Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan Pedro - Een kroon van euforie

San Pedro - Een kroon van euforie

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1
[Geschreven tijdens de trip, hoe dat zit lees je in het reportje zelf]

Een tijd terug kreeg ik van een vriend een zakje met daarin gedroogde San Pedro cactus. De inhoud ervan zou aldus degene waarvan ik het kreeg voldoende zijn voor een milde trip. Ik had het al een tijd liggen en wachtte op het juiste moment ervoor. Nou goed, op deze Donderdag verliep de dag echt heerlijk en gezien ik morgen vrij ben kwam de ingeving om dan deze kans maar aan te grijpen.

Goed, op een bepaald moment savonds besloot ik onder het genot van een jointje maar met de bereiding te beginnen. Warm water werd in de mok gegoten en vervolgens de stukjes gedroogde San Pedro, verder verkruimeld, erin gestopt. Daarna nog eventjes met de vriendin, naar de coffeeshop om wat wiet te halen. Eenmaal terug gekomen eerst een snaak gedraaid en die opgerookt. De grote mok stond er maar, wachtend op het moment dat ik zou drinken, iets waar ik een beetje tegenop zag ivm de verwachting van de smaak. Ik gooide er wat bloedsinaasappelsap bij en begon eraan. Lekker is anders zullen we maar zeggen en ik nam erg de tijd om het op te drinken. Toen ik het eenmaal helemaal op had (incl. de kleine brokjes, die door het vocht groter gemaakt waren) kwam er al iets van een gloed aanzetten.

Ik rookte met mijn vriendin nog even een jointje, zittend in het raamkozijn. Toen ik daarna naar de zithoek liep kwam er een glimps van euforie. Mijn vriendin vertrok naar huis en ik ging lekker op de bank zitten met wat fijne muziek. Ik besloot de didgeridoo bij te pakken en ging er op blazen, wat me gelijk lekker af ging. Er kwamen toen een duidelijke golving in mijn blikveld, afgestemd op het ritme wat ik speelde op de didgeridoo. Ditzelfde effect kwam later nog eens terug bij het luisteren van een Asian Dub Foundation track.

Mijn gezellige momenten met de muziek werden toen verstoord door een huisgenoot die binnenkwam met de vraag of ik beschikbaar was voor een overleg met alle bewoners. Gezien ik mij wel goed voelde en nog wel in staat tot overleg besloot ik mee te gaan. Het overleg werd uiteindelijk erg jolig en bij mij vierden meligheid en euforie hoogtij. Ik haalde de rest over om mee te gaan naar het dakterras om daar met zn allen nog een jointje te roken. Daar nog een aardige tijd gezeten waarna we weer terug gingen naar binnen met hetzelfde doeleinden, maar dan met wat muziek. Na een tijd kakte het allemaal wat in in de kamer en ging iedereen zijn eigen weg.

Zo kwam ik weer op mijn eigen kamer waar ik besloot om dit verslagje te schrijven terwijl de effecten nog voelbaar zijn. Intens voelbaar, al die warme, dromerige euforie. Ik wilde het graag vastleggen tijdens en niet nog een keer erna, bij deze dus dit reportje.

Hier nog een foto van mijn uiterst tevreden gezicht, enkele minuten geleden. Iets wat ook bij deze trip weer werd genoemd door een huisgenoot, wat iets is wat me bij de meeste van mijn trips is verteld.



Mescaline, een heerlijke kennismaking en de absolute kroon op deze geweldige dag. Geen perfectie gecreëerd maar juist benadrukt door deze ervaring. :hearteyes:

[En dan hopelijk dus ook nog leesbaar, dat zal nuchter wel blijken... Het was geen makkelijke klus met letters die een beetje een eigen wil hebben :tearsofjoy: ]
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgende keer zou ik veel meer eten als ik jou was :)

Ik hoop mescaline deze zomer eens te doen, verheug me er enorm op ! :hearteyes:

Hebben de effecten nog lang aangehouden ?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je niet even ontspannen op de bank gaan liggen met je ogen dicht?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet op de bank, na dit reportje ben ik lekker op bed gaan liggen met nog wat muziek aan... De bank ligt niet zo lekker :wink:

Achteraf gezien geen diepe trip maar juist de perfecte feelgood trip, dromigerig, warm en heel lekker positief. Iets wat me vooral lijkt te gebeuren bij spontaan besloten trips. Qua visuals enkel de verstoringen op de muziek meegemaakt, passend bij de lage dosis denk ik.

Deze ervaring maakt me erg nieuwsgierig naar de verdere mogelijkheden met Mescaline, iets wat ik zeker nog eens uit wil diepen dus.

Uiteindelijk ben ik heerlijk in slaap gevallen, zonder ook maar enige moeite te doen ervoor :wink:. Uiteindelijk werd de rust vrij snel erna verstoord door een graafmachine die bij de buren de schuur aan het slopen was. Maakt ook verder niet uit, ik voel me heerlijk :) :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Is het niet zo dat de visuals bij Mescaline eerder subtiel zijn?
Klik om te vergroten...

Met je ogen open wel. tot een zekere hoeveelheid mesc.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moet je de volgende keer is proberen om je ogen tijdens een trip dicht te doen, je zult versteld staan van de visuals.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is het niet zo dat de visuals bij Mescaline eerder subtiel zijn?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meer nemen de volgende keer gaat zeker gebeuren. Dit was enkel wat ik ooit heb gekregen.
Dan nog, no damage done door deze kleine hoeveelheid te nemen, het was een uiterst prettige ervaring... waar ooit zeker een vervolg op gaat komen :hearteyes:

Alleen die smaak, pff... Maar dat staat een mooie ervaring niet in de weg.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Somatic Responses....leuke deuntjes! :)
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar San Pedro of Peyote..... maar eerst nog een paar andere trips meemaken :rolleyes: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de naam van die Asian Dub Foundation track. Bride of Punkara toevallig?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, dat van die Asian Dub Foundation track is wel een goede... Volgens mij was dit bij de track Speed Of Light, maar wat ik met zekerheid kan zeggen was dat een nummer van het album Punkara was, echt heerlijke muziek. Iets wat ik de laatste tijd ook echt heel vaak luister.

Er is trouwens een kans dat ik binnenkort weer mescaline neem. Indien dat gebeurt komt er een vervolgrapportje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."