#1
Ergens weet ik wel dat je gelijk hebt, maar ik zie doodgewoon geen reden om te stoppen ![:)]()
clockcable zei:Ergens weet ik wel dat je gelijk hebt, maar ik zie doodgewoon geen reden om te stoppen![]()

Ik geloof je gelukkig niet.clockcable zei:Ik ga na de vakantie een maand of twee stoppen om te kijken hoe erg de cravings zijn, dan zie ik wel weer verder. Maar voor de vakantie word het lekker Drugs, drugs & drugs![]()
Sublimo zei:Of misschien andere mensen eens geloven ? Je kunt beter nu stoppen, wanneer alles nog goed gaat. Je kunt natuurlijk ook wachten totdat de problemen zo groot zijn dat je ze niet meer kunt ontkennen... Maar dat lijkt mij absoluut niet de beste oplossing.
Je grenzen kennen is heel belangrijk bij het gebruik van drugs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."