Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report lsd enorm

Live report lsd enorm

78 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Douchen is bij mij altijd erg flex en trippy.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?
Klik om te vergroten...


Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?
Klik om te vergroten...


Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek
Klik om te vergroten...

Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh :confused:
p
profoundLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ongeveer een uur jah.
Vrij hard aant het trippen blijkbaar!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
NorthernLightBE zei:
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?
Klik om te vergroten...


Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek
Klik om te vergroten...

Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh :confused:
Klik om te vergroten...

Je DF klok staat nog op winter uur, geen paniek het is daadwerkelijk 23u12. :grin:
Je hebt dit nog maar net geplaatst.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stel je eens voor aan DF ... wie is deze tripper?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
NorthernLightBE zei:
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?
Klik om te vergroten...

Gedacht of niet op oke gedrukt, hier stond niks
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
NorthernLightBE zei:
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was
Klik om te vergroten...
Dude het IS 23u18.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
KEREL .... doe rustig met denken. Vertel ons eens wie je bent, wie is deze fantastische lsd tripper?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
NIET per PM ..... maar hier is je topic, niet weggevlogen via de muziek :rockband:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
flameon als je deze thread terug vond mag ik dan even het stuk tekst uit dat ik hier geplaatst heb?
of heb ik die nou niet geplaatst kun je dat nou even zeggen want dan plaats ik hem alsnog
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet geplaats, opnieuw plaatsen indien je dat wilt delen met ons
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
NIET per PM .....
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Wat een held. Man wat krijg ik zin om te trippen!!! :hearteyes:
Het moet er nu toch echt wel eens van gaan komen vind ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.youtube.com/watch?v=C7X0T2WO10Y

Klik hier boven, voor JOU :rock:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil wel maar ben hem helaas vergeten :confused:
echt een enorme gedachtkronkel over iets dat ik helaas ook vergeten ben

Verder ging ik iets vertellen.
maar laat me even denken waar waren we. Ik beschrijf nu hoe ik denk, hoe ik praat tegen mezelf. Ik ging iets vertellen maar ben het vergeten :confused:

Verder wou ik nog even kwijt dat iedereen moet genieten van je leven

en ook wou ik nu even zeggen dat het buiten wel erg donker wordt en ik helemaal niet graag m'n contactgegenves uitwissel want leeftijd etc etikkeert me. We zitten allemaal toch op hetzelfde level ik bedoel we communiceren via deze thread. Heel lastig en moeilijk uit te leggen dit, lijkt wel eindeloos lang te duren. Jullie zitten vast en zeker al uren te wachten
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
We moeten een team vormen en deze kerel ondersteunen, hij raakt in paniek :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
http://www.youtube.com/watch?v=C7X0T2WO10Y

Klik hier boven, voor JOU :rock:
Klik om te vergroten...
:grin: Dank je! Nu heb ik nog meer zin gekregen! :openmouth:
You son of a ***** *** *** * * * * ******** *** *****.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
De video van flameon kwam heel mooi over, maar helaas wat nep
net zoals die pitta hier. Jezus het smaakt als plastic. maar het liedje van wat je doorgestuurdt hebt vind ik wel heel mooi. nu luisteri k naar dubstep waar een heel mooie ZOEMTOOM achter de muziekblijft en tegelijkertijd geruststelt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."