Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums*Truffels* Cosmic Connectors gaan iets te hard.

*Truffels* Cosmic Connectors gaan iets te hard.

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn vorige trip report was een beetje erg lang dus ik zal proberen het dit keer kort te houden.

ik schrijf dit nu vrij laat na de trip zelf (bijna 2 maanden geleden) maar ik kan mij alles nog zeer goed herinneren...

een vriend van mij (M) was in de vakantie keer een paar dagen alleen thuis. dus we dachten: truffeltijd! :grin: .
In Eindhoven de truffels gaan halen en ik had altijd dolphins delight 10 gram gepakt, maar wou dit keer eens iets heftigers aangezien ik merkte dat ik de keren daarvoor na 2 uur al vrijwel uitgetript was en de visuals niet zo sterk waren.
Dus werd mij aangeraden om Cosmic Connectors te pakken.
Een bakje van 15 gram gehaald maar was niet van plan die gelijk allemaal op te eten.
De verkoper zei ook dat ik gewoon eerst de helft kon doen of 10 gram en daarna altijd nog kon zien of ik meer zou willen.

De trip
Eenmaal weer bij M thuis de truffels afgewogen en 10 gram gepakt. Deze truffels waren iets groter en ook veel zuurder dan de Dolphins die ik gewend was. De laatste grote truffel van mn 10 gram portie kreeg ik niet meer door mijn keel omdat ie van binnen heel zacht (sponzig) was en het leek voor mij alsof de truffel gewoon rot was. Hij smaakte nu niet meer alleen maar zuur maar dus ook sponzig en gewoon ronduit ranzig. Ik had dus denk ik uiteindelijk maar 8 gram op.
10 minuten nadat ik ze op had merkte ik al veranderingen in de omgeving. De houten planken van de laminaat vloer begonnen al als ski's langs elkaar te glijden en de boekenkast, tv, lampen en muren begonnen al vaag te bewegen. Het was nog erg licht buiten en ik had al snel het gevoel dat ik naar buiten wilde. Eenmaal samen met M uit de deur naar buiten gestapt kwam er heel even een vlaag van rust over mij heen maar gelijk daarna begon ik me goed misselijk te voelen en een beetje onrustig.

We liepen buiten verder langs een rivier door het gras heen. Ik bleef me misselijk voelde en melde dit uiteindelijk ook aan M. We liepen richting een bankje waar we even rustig konden zitten maar er waren nog vrij veel menen buiten. Ik werd steeds misselijker en onrustiger en voelde al aan dat dit niet goed ging. Ik durfde niet om me heen te kijken want als ik al naar de grond keek was het gras al knalgroen en leek zo dichtbij te zijn alsof ik het vanaf 60cm hoog aan het bekijken was. Elk grassprietje kwam op me af en was overweldigend qua kleur.
Eenmaal bij een ander bankje aangekomen keek ik naar de tegels. Deze werden steeds omstebeurd kleiner en groter en dansten omhoog en omlaag en heen en weer. Er lagen allemaal platgedrukte kauwgoms op de tegels en deze leken ook groter te worden en te bewegen (wegkruipend als slakken). Ik zei tegen M dat ik in het gras wilde gaan liggen want de misselijkheid en duizeligheid werd als maar erger.
Uiteindelijk lag/zat ik vlakbij de rivier in het gras. het huis van M, de 2 bankjes en het plekje waar ik nu zat liggen vrij ver uit elkaar maar het leek voor mij alsof het zo in 1 kleine kamer het gepassen. Ik was voor mijn gevoel binnen no-time op een andere plek.

