vrij riskant, iets innemen zonder echt zeket te zijn hoe die gaat voelen
en dan ook nog niemand informeren.

Toch lijkt het me wel chill, ik zou er van kunnen genieten zolang
ik maar controle heb over hoe ik me voel. Want anders laat ik mezelf nog slechter gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."