Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Bad-'Trip'] Weed + Caffeïne = Nooit meer

[Bad-'Trip'] Weed + Caffeïne = Nooit meer

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer
Paar maandjes geleden

Wie
Ares en Flipper

Wat
- 3x Cocaine Energy Drink (3x 250mg = 750 mg Caffeïne)
- Ongeveer gram wiet

Verhaal
Flipper had mooie energy drinks via het internet gekocht. Het was een krat van 24x Cocaine Energy Drinks. Het is een energy drink dat verbannen is vanwege zijn naam. Flipper dronk sporades 1tje of 2 of zelfs 3. Flipper gebruikte het eens om een hele nacht te liggen in bed zonder te slapen. 1 blikje was toen genoeg. Dat terzijde. Ares was thuis bij Flipper om vanalles voor te bereiden. Hij had wiet bij en Flipper energy drink. Flipper had die dag al 2 cocaine energy drinks gedronken want hij had een zware nacht achter de rug. Voor Ares en Flipper gingen vertrekken om een jointje te roken dronk Flipper nog 1 cocaine energy drink.
Toen Ares en Flipper aan het roken waren, voelden ze zich chill door de THC. Uiteindelijk na beetje genieten en praten gingen ze naar huis. Ares voelde zich OK maar Flipper mindfucked

Flipper kwam thuis en had het heel warm. Zweten deet hij net niet. Hij dronk wat water omdat hij aan het uitdrogen was. het was 21uur en was al moe van de vorige nacht dus was hij van plan te slapen. Toen hij in bed lag besefte hij wat zijn lichaam forseerde. Hij lag neer en voelde zijn hart zo hard kloppen dat het er bijna uitklopte. Verschrikkelijk. Hij voelde zich VOL energie maar ook heel kalm & chill. Hij werd dus geremd in zijn hersenen! Het was 23u en nog zat Flipper hopeloos met pijn in zijn hart in slaap proberen te komen. Hij nam een polsmeter en keek hoe snel zijn hart ging. Het bedroeg 190, en dit al 2 uur lang. De tijd vloog niet voorbij, na lang sukkelen was het 4uur snacht's. Toen voelde hij zich kalmeren en viel rond 4u30 in een rustige slaap.

Conclusie
SWIM zal nooit meer dan 500mg caffeïne binnenwerken en niet meer dan 200mg als hij van plan is om een jointje te roken.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pammer zei:
Flipper gebruikte het eens om een hele nacht te liggen in bed zonder te slapen. 1 blikje was toen genoeg.
Klik om te vergroten...
waarom dude???
waarom!!!
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#3
SWIM bij een report over twee (semi)legale stoffen??

Dat terzijde, zoveel cafeïne drinken is ook gewoon stupid : p
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr Gonzo zei:
Pammer zei:
Flipper gebruikte het eens om een hele nacht te liggen in bed zonder te slapen. 1 blikje was toen genoeg.
Klik om te vergroten...
waarom dude???
waarom!!!
Klik om te vergroten...
Omdat het 2 uur snacht's was en ik om 4uur er uit moest. Als ik ging slape werd ik wakker om ten vroegste 11 uur en niemand die mij die tijd in mijn slaap zou wakker krijgen.

Stylus zei:
SWIM bij een report over twee (semi)legale stoffen??

Dat terzijde, zoveel cafeïne drinken is ook gewoon stupid : p
Klik om te vergroten...
hangt af in welk landje :wink:.
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat vertel jij in een vervelend perspectief.
Verder is het ook niet het slimste om te doen, tenzij je een activiteit hebt waarbij je erg moet focussen op een bepaald ding. Dan zijn THC en caffeïne je grootste vrienden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje een vaag report moet ik zeggen...

Maargoed ik vind zelf caffeine en blowen altijd prima samengaan, zorgt ervoor dat ik wat meer energie heb en wat helderder blijf. Maar ZOVEEL caffeine is ook gewoon niet goed voor je natuurlijk, zelfs zonder blowen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zweten is vrij normaal bij die doses caffeine :)
3
301Lid
01-01-2024, 00:00
#8
190 BPM? Jeetje haha.
Ik sport veel heb een rust hartslag van 54BPM en een max hartslag van 190.
Heb voor het bepalen van mijn max hartslag 6 x 600m zo hart gesprint met tussenpauze van enkele minuten. Tegen de 199 begon ik toch wel flauwtjes te worden.

Ik ben zeer gevoelig voor cafeïne. Ik zou als ik moest kiezen tussen een grote dosis cafeïne of een onbekend drug beginners dose, zeker voor nummer 2 kiezen.
1 kopje koffie per dag is voor mij meer dan genoeg met een maximum van 2. Anders word ik twitchy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."