Ik bleef een beetje rustig rondkijken en zag dat ik echt hard aan het trippen was. In de lucht/wolken zag ik van die Azteken tekeningen (cirkels), aan de overkant van de rivier stond een rij bomen en had de dag ervoor Lord of the Rings gezien... deze bomen leken dus allemaal Ents voor mij en zachtjes te bewegen en me aan te kijken. Dit vond ik nog wel mooi om te zien maar ook intimiderend. De bladeren van de boom boven mij bewoog op een zeer onnatuurlijke manier en vloeide steeds in elkaar door. Ik was er aan gewend dat alles lijkt te ademen als je truffels op hebt maar nu bewoog alles egt veel te heftig. Daarbij kwam ook nog eens dat ik het vage gevoel had dat ik doodging of elk moment knock-out kon gaan.
Toen ik weer even naar de bomen voor mij keek, leken deze ineens allemaal naar achter te vallen. alsof er een schokgolf ze omblies. Dit gebeurde zon 3 a 4 keer na elkaar als ik even met mn ogen dicht en weer open deed en dit gaf mij dus ook een erg raar gevoel. Ook zag ik een soort van schild door de lucht heen schieten. alsof er een koepel om de aarde heen zat.
*wat mij het meest aan het schrikken bracht was dat toen ik voor me keek en even met mn hoofd naar rechts draaide om iets tege M te zeggen, ik op het moment dat ik mn hoofd draaide een ontzettend hard knarsend geluid hoorde (alsof je op zand kauwt) en dit gecombineerd met dat mijn beeld helemaal wit met grijze vlekken werd!?* Ik weet ook niet meer zeker of het grijze vlekken waren of dat ik ook egt iets zag maar voelde me er heel ongemakkelijk bij en ik zag het ook maar in een flits.
Ik vond het echt niet meer fijn en vroeg aan M of ik een energy drank blikje mocht om even wat suiker binnen te krijgen en hierdoor hopelijk het trippen iets te verminderen. Wat ik eigenlijk op dat moment wou was gewoon helemaal uit mn trip zijn. Want alles wat ik nu verteld heb gebeurde in zon half uur/klein uurtje.
Na wat gedronken te hebben en nadat M me een beetje gekalmeerd had begon alles wat rustiger te bewegen. De Ents aan de overkant vond ik er nu gewoon cool uitzien en alles bewoog nu vredig inplaats van spastish.

We liepen uiteindelijk weer naar een bankje en toen begonnen de mooie visuals. Ik keek mooi uit op een grote open gras vlakte met in de verte een kleuren explosie in de lucht. Aan de horizon zag ik het roodgloeiend overlopen in oranje/geel/groen/paars en uiteindelijk als ik naar boven keek blauw(de zon ging net onder). In de verte zag ik op de wolken paarse (nee geen roze) olifantjes dansen. Als ik rechts van mij keek zag ik een soort van vulkaan die lava uitspuwde. Het schild wat ik af en toe door de lucht zag schieten zag ik nogsteeds maar vond dit nu niet meer vervelend. De rest van de avond was alles nogsteeds heel helder ookal was het eigenlijk pikkedonker buiten. Toen we op het bankje zaten hoorde ik op een gegeven moment een zangerige vrouwenstem tegen me praten/zingen. Ver hierna toen we uiteindelijk weer binnen waren en ik bij de achterdeur een sigaretje zat te roken hoorde ik ook een mannenstem in me oor fluisteren. Het enige wat ik van woorden eruit kon halen waren: *weinig* en *tijd*.
Daarna maar tv gekeken en op Discovery Channel een prachtige documantaire gezien over het hitteschild van de aarde en het weer op de zon.

Ik heb ongeveer 7 uur visuals gehad maar na het drinken van de energy drank was iniedergeval het hele heftige voorbij. De rest van de avond vond ik geweldig maar wat er in het eerste uur gebeurde had tog wel een flinke impact op me.

Kom maar met de reacties :grin: .
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is dan weer een van de betere tripreports over truffels. :sunglasses:

Dat is een hele kunst vandaag de dag, er zijn zo veel tripreports over truffels...

Maar dit is een die de moeite waard is om te lezen. :wink:
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Dit is dan weer een van de betere tripreports over truffels. :sunglasses:

Dat is een hele kunst vandaag de dag, er zijn zo veel tripreports over truffels...

Maar dit is een die de moeite waard is om te lezen. :wink:
Klik om te vergroten...

dankjewel :) mijn vorige was erg langdradig en met veel te veel detail en spelfouten :P. voor deze heb ik iets meer moeite gedaan omdat het toch wel een zeer speciaale trip voor mij was :P. Ik heb nu 2 weken geleden 15 gram dolphins delight genomen en hier was ik zeer tevreden mee. 6 uur lang veel visuals, mind fucks, euforisch en zeer vrolijk/melig. Had ze toen wel iets later genomen dus het was al donker, en ik merkte dat als ik met de zaklamp aan iets wat beter ging bekijken dat alles ook heel erg draaide en bewoog maar het fijne van die zaklamp is dat ie ook uit kan :) en dan merk je er al veel minder van.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke soorten (merknamen) truffels heb je al gehad ?
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Welke soorten (merknamen) truffels heb je al gehad ?
Klik om te vergroten...
Eerste keer truffels was 7,5 gram Dolphins Delight, daarna paar keer 10 gram, toen de Cosmics en daarna alleen maar dolphins. Mn trip met 15 gram Dolphins was ik zeer tevreden over dus vind het niet nodig om een ander merk of soort te proberen.
Die vriend M heeft trouwens een paddo kweeksetje sinds kort en heeft zn eerste vlucht gehad en zijn nu gedroogd.
Hij en een andere vriend gaan deze zaterdag ongeveer 2 gram p.p. gedroogde paddo's eten. Ik zit er zelf ook over te denken dan mee te doen maar heb geen idee wat ik er van moet verwachten en ben bang dat ik er dalijk helemaal naar uitkijk en een minder leuke trip heb dan dat ik op 15 gram dolphins zou hebben.
De ene vriend heeft meestal 10 gram space shuttles of dolphins delight en heeft 2 weken geleden ook 15 gram dolphins genomen en hij had ook een vrij heftige, aangename trip. De andere vriend (M) die het kweeksetje heeft moet egt 8 uur niks eten van tevoren en dan ook nog 15 gram Dragons Dynamite nemen als hij een echt goeie trip wil hebben. Zijn trip is net zo sterk met 15 gram Dragons Dynamite als mijn trip is met 15 gram Dolphins Delight.

