#1
LSD is ook gewoon veel leuker.
![:hearteyes:]()
Evert zei:toen bedachten we ons hoe debiel dat eruit moest zien voor een nuchter persoon en toen gingen we helemaaaaal stuk van het lachen.

profound zei:Zoals hierboven al gezegd; eet de truffels met een mars of twix ofzo.
Hoe ik het heb gedaan: de truffel in kleine stukjes gedaan, een hap van men twix genomen, en dan wat truffelstukjes in men mond, dit herhaald tot men truffel op was ik had heml opgegeten op 5 minuten, en ik heb (letterlijk!) niets gesmaakt van die truffel! En het was een zalige trip!![]()
Mulholland Drive zei:Een psilocybine trip is erg associatief, heeft gelijkenissen met lsd maar is absoluut niet te vergelijken.
Helemaal niets voelen van truffels of paddo's hoor je vaker.
Ligt uiteraard niet alleen aan de truffel, maar ook aan hoe je ervoor open staat.
Het was vast een lichte soort en een lage hoeveelheid. Bovendien moet je de truffels zeer lang kauwen. Als je niet aangeeft hoeveel gram je hebt gegeten en welke soort het was maakt dat je verhaal over dat lsd prettiger door jou wordt ervaren een beetje vaag is.
Of dat je niet oplet wat, en hoeveel je van iets naar binnen krijgt.
Grz
KoxBox zei:LSD is ook gewoon veel leuker.![]()
![]()
Maar voor een paddo trip heb (welja had) ik het er wel voor over, ik had ook nooit maagklachten behalve als ik gedroogde consumeerde.Mulholland Drive zei:Als je het ooit nog wil eten raad ik eerder paddo's aan. Gewoon heftiger qua trip. Dan heb je tenminste wat.
Ik heb met paddo's bizarre draaikolken in wolken gezien, om te beginnen.
KoxBox zei:Maar nu eet ik geen paddo's meer, ik heb er zowat alles uitgehaald wat ik er kon uithalen naar mijn gevoel.
En LSD is gewoon zoveel toegankelijker en makkelijker qua trip, zeker het mentale aspect.

KoxBox zei:Ik kan wel aan DMT geraken, maar ik heb het nog niet gedaan. Komt er ooit wel eens van.![]()
Eerst misschien eens ket proberen, dat lijkt me ook wel het proberen waard.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."