M heeft al veel verschillende soorten gehad. Dolphins Delight, Golden Teacher, Cosmic Connectors, Purple Rain (hier merkte hij helemaal niks van) en de Dragons Dynamite dan.
hij had met de Cosmics ook een hele lange en sterke trip. we hadden ze wel vrij laat genomen (12 uur snachts) en hij had de hele nacht wakker gelegen want hij had tot 10 uur sochtends nog visuals als hij zn ogen dicht deed!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt er dus al een aantal uitgeprobeerd, leuk. :)

Als je echt eens een sterke ervaring wil, moet je voor de Royal Beluga gaan. Dat waren mijn eerste truffels. Geweldige trip van gehad ! :hearteyes:
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
in Eindhoven hebben ze sinds kort een nieuwe soort truffel. Mothers Finest. Deze was nieuw in de collectie volgens de verkoper. ik heb er ook helemaal niks over kunnen vinden, en hij was ook alleen in 10 gram verkrijgbaar omdat hij zo sterk was :P. Hier al iets van meegekregen of weet jij er iets meer van?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
G-Fox zei:
in Eindhoven hebben ze sinds kort een nieuwe soort truffel. Mothers Finest. Deze was nieuw in de collectie volgens de verkoper. ik heb er ook helemaal niks over kunnen vinden, en hij was ook alleen in 10 gram verkrijgbaar omdat hij zo sterk was :P. Hier al iets van meegekregen of weet jij er iets meer van?
Klik om te vergroten...

Nee, daar heb ik ook nog niets van gehoord. Het is dan ook minstens een anderhalve maand geleden dat ik nog in de smartshop ben geweest. Maar de naam, Mother Finest, staat mij wel aan. :sunglasses:

De volgende keer dat ik de buurt ben van de smartshop ga ik het toch eens vragen. :grin:
E
EzkatonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi report! Ik ben toevallig de M in dit verhaal en vraag me ook af hoe het met Mother's Finest zit, zou volgens de smartshopeigenaar vergelijkbaar met Dragon's Dynamite moeten zijn. Maar ik heb dan eerlijk gezegd toch ook zo mijn twijfels als het om zo veel truffelsoorten gaat. Kan me niet voorstellen dat het allemaal verschillende soorten zijn maar denk dat het meer een marketingtrucje is.
Maar ik moet ooit toch nog eens die Royal Beluga proberen dan! :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke report dit idd. Zonde dat het een uurtje te veel werd. Maar suiker doet wonderen!

Waar zijn Royal Beluga's mee te vergelijken?
E
EzkatonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ze ongeveer vergelijkbaar met Cosmic Connectors zouden moeten zijn.

http://www.destoelendans.org/WebRoo...270/2D35/7925/7BFA/C0A8/28B8/D276/balugaX.png
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ezkaton zei:
Ik denk dat ze ongeveer vergelijkbaar met Cosmic Connectors zouden moeten zijn.

http://www.destoelendans.org/WebRoo...270/2D35/7925/7BFA/C0A8/28B8/D276/balugaX.png
Klik om te vergroten...

Nee, absoluut niet. :)

Volgens wat zei aangeven is Royal beluga de de sterkste soort die ze verkopen. Maar dat wil niet veel zeggen. Je kunt soms harder gaan op de zogenaamde minder potente truffels dan op de zeer potente truffels.

Ik heb ze persoonlijk beide gehad en Royal beluga stijgt toch vrij ver boven de Cosmic Connectors uit. Dat is mijn ervaring.
E
EzkatonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Ezkaton zei:
Ik denk dat ze ongeveer vergelijkbaar met Cosmic Connectors zouden moeten zijn.

http://www.destoelendans.org/WebRoo...270/2D35/7925/7BFA/C0A8/28B8/D276/balugaX.png
Klik om te vergroten...

Nee, absoluut niet. :)

Volgens wat zei aangeven is Royal beluga de de sterkste soort die ze verkopen. Maar dat wil niet veel zeggen. Je kunt soms harder gaan op de zogenaamde minder potente truffels dan op de zeer potente truffels.

Ik heb ze persoonlijk beide gehad en Royal beluga stijgt toch vrij ver boven de Cosmic Connectors uit. Dat is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Hmm ok de sterkste soort, mja ik ben het inderdaad met je eens dat de zogenaamde minder potente truffels een net zo harde of hardere trip kunnen veroorzaken. Belangrijk is natuurlijk gewoon de set & setting en daarnaast blijft het een natuurproduct dus weet je nooit helemaal wat je kan verwachten. Plus elke trip is anders dus ik vind trips vergelijken altijd vrij moeilijk, hoewel je natuurlijk wel vaak kunt zeggen of een trip duidelijk sterker of minder sterk was.
Heb je ook wel eens Dragon's Dynamite geprobeerd? Ik vraag me af hoe deze dan in verhouding staan met de Royal Beluga. DD wordt toch vaak als sterkste truffel verkrijgbaar geroemd, wat natuurlijk ook niet meetbaar is.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb Dragon's Dynamite ook al geprobeerd. :) Zorgt voor een zeer visueel spektakel, bij mij toch.

Dat was tijdens mijn eerste keer LSD. Daar hadden we geen visuals van. Toen DD gaan halen en het werd een visueel spektakel. :grin: De LSD zal daar zeker aan hebben meegeholpen, maar ik ben er van overtuigd dat ze zonder LSD ook als zeer potent mogen beschouwd worden ! :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die knars en die vlekken, daar heb ik ook al last van gehad. Kan je wel even onrustig van worden als je het niet verwacht :P Toen ik dat merkte, kreeg ik ook nog een steek boven mijn oog
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Die knars en die vlekken, daar heb ik ook al last van gehad. Kan je wel even onrustig van worden als je het niet verwacht :P Toen ik dat merkte, kreeg ik ook nog een steek boven mijn oog
Klik om te vergroten...
idd dat steek gevoel kan ik me ook vaag herinneren. niet perse boven mn oog maar had wel echt even het gevoel dat ik buiten mezelf was zeg maar. alsof ik in slaap viel en weer wakker werd.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb je d'r ooit aan gedacht om gewoon thee van de truffels te zetten? Ik denk dat je trip een stuk fijner zou verlopen als je niet misselijk was.

Ook een kort maar krachtig trip reportje trouwens! Mooi verteld.

*Edit* even een spellingsfoutje gefixd
f
fietswielLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misselijk worden tijdens het opkomen van de effecten van paddo's/ truffels is een normaal verschijnsel, is op zich niks mis mee, alleen een beetje vervelend. Zelf heb ik alle soorten truffeltjes die de smartshop verkoopt al geprobeerd. Tussen de verschillende "merknamen" is zeker verschil in truffelsoort en werkzaamheid. Al bevatten ze wel dezelfde werkzame stoffen.
De verhoudingen tussen psilocine en psilocybine is bij de soorten truffels divers, wat ervoor zorgt dat de uitwerking anders kan zijn. Wil je echt een stabiele, goed gedoseerde trip, dan zou ik toch een lsd tripje adviseren.

:wave: :wave: :wave:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#19
fietswiel zei:
Misselijk worden tijdens het opkomen van de effecten van paddo's/ truffels is een normaal verschijnsel, is op zich niks mis mee, alleen een beetje vervelend.
Klik om te vergroten...
Misselijkheid heb ik idd geen problemen mee, maar als dat er toe leidt dat ik moet overgeven vind ik het toch wel erg klote. Ik heb nu 5 keer truffels gedaan en 2 keer moeten kotsen.... Thee de volgende keer lijkt me toch een beter idee dan gewoon zo opeten.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
fietswiel zei:
Misselijk worden tijdens het opkomen van de effecten van paddo's/ truffels is een normaal verschijnsel, is op zich niks mis mee, alleen een beetje vervelend.
Klik om te vergroten...

Dat klopt, maar het zou al wat schelen als je niet misselijk werd van het consumeren zelